Lift reklama u odnosu na druge medije

lift-reklama

U ovom članku ćemo uporediti efikasnost lift reklame sa drugim vrstama oglašavanja:

Flajeri

Flajeri se kotiraju kao neefikasan način oglašavanja, s obzirom da potrošači nisu navikli da stave flajer u džepu ili torbu, a zatim ga kasnije pročitaju. Najčešće, flajer u rukama najvećeg broja ljudi brzo završi u najbližoj kanti. Zasigurno da flajer najmanje doprinosi građenju kredibiliteta firme i dovođenju novih klijenata. Efikasnost flajera je svega oko 2%.

Novine

Ljudi vole da čitaju novine, ali reklame u novinama obično ignorišu. Čak i ako čitaoc pročita reklamu, malo je verovatno da će među hiljadama sličnih oglasa, poziv biti usmeren ka vama. Ovde vlada teorija “One In A Million” …

Često je kvalitet teksta novina i fotografija veoma nizak, a ljudi danas nisu navikli da se naprežu da dođu do informacije.

Radio

Radio oglašavanje je dosta skupo. Efikasnost oglašavanja na radiju je relativno niska, jer je informacija primljena “po sluhu”, a takve informacije se mnogo lošije čuvaju nego informacije primljene “okom”. Najčešće vozači slušaju radio i oni koji se nalazu u kabini – putnici.

Bilbordi

Oglašavanje na bilbordima je dizajnirano pre svega za vozače, ali u današnje vreme vozači su retko ometeni takvim oglašavanjem. Obično su u vožnji koncentracija i fokus vozača usmereni na samu vožnju, a manje na okolna zbivanja. Obraćanje bilborda ljudskom oku je vrlo kratko.

Televizija

Televizija je najskuplji vid reklamiranja. Pored toga, televizijsko oglašavanje je veoma teško za detaljno opisivanje prednosti robe, pa čak i celine asortimana robe i usluga.
Efikasnost TV oglašavanja zavisi od kvaliteta videa i doba dana u kojem se prikazuje. Većina ljudi gledaju televiziju posle škole, posla… to jest u večernjim satima, a večernje emitovanje reklame je drastično skuplje.

Lift reklama

okrug-40Troškovi oglašavanja u liftovima su veoma niski. Ovo je relativno novi oblik oglašavanja. Nekonvencionalan vid reklame od kojih potrošači ne mogu pobeći, jer se nalaze u zatvorenom prostoru. Reklama u liftu pleni pažnju – pored inače dosadne vožnje ne postoji drugo mesto koje možete da pogledate. I zbog ponovnog izlaganja reklamnoj poruci, reklamne informacije se čuvaju i koriste.

Ulaskom u lift, sva pažnja stanara usmerena je na proizvod ili uslugu i kontakt podatke vaše kompanije. Videvši tekst oglasa stotinu puta, on se skladišti i koristi u pravom trenutku. Pamćenje se dešava na podsvesnom nivou i ljudi često ne mogu da se sete kako i odakle znaju informacije, ali rezultati su očigledni. Još jedan veliki plus je da se lift koristi u svim slojevima društva. Visoka efikasnost i mali troškovi omogućavaju promociju vaših proizvoda ili usluga po niskoj ceni.

Oglašavanje u liftovima su neophodan alat ako treba da se sprovede reklamna kampanja u određenom delu grada. Možete da izaberete samo najviše zgrade u kojima će biti vaša reklama i tako suziti prostor na određeni broj primaoca poruke. Format reklama u liftu možete birati sami, s obzirom na Vaše želje i finansijske mogućnosti.

Marketing agencija Lift oglasi nudi Vam kvalitetan i efikasan način da prezentujete Vaše proizvode ili usluge. Oglašavanje u liftovima je mesto gde ćete pronaći nove kupce! Zadovoljstvo korisnika je naš cilj, a dugoročna saradnja naša vizija budućnosti.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.