Kako reklamirati dečije igraonice

REKLAMIRANJE DEČIJE IGRAONICE
Potpuni hit u današnje vreme je ugovaranje rođendanskog slavlja u dečijim igraonicama. Njihov broj se iz dana u dan sve više uvećava.
Iz perspektive roditelja važno je osigurati sigurno okruženje u kojem se deca mogu zabaviti, a iz perspektive deteta, oni samo žele zabavno mesto za igru sa svojim prijateljima.
Istraživanja su pokazala da je igra bitan deo razvoja u detinjstvu. Fizičke prednosti uključuju razvoj mišića, motorike, koordinacije i spretnosti.
Osim toga postoje dokazi da igra poboljšava komunikaciju, jezik i veštine učenja, te izgrađuje samopouzdanje.
Deca imaju rođendane tokom cele godine, stoga su roditelji uvek u potrazi za zabavnim aktivnostima za svoju decu i njihove prijatelje.
Na vlasnicima dečijih igraonica je da lokal što bolje opreme i ponudu obogate kako bi privukli što više gostiju.
Dečija igraonica će sigurno teže opstati ukoliko samo izdaje prostor, stoga treba osmisliti dobru ugostiteljsku ponudu.
Pod time se podrazumeva ponuda pića, ketering i torta.
Obzirom da se radi o dečijim igraonicama i slavlju dečijih rođendana, vlasnici moraju da vode računa da imaju ponudu proverenih ketering servisa. Mada, ova usluga svakako ne mora da bude obavezna.
Ukoliko uživate u deci i želite osigurati sigurno mesto za dečiju igru, otvaranje dečijih igraonica može za vas biti odgovarajući mali poslovni poduhvat. Sigurna igra i aktivnost za decu koja uživaju u kontrolisanom okruženju, dajući roditeljima priliku da se opuste ili nadoknade potrebno vreme u radnim zadacima, to je ponuda dečije igraonice.
Potrebno je da se odlučite o aktivnostima koje ćete ponuditi u svom zatvorenom igralištu, da li je to oprema za malu decu ili za decu školskog uzrasta.
Proverite koji su uslovi za registraciju igraonice i završite sve potrebne prijave za dobijanje dozvole za legalno poslovanje.
Zakup prostora za igraonicu treba da bude dovoljno veliki za smeštaj opreme za igru i usluge hrane.
Nabavka i instalisanje opreme za igru, priprema hrane, stolovi, stolice i zaštitna oprema kao što su podne i zidne obloge, kupovina računara i telefona, spada u one zadatke koji se stavljaju pred vas nakon odluke o otvaranju igraonice.
Takođe, potrebno je zaposliti osoblje za rad u igraonici.
Morate dobro da razmislite i o reklamiranju svoje igraonice.

Reklama u liftu
Predstavite svoju igraonicu putem Lift oglasa
Jedan od najboljih načina reklamiranje vaše dečije igraonice svakako je zakup oglasnog prostora u Lift oglasima.
Ukoliko se, na primer, vaša igraonica nalazi u blizini novobeogradske arene, zakupom oglasnog prostora na Okrugu 3 – Novi Beograd/Arena, vaša reklama će biti postavljena u 50 zgrada u okolini vaše igraonice.
Na ovaj način možete da ciljate svoju publiku i da potrošite mnogo manje novca od drugih vidova oglašavanja, budući da vašu reklamu neće videti samo oni stanari koji žive na lokaciji na kojoj je postavljena vaša reklama, već i svi oni koji u toku dva meseca nekome dođu u posetu.
Danas sve veći broj ljudi donosi odluku o korišćenju usluga Lift oglasa budući da stanari imaju pozitivan stav o oglašavanju u liftovima, smatrajući ih interesantnim.
U momentima čekanja da lift stigne na željeni sprat, stanari instiktivno traže izvor informacija i svojevoljno konzumiraju reklamu, a na taj način reklama se bolje pamti.
Ako se uzme u obzir da stanari u proseku 4 puta dnevno koriste lift i isto toliko puta se nađu u blizini reklame, možete biti sigurni da efekat oglašavanja u liftovima ne može izostati.
Na ovaj način mogu da se oglašavaju samo pravna lica i to je još jedan znak da se tu radi o proverenim firmama kojima stanari mogu dati puno poverenje.
Jedina osoba koja vas može uveriti ste upravo vi sami. Stoga vas ne uveravamo, samo dajemo šansu da se sami uverite.
LIFT OGLASI VAŠ PRAVI IZBOR!
Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560
Istraživanje
Otvaranjem bilo kojeg tipa poslovanja, uključujući i dečiju igraonicu, zahteva istraživanje tržišta kako bi se utvrdilo postoji li potreba u okolini za takvom delatnošću.
Ako se ispostavi da je vaša okolina zasićena igraonicama, možda ćete morati da preispitate svoj poslovni izbor. S druge strane, možda je i moguće da idete u tom smeru s inovativnim idejama.
Morate odabrati pravu lokaciju, a to bi trebalo biti u zgradi sa puno otvorenog prostora. Trebalo bi postaviti svoje poslovanje u okrugu gde ima puno male dece.
Biznis plan dečije igraonice
U saradnji sa svojim istraživanjem tržišta, trebalo bi uraditi biznis plan koji će vam pomoći da se pokrenete napred kako bi počeli sprovoditi svoju ideju.
Nakon što ste odredili potrebu ili tržišnu potražnju za svojom igraonicom, potrebno je odrediti gde ćete je otvoriti.
Uspeh vaše igraonice može biti utemeljen u vašem poslovnom planu.
Takođe ćete trebati odrediti način na koji ćete finansirati svoj poduhvat. Ako ćete koristiti ušteđeni novac za plaćanje troškova, morate unapred znati troškove kako bi se utvrdilo da li imate dovoljno novca za pokretanje vašeg posla.
Reklamiranje dečije igraonice
Nakon što se približi dan otvaranja, kao i nakon otvaranja, da bi promovisali svoju igraonicu, koristite novinske oglase, besplatno online oglašavanje i naročito umrežavanje putem Facebook-a kako biste dobili pozitivne komentare o vašem poslovanju.
Trebali bi napraviti profesionalnu web stranicu, kako bi predstavili svoju igraonicu i koje usluge sve nudite.
Izrada web stranice je prvi korak u efikasnom reklamiranju dečije igraonice.
Možete ostaviti flajere u školama, organizacijama mladih i otvorenim dečjim igralištima, ali i reklamirati igraonicu na televiziji i radiju.
Svakako svi vaši zadovoljni klijenti daće preporuku “od usta do usta”.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!