Kako reklamirati prodavnicu tapeta

reklamiranje prodavnice tapeta

Tapete različitih dezena su samo jedan od mnogobrojnih načina za transformisanje enterijera. Na zidovima izgledaju efektno i atraktivno, dugo ostaju na podlozi i na tržištu su dostupne u širokom spektru boja i šara.

Mnogi biraju tapete da svoj stambeni ili poslovni prostor malo izmene i učine ga komfornijim. Ukoliko prodajete tapete, morate znati kako da priđete svakom kupcu i da razumete njegove potrebe i ukus.

Zbog toga, svoju raznovrsnu ponudu treba da reklamirate na pravi način. Za to Vam nije potreban veliki novac, već samo da odvojenu sumu uložite pametno, a novi kupci će vrlo brzo doći do Vas.

Zaboravite na tradicionalno oglašavanje, koje je odavno postalo dosadno i naporno. Vi ne želite da svojom pojavom odbijete kupce, već da ih privučete i pridobijete zauvek.

Želite da Vas upamte na najbolji mogući način i da pričaju o Vašim tapetama pozitivno. Odaberite jedan ili više predloga iz ovog teksta i učvrstite svoju poziciju na konkurentnom tržištu.

LIFT JE SAVRŠENO MESTO ZA VAŠU REKLAMU

Liftovi višespratnica predstavljaju mesta kroz koje svakodnevno prođe veliki broj ljudi. Nije ni čudo, jer je jednostavno lakše pritisnuti dugme i sačekati nego prelaziti ogroman broj stepenika.

Dok putuju iz prizemlja na željeni sprat ili možda obrnuto, korisnici liftova mogu proučiti sadržaj Vašeg reklamnog postera koji će se nalaziti na zidu samog lifta.

Isticanje reklama na ovakav način je već neko vreme prisutno kod nas i ovakav vid marketinga koriste i poznate kompanije. Odaberite željenu teritoriju na području grada Beograda i započnite svoju kampanju koja će garantovano uvećati prodaju Vaših tapeta.

Recimo, ako se Vaša ciljna grupa nalazi u opštinama Zvezdara i Vračar, Vaš izbor treba da bude Okrug 6, koji obuhvata više od 50 višespratnih zgrada. Vašu prodavnicu tapeta primetiće i stanari i posetioci zgrada u čijim liftovima je istaknuta Vaša reklama.

Reklame u liftovima sa lakoćom privlače i zadržavaju pažnju posmatrača. Na ovaj kreativan način ćete dobiti mnogo novih mušterija, koji će Vas kontaktirati putem telefonskog poziva, posetiti Vaš lokal ili pregledati Vašu web stranicu.

Predstavite svoju prodavnicu i tapete koje nudite i pokažite da nudite kvalitetnu robu po odgovarajućim cenama. U najkraćem roku, mreža kupaca će se drastično proširiti, a Vaš profit vidno uvećati.

VAŽNO JE ČUTI KOMENTAR KUPCA

Svaka ostvarena prodaja treba da se završi pozitivnim utiscima mušterije. Zadovoljni kupci su ono čemu treba da težite, jer svakako nećete opstati ukoliko budete nudili tapete lošeg kvaliteta i formirali nerealno visoke cene.

Neka se u Vašem asortimanu nađu artikli koji su postojani i jednostavni za postavljanje i skidanje sa zida. Predstavite tapete sa velikim izborom nijansi i dezena koji mogu biti čak i reljefni.

Mnogim kupcima su interesantne i foto tapete, zato ne zaboravite da ih uključite u ponudu. Izbor brojnih praktičnih mušterija su perive tapete, tako da možete prodavati i njih zajedno sa ostalim proizvodima.

Ponudite popust na veće količine i posebne uslove kupovine za pravna lica. Ukoliko kupac ne može da se odluči pri izbor tapeta, dajte mu stručan savet.

WEB SAJT – REKLAMA I ONLINE PRODAJA

Kvalitetno izrađena i pregledna web stranica će odlično poslužiti korisnicima interneta da se detaljno upoznaju sa Vašom ponudom tapeta iz udobnosti svog doma.

Podelite sve tapete u odgovarajuće kategorije, a uz svaku vrstu treba formirati odgovarajući opis, postaviti fotografije i istaći cene. Neka se na sajtu nađe i aktuelni katalog sa ponudom, akcijama i popustima u pdf formi za download i štampanje.

Omogućite online kupovinu i objasnite kako funkcionišu plaćanje i dostava. Ostavite i kontakt podatke prodavnice.

KAKO UVEĆATI BROJ POSETA NA SAJTU?

Nije dovoljno samo napraviti web sajt, jer Vas novi kupci neće otkriti odmah. Jedan od načina da povećate broj poseta jeste korišćenje trikova koje primenjuju stručnjaci za SEO optimizaciju.

Među njima jeste ubacivanje ključnih reči, koje služe za pretragu informacija na Google-u, unutar sadržaja samog web sajta. To mogu npr. biti ’’Akcijske cene tapeta’’, ’’Foto tapete Beograd’’ i ’’Prodaja tapeta Srbija’’.

VAŠE TAPETE I NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Napravite profile na Facebook-u i Instagramu za Vašu prodavnicu tapeta da bi Vaši klijenti mogli i na ovaj način da prate aktuelnosti vezane za ponudu, akcije i popuste.

Uspešan internet marketing je danas nekompletan  bez društvenih mreža, jer se upravo na njima okuplja ogroman broj sadašnjih, ali i budućih kupaca. Pravljenjem galerije, stranice ili grupe ćete bez sumnje privući pažnju određenog broja ljudi koji planiraju da svoj dom ili poslovni prostor opreme novim tapetama.

Postavljajte fotografije sa popularnim ili novim dezenima i bojama. Možete objaviti i linkove sa člancima vezanim za postavljanje tapeta i idejama za uklapanje u enterijer.

Osobe koje Vas prate će ostavljati komentare i pitati za informacije, a Vi im redovno odgovarajte.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.