Kako reklamirati prodavnicu televizora?
U današnje vreme deluje nam da kultura gledanja televizora polako nestaje, što donekle jeste istina. Starije generacije još uvek održavaju tu ‘’kulturu’’, a mnogi od njih čak veći deo slobodnog vremena provode upravo pokraj televizora.
Iako mlađe generaicije uglavnom ne gledaju uopšte televizijski program, izuzev sporta i po nekog filma, sve više ga koriste kao dodatni ekran koji se priključuje na računar.
Televizijski program možda jeste zastareo, ali veliki ekrani će uvek biti potrebni i ako budu dovoljno brzo evoluirali, nastaviće da zadovoljavaju potrebe kupaca. Ako ste vlasnik prodavnice u kojoj se prodaju televizori, u nastavku teksta saznajte kako da reklamirate svoju radnju.
Edukujte svoje kupce – dajte im vrednost
Edukovanje kupaca i besplatno deljenje kvalitetnog sadržaja sa njima je od suštinske važnosti za zadobijanje poverenja. Kroz to mi kupcima dajemo vrednost potpuno besplatno, što svima odgovara, a pored toga zadobijamo njihovo poverenje time što pokazujemo određenu dozu stručnosti u oblasti kojom se bavimo.
Pokazivanjem stručnosti prestajemo da budemo trgovci i postajemo specijalisti za televizore, tako da kupci stiču utisak da tačno znamo šta radimo i bavimo se nišom u kojoj smo. Svu opremu za kreiranje sadržaja možete pronaći na sajtu idealno.ba i poručiti online.
Budite tržišno orijentisani i prilagođavajte se potrebama kupaca
Konstantno praćenje pojava na tržištu se podrazumeva, ali prilagoditi se potrebama kupaca i osluškivati njihove želje i potrebe izgleda kao da nije dovoljno popularno. Da biste znali kako da se reklamirate, morate znati šta vaši kupci žele da čuju, kupe, osete, vide i dobiju.
Ako im prvo iskustvo sa vašim edukativnim sadržajem ili reklamom bude pozitivno, biće spremniji da kupe nešto od vas, jer vas pamte kao nešto pozitivno, nešto što njima odgovara. Međutim, da bi prvo iskustvo bilo kako treba, morate im reći ili pokazati nešto što žele da vide, a to ćete znati ako konstantno ispitujete njihove želje.
Plaćanje reklama – plaćeno oglašavanje
Plaćeno oglašavanje podrazumeva čitav spektar medija putem kojih možemo svoju reklamu predstavljati potencijalnim kupcima. Kada je reč o online oglašavanju, tu postoji mnoštvo sajtova među kojima su neki od najpopularnijih Google, Facebook, Youtube, Instagram itd.
Sa druge strane, ako je u pitanju offline oglašavanje, najčešći izbor su bilbordi, štampani materijal, reklame u liftovima, autobusima, tržnim centrima itd.
Reklamiranje je odlična stvar i može nam doneti mnogo prodaje i profita ukoliko radimo pametno. Oglašavanje se mora testirati i svaka puštena reklama ispratiti, kako bi nam reakcije poslužile da svaku sledeću popravimo. Reklamiranje nas košta, tako da ako ne donosi profit, moramo ga korigovati ili potpuno obustaviti.
Na našem tržištu prodavnice televizora i generalno, bele tehnike prilično dobro koriste plaćeno oglašavanje, kako online tako i offline. To je pored optimizacije sajta za pretraživače, jedan od glavnih i najefikasnijih načina za predstavljanje svoje ponude.
Optimizacija sajta radi boljeg pozicioniranja na Google-u
Jeftinija alternativa plaćenom oglašavanju je optimizacija sajta, kako bi se vaš sajt bolje rangirao na Google pretrazi. Za to je potrebno da se dugo edukujete i dosta vremena uložite da biste napravili neke ozbiljnije rezultate, koji će se pojaviti tek za nekoliko meseci, ali će biti dugoročniji.
Takođe, postoje marketing agencije i marketing stručnjaci koji se bave optimizacijom sajtova, pa ukoliko nemate viška slobodnog vremena, a želite da za svoj biznis primenite dugoročnu marketing strategiju, razmislite o angažovanju ovakve jedne agencije.
Optimizacija sajta za internet pretraživače je sve važniji faktor u zauzimanju tržišta. Bitno je imati na umu da kod nas još uvek nije dovoljno zastupljena kupovina online, pa je važno optimizaiju raditi i biti lokalno orijentisan.
Izlog radnje treba da bude što upečatljiviji
Prodajete televizor, ali kupcima ne treba televizor, njima treba fantastičan kvalitet slike, koji će u njihovoj kući da odaje utisak da se nalaze u bioskopu i gledaju 3D film. Oni žele da imaju doživljaj ultra kvalitetne slike, koja se najbolje vidi na profesionalnim filmskim ili usporenim snimcima.
Imate šansu da privučete pažnju onim što je na snimku, a ne televizorom koji prodajete, zato iskoristite prostor u izlogu da postavite nekoliko ekrana koji će emitovati zanimljiv sadržaj, zaokupiti pažnju i oduševiti vaše potencijalne kupce kvalitetom slike.
Nadamo se da su vam navedeni saveti bili korisni i da će vam poslužiti kao podsetnik pri planiranju daljeg reklamiranja vaše prodavnice televizora.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!