Kako reklamirati organizaciju Nove godine u aktuelnim pandemijskim uslovima?

kako reklamirati docek nove godine

Pandemija koronavirusa je umnogome promenila živote ljudi širom sveta. Mnogi biznisi su u skladu sa novim okolnostima morali da izmene svoj način poslovanja, a posebno su se na udaru našli ugostitelji. Turizam je takođe pretrpeo ogroman udarac, a broj putnika iz inostranstva koji je iz godine u godinu rastao, u Srbiji je drastično opao tokom 2020.

Srpska prestonica je već dugi niz godina prepoznata kao savršeno mesto za provod, i povoljnu destinaciju, naročito među mlađim generacijama. Proslave kakav je, primera radi, doček Nove godine Beograd su upisale na mapu Evrope kao destinaciju poznatu po sjajnom provodu i u zimskoj sezoni.

Ove godine, suočavamo se sa mnogo manje drastičnim merama, ali koronavirus je i dalje deo naše svakodnevnice. Ipak, život uprkos vanrednim okolnostima morao je da se nastavi, pa su se postepeno mere ograničenja sve više redukovale. U trenutku kada pišemo ovaj tekst, dozvoljena su okupljanja do 500 ljudi, što znači da je planiranje dočeka u ovim okolnostima moguće.

Postavlja se pitanje kako reklamirati organizaciju Nove godine u aktuelnim pandemijskim uslovima tako da se istovremeno ostane odgovoran, ali i održati svoj biznis. U nastavku teksta, nudimo vam neke od opcija kojima uz mala ulaganja možete informisati širu javnost o predstojećim organizovanim dešavanjima u gradu.

#1 Lift oglasi – obavestite ljude o nezaboravnom provodu u njihovom komšiluku 

Jedan način razmišljanja u vezi reklamiranja organizacije Nove godine u aktuelnim pandemijskim uslovima može biti – uložiti malo resursa u efikasni način oglašavanja, pa u slučaju drastičnog pogoršanja situacije sa pandemijom, smanjiti gubitke reklamiranja na minimum. 

S druge strane, ukoliko sve ostane po planu – uz mala ulaganja dobili ste efikasno reklamiranje. Jedan od ovakvih kanala oglašavanja jeste upravo lift ogllašavanje. Ova vrlo potcenjena marketinška strategija, može stići vrlo brzo do velikog broja ljudi – svih stanara unutar jednog solitera. 

Ovo je odličan način da uz male resurse obavestite sve zainteresovane iz komšiluka da se pridruže i najluđu noć provedu upravo u vašoj organizaciji. Blizina lokala za doček je definitivno ogromna prednost iz mnogo razloga, pa će ovo biti odličan benefit koji možete istaći na svoj oglas u liftu.

Imajte u vidu da vožnja liftom traje kratko, zbog čega vaš lift oglas treba da bude kratak, ali efektan – treba da zainteresuje korisnika lifta da pročita tekst i opredeli se za upravo tu varijantu umeto neku drugu. Pronađite dobro vizuelno rešenje i u kratkim crtama objasnite zbog čega je baš vaša organizacija bolja od drugih opcija.

#2 SEO – neka za vas čuje svako ko istražuje opcije na internetu

Druga strategija za reklamiranje najluđe noći u aktuelnim pandemijskim uslovima mogao bi da se sroči u sledećem – visoki rizici, ali i visoka nagrada. SEO je relativno novi kanal marketinga u odnosu na ostale strategije, ali se njegov značaj sve više prepoznaje u biznisima iz različitih niša.

Zamislite da svaki put kada neko ukuca na Google-u “Doček Nove godine 2021” upravo vaša ponuda izađe kao jedna od prvih rezultata. Nema sumnje da će ogroman broj ljudi kliknuti upravo na vašu ponudu, a uz kvalitetan sadržaj i ponudu na sajtu, nema sumnje i da će se odlučiti za tu opciju.

SEO upravo tome služi. Dobar SEO stručnjak će uz određena tehnička i sadržajna unapređenja vašeg sajta uspeti da vas dovede do najviših pozicija rangiranja na pretraživačima – ali će to od vas iziskivati veća finansijska sredstva. Upravo zbog toga, napomenuli smo da je ovo strategija sa visokim rizikom, ali i potencijalno ogromnom isplativošću.

Ukoliko situacija bude povoljna, nema sumnje da će upravo onaj sa najvećim ulaganjem u internet marketing dobiti najviši povrat investicije. Ukoliko se odlučite za ovu strategiju, konsultujte se sa stručnjacima kako možete da što više ublažite potencijalne negativne ishode – da li je rešenje garantovati povrat novca ili dati zamenski vaučer?  

#3 Društvene mreže – odredite svoju nišu i pozovite ih na doček 

Društvene mreže su definitivno marketing strategija koja je danas potrebna svakom biznisu. Društvene mreže su na neki način srednji put, između prethodno pomenute dve opcije. S jedne strane, ulaganje u marketing na društvenim mrežama ne mora biti ogromno, a istovremeno je vrlo praktično, budući da možete targetirati upravo onu grupu koja je željna provoda.

Svaki biznis danas mora imati prezentaciju na društvenim mrežama, a u doba pandemije online prisustvo je bitnije nego ikada. Važno je napomenuti da za koj god način oglašavanja da se odlučite, biće potrebno da jasno izložite svoju ponudu, benefite i prednosti vaše ponude u odnosu na konkurenciju, ali ono što će biti ključno jeste – rezervni plan.

Ljudi će u aktuelnim pandemijskim uslovima želeti da znaju šta će se desiti sa njihovim novcem u slučaju otkazivanja proslave, a vrlo je verovatno da će se u zavisnosti od odgovora na ovo pitanje i odlučiti za određenu ponudu ili ne. Kreativnost i sposobnost prilagođavanja situaciji će se još jednom pokazati kao ključno.

Oglašavanje će vam pomoći da stignete do velikog broja ljudi, ali će pažljivo osmišljena ponuda i sadržaj biti ono što će ih nagovoriti da se opredele upravo za vas. Pažljivo razmislite o opcijama koje su pred vama i odaberite onu za koju smatrate da će vam potencijalno doneti najviše. 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *