Kako reklamirati platformu za pomoć prilikom kupovine nekretnine
Tržište nekretnina u Srbiji beleži konstantan rast Iako se činilo da će pandemija koronavirusa uticati na tržište nekretnina, te smanjiti prosečne cene kvadrata – zastoj je bio kratkoročan. Samo tokom najstrožijih mera, odnosno policijskog časa tržište nekretnina u Srbiji osetilo je neke gubitke.
Odmah nakon ukidanja karantina, vratilo se i interesovanje sugrađana za kupovinom stanova i drugih tipova nekretnina. Iako za razliku od nekih drugih grana, tržište nekretnina nije osetilo drastične negativne efekte, ono je svakako doživelo neke promene – najviše u pogledu zahteva klijenata.
Nakon pandemije, sve više su na ceni bile nekretnine koje imaju dvorište ili su u blizini otvorenih prostora, odnosno stanovi sa velikom terasom. Na našem tržištu, tako, pokrenule su se inovativne platforme preko kojih je kupac moga da angažuje stručnu pomoć kakav je savetnik za kredit ili agent za nekretnine.
Sve ovo brzinom svetlosti prenelo je posao u online sferu, nudeći klijentima nove pogodnosti jednostavnog odabira stanova, kao i povoljnih stambenih kredita bez odlaska i čekanja u redovima banke. U nastavku teksta, razmatramo najbolje načine za reklamiranje invovativnih platformi za pomoć prilikom kupovine nekretnine.
#1 Lift oglasi – nađite se kao rešenje na putu do kuće
Lift oglasi su jedan od najjednostavnijih načina da promovišete bilo koj vid biznisa, a ujedno je vrlo efektan – naročito kod reklamiranja biznisa povezanim sa stanovanjem. Razlog je jednostavan i logičan – ljudi koji žive u stambenim zgradama su često podstanari u potrazi za svojim savršenim domom.
Druga grupa ljudi jesu ljudi koji žive u stanovima, a žele da promene tip nekretnine u kojoj će nastaviti svoj život, ili su u potrazi za većim prostorom. Sve u svemu, klijentela za pomoć prilikom podizanja stambenih kredita, definitivno već živi u stambenim jedinicama koje poseduju lift.
Lift je takođe odlična opcija jer obuhvata istovremeno različite niše ljudi – u stambenim zgradama žive potencijalni klijenti različitih profila, od studenata, do mladih bračnih parova i parova koji planiraju proširenje porodice. Lift je vrlo zapostavljen metod reklamiranja, a jedan je od najisplativijih i efektnijih.
Kada osmišljate reklamu za lift, savetujemo da se fokusirate na kratku i efektnu poruku koja će moći da se pročita za vreme prosečne vožnje liftom, a koja će biti dovoljno atraktivna da zagolica maštu svaki put kada potencijalni klijent uđe u lift. Recite da vi imate rešenje za problem, i predočite prednosti korišćenja inovativne platforme za pomoć prilikom kupovine nekretnine.
#2 SEO – neizostavni element svakog uspešnog biznisa
SEO ili Search Engine Optimization je relativno novi vid marketing strategije na internetu, ali nema sumnje da je on budućnost biznisa svih profila. Ova relativno mlada marketing strategija ima za cilj da poboljša rangiranje i vidljivost vaše internet prezentacije na pretraživačima.
To znači da kada god ljudi na pretraživaču, kao što je npr. Google, pretražuju usluge pomoći ili asistencije prilikom kupovine nekretnine, vaša platforma pokazaće se kao jedna od prvih rezultata. Istraživanja pokazuju da većina ljudi nikada ni ne pretražuje dalje od prve stranice rezultata Google-a, pa je pozicioniranje na istoj od krucijalne važnosti za vaš biznis.
Ipak, rangiranje na početnim stranicama pretraživača, ili među prvih pet rezultata, nimalo nije lak zadatak, zbog čega će vam nesumnjivo biti potreban angažman SEO specijaliste odnosno stručnjaka. Postoji mnogo faktora koji utiču na rangiranje vašeg sajta, a SEO stručnjak će dijagnostifikovati koja unapređenja treba da se uvedu.
Unapređenja se mogu ticati tehničkih unapređenja sajta – kao npr. poboljšavanja brzine učitavanja, a mogu se ticati i sadržajnih unapređenja, odnosno jasnije napisanog tekstualnog sadržaja koji bolje komunicira potencijalnim klijentima vaše usluge. Za jednu online platformu, dobar SEO je nužan za kvalitetno poslovanje.
#3 Društvene mreže – odličan način da targetirate ciljnu grupu
Ulaganje u SEO u zavisnosti od veličine sajta može biti veliko ulaganje, ali se nesumljivo isplati. Društvene mreže su ipak, još jedna obavezna marketing strategija današnjice – upravo zato što se na njima nalaze svi. Društvene mreže nude mnogo povoljnosti – relativnu jednostavnost primene, mala ulaganja i direktnu komunikaciju sa zainteresovanima.
Za razliku od SEO-a, društevene mreže u manjoj ili većoj meri znaju da koriste gotovo sve mlađe generacije, tako da vam ovo može biti vrlo povoljna strategija za reklamiranje. Još jedna povoljnost ovog vida oglašavanja jeste i mogućnost targetiranja niša po starosti, lokaciji i drugim parametrima koji su za vas važni.
Ne treba da naglašavamo da su sve navedene opcije u kombinaciji definitivno najefektnije. Iz tog razloga vam savetujemo da za reklamiranje vaše inovativne platforme za pomoć prilikom kupovine nekretnine, na samim počecima, najviše investirate u marketing – a ukoliko nađete prave stručnjake, nesumnjivo je da će vam se ovaj potez višestruko isplatiti vrlo brzo.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!