Kako reklamirati agenciju za organizovanje venčanja?

kako reklamirati agenciju za organizovanje venčanja

U današnje vreme imamo mnogo kanala kojima možemo reklamirati biznise, ali treba napraviti dobar izbor. U startu pogrešan izbor marketing strategije može gotovo anulirati sav kasnije uloženi napor.

Agencija za organizovanje venčanja je usko specifična niša, što je dobro, sama ciljna grupa nam je relativno uska. Ako izaberemo dobre alate, možemo lakše stići do naše ciljne grupe. 

Ako imate agenciju koja organizuje venčanja – izaberite najbolje sale za svadbu obezbedite što bolje jelovnike, ali i proširite vašu ponudu nekim specijalnim akcijama koje će zainteresovati buduće mladence. Recimo, ponudite venčanice, odela, torte, pozivnice itd. Sve to treba da imate u ponudi da bi ona bila kompletna. U nastavku teksta nudimo savete o tome kako reklamirati agenciju za organizaciju venčanja. 

Kako istražiti tržište i odrediti ciljnu grupu?

Statistika i trendovi na društvenim mrežama mogu da budu od koristi. Na primer, u Srbiji se godišnje prosečno zaključi oko 35 000 brakova prema Republičkom zavodu za statistiku. Usled pojave pandemije korona virusa broj zaključenih brakova godišnje je opao za 30%, ali svi oni koji su se ove godine suzdržali, će se svakako venčati sledeće godine.

Po statistici možemo da primetimo da je prosečna starost mladenaca u Srbiji 32 godine. Prema tome se treba orijentisati i pri samom reklamiranju. Bitan je trend koji je prisutan kod mladih ljudi između 28 i 34 godine. U Srbiji trend načina organizovanja venčanja slabo varira i teško se menja zbog tradicije koja se poštuje generacijama, ali uvek ima prostora za neku novinu.

Kako da napravite sajt i na šta da obratite pažnju?

Sve počinje sa vašim sajtom. To je centralno mesto za sve elemente vašeg biznisa. To je prvi kontakt potencijalnog klijenta sa vama, tu se radjaju prve impresije. Tu vaš biznis zarađuje i to je mesto od koga zavisi sav vaš naporan rad.

Svima je bitno da im venčanje izgleda lepo, pa i više od toga. Kako će neko poveriti baš vama da uredite prostor i sve ostale detalje ako niste u stanju da lepo dizajnirate jednu stranicu na sajtu? Znači dizajn, dizajn i dizajn. To je ono što će zadržati ljude.

Jako je važno da sajt bude jednostavan za korišćenje kako preko računara tako i preko mobilnog telefona. Ako se sajt na mobilnom telefonu ne prikazuje jasno, većina posetilaca će posetiti sajt koji je odmah ispod vas na guglu – sajt vaše konkurencije.

Na sajtu treba da se nađe i kvalitetan sadržaj koji će biti ne samo zanimljiv, već će i odvesti posetioce jedan korak bliže odluci da baš vas izaberu. 

Zašto pozicioniranje na Google-u treba da bude prioritet?

Pozicioniranje na guglu i kreiranje kvalitetnog sadržaja su jako dobra kombinacija. Jedno bez drugog su neuporedivo slabiji. Ako se dobro pozicionirate na guglu imaćete više poseta na vašem sajtu, ali da bi se te posete pretvorile u potencijalne kupce potrebno je da ih na sajtu dočeka nešto što intrigira.

Koristite često pretraživane ključne reči na guglu. Pobrinite se da se ključne reči nadju na što više bitnih mesta, kao što su: page-title, URL, meta description itd. Trebalo bi da sve stranice na vašem sajtu sadrže ključne reči, ne samo home page i blog.

Gledajte da optimizujete vreme učitavanja stranice, to takođe može biti važno. Obratite pažnju na kvalitet fotografija i generalno na veličinu fajlova koji će se naćo na stranici.

U svakom slučaju, pozicioniranje na guglu treba da bude prioritet, jer ljudi kada odluče da se venčaju, neće otići na fejsbuk da traže agenciju za organizovanje venčanja. 

Budite prisutni na društvenim mrežama i trudite se da budete zanimljivi

Pratite trendove, trudite se da se prepoznate koje su učestale pojave kod mladih i pokušajte da razumete psihologiju tih pojava. Ne koristite previše stare fore, jer to može izazvati kontra efekat. 

Iako društvene mreže ne dovode tako veliki broj poseta na naš sajt kao što to čini gugl pretraga, one su i dalje jedan od bitnih faktora za građenje brenda. Mi kada smo prisutni i zanimljivi na društvenim mrežama, to je kao da sedimo u društvu naših pratilaca i uz to smo poželjni u tom društvu.

Na društvenim mrežama se primenjuje content marketing.To znači da redovno objavljujemo sadržaj, koji će dati razlog ljudima da nas prate i da ga konzumiraju svakodnevno. Koristićemo hashtagove, fokusiraćemo se na više različitih društvenih mreža i, što je jako važno, bićemo interaktivni. Lajkovaćemo, komentarisaćemo objave, ponašaćemo se kao aktivni član našeg društva, ostvarićemo kontakt sa našim potencijalnim kupcima na jedan suptilan način.

Šta je još od dodatnih opcija efikasno?

Ove informacije možete dopuniti nekim opštim znanjem o reklamiranju biznisa, ali svakako imajte u vidu da je reklama ‘’od usta do usta’’ najbolja. To ne mora bukvalno to da znači, dovoljno je da neki popularni magazin ili blog objavi tekst o vama.

Zapamtite, sve se ‘’vrti’’ oko povećavanja vaše vidljivosti na što više različitih kanala, kreiranja dobrog sadržaja i građenja vašeg imena koje treba da čuju vaši budući klijenti.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.