Podela flajera u Beogradu
Podela flajera u Beogradu bila je izuzetno popularna u ne tako davnoj prošlosti.
Flajeri su kao veoma jeftino marketinško sredstvo bili najbolji način da promovišete vaš posao i vrlo jednostavno dođete do svojih klijenata.
Najveći problem reklamiranja flajerima bio je pronaći kvalitetnu osobu koja će profesionalno uraditi svoj zadatak – podeliti flajere po sandučićima, a ne baciti iste u najbližu kantu.
Sam flajer koji se našao u poštanskom sandučetu stanara, bio je garancija da će isti biti viđen i opravdati svoju investiciju. Danas su se stvari malo promenile…
Kako danas funkcioniše podela flajera u Beogradu
Podela flajera u Beogradu danas je drastično smanjena i za to postoji više razloga.
Prvi razlog smanjene podele flajera:
Veliki broj zgrada više ne dozvoljava unošenje reklamnog materijala, pa je samim tim mogućnost podele manja.
Drugi razlog smanjenja podele flajera:
Danas su potrošači maksimalno izloženi raznoraznim porukama reklamnog sadržaja na svih strana, pa je tako i efikasnost flajera svedena na minimum.
Treći najvažniji razlog:
Flajeri su dobili veoma efkasnu alternativu u vidu reklame u liftu.
Flajer koji ne završava u kanti
Flajer je reklamni matrijal namenjen za jednokratnu podelu i najčešće je njegovo poslednje odredište kanta za smeće ili odlaganje neženjene pošte.
- Reklama u liftu je veoma efikasna alternativa za flajer i ona se ne može odbaciti ili završiti kao neželjena pošta.
- Reklama u liftu ima svoje mesto, svakodnevno se nalazi u blizini potrošača – u proseku 4 puta u toku dana.
- U liftu ne postoje spoljni stimulansi, reklama se samovoljno konzumira od strane stanara i na taj način efekat reklame ne izostaje.
Ako razmišljate o predstavljanju Vaše ponude, obratite se stanarima Beograda – direktno.
Upravo u stambenim zgradama u Beogradu živi veliki broj vaših potencijalnih klijenata, a ne postoji bolji način od lift reklame da im se približite.
Zakupom reklamnog prostora u liftu, vaša reklama se nalazi na mestu gde ju je nemoguće ignorisati ili ne videti, a to vam ne može garantovati ni jedan drugi medij: ne gledaju svi isti kanal, ne slušaju svi istu radio stanicu, ne čitaju svi iste novine i časopise, ali zato svi koji žive u zgradi svakodnevno koriste isti lift.
Ako razmišljate o direktnom marketingu ne razmišljajte o jednokratnoj podeli vašeg reklamnog materijala. Zahvaljujući potpisanim Ugovorima sa predsednicima skupština stanara vašoj ponudi je obezbeđeno mesto na kojem će stalno biti dostupna, bez bojazni da bude odbačena i završi kao neželjena pošta.
LIFT OGLASI – Sa nama ste uvek za sprat više od konkurencije
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!