Reklamiranje sajta

reklamiranje-sajta


Uradili ste prvi korak, kreirali ste vaš web sajt i šta sada? Vrlo brzo suočavate se sa izazovom – kako reklamirati sajt i privući vašu ciljnu grupu?

SLIKOVITO

Obzirom da je vaš sajt tek “rođen”, još uvek je mlad i ne zavređuje veću pažnju pretraživača. Vašem sajtu je potrebno iskustvo i preporuke, koje će ga pozicionirati na bolje mesto na Google-u i dati mu veću vrednost.

Kako je za preporuke i iskustvo potrebno vreme, tako će i vašem sajtu biti potreban određeni period i odgovarajuće tehnike za kvalitetniju poziciju na pretraživaču.

U nastavku ćemo vam pokazati nekoliko načina koji vam mogu pomoći kako da reklamirate vaš sajt i da vas vaša ciljna grupa lakše pronađe na internet nebu.

Optimizacija sajta = reklamiranje sajta

Optimizacija sajta je na prvom mestu! Kvalitetna optimizacija je najboji način koji će vam u budućnosti uštedeti mnogo novca za reklamiranje sajta.

Optimizacija sajta ili tzv. SEO – Search Engine Optimization podrazumeva kreiranje sadržaja vodeći računa o svim elementima potrebnim za kvalitetnije pozicioniranje na pretraživačima.

UKRATKO

SEO je proces povećanja vidljivosti vašeg sajta na pretraživačima, kroz optimizaciju ključnih reči na vašim stranama. Primera radi: kada neki korisnik traži nešto na Google-u, on obično ne ide dalje od prvih par strana rezultata pretrage (najčešće ne dalje od prve strane).

Ako vas nema u tim rezultatima pretrage, vrlo verovatno je da gubite potencijalne klijente.

Blog kao način reklamiranja sajta

Blog je odličan način da reklamirate vaš sajt i dođete do vaše ciljne grupe. Orginalan i jedinstven sadržaj u vidu blog objava, najbolji je način da privučete vašu ciljnu grupu potrošača na sajt.

PRIMER

Bavite se izradom i ugradnjom ALU I PVC stolarije i želite da privučete sve kojima je potrebno da zamene istu. Vaše blog objave bi trebalo da idu u pravcu edukacije, da vašim potencijalnim korisnicima ispričaju priču o kvalitetnoj stolariji i mogućnosti kako da na najlakši nači dođu do iste – naravno to mesto je upravo ono gde se nalaze, vaš web sajt.

Reklamiranje sajta putem PPC – Pay Per Click

Za brzo i trenutno pozicioniranje u sam vrh Google pretrage, jedan od načina je i PPC, odnosno plaćanje po kliku svakog korisnika koji putem klika na link oglasa dođe na vaš sajt. Ovo je naravno metoda koja podrazumeva konstantna ulaganja, jer dok imate sredstva na računu, bićete i vidljivi u samom vrhu pretrage.

PPC Primer

Vaša ciljna grupa, koja je zainteresovana za promenu ALU I PVC stolarije, obično u Google ukuca “PVC stolarija”, “Povoljna PVC stolarija”, “cena zamene stolarije” … itd., ali za tražene termine, vašeg sajta nema na Google pretraživaču. Opcijom plaćanja određenog iznosa po kliku PPC za određene termine, vaš sajt će uvek biti u samom vrhu pretrage. 

Reklamiranje sajta putem plaćene pretrage svakako predstavlja odličan način da se trenutno vinete u sam vrh Google-a, ali nažalost neretko se dešava da je ta cena dosta velika.

Takođe, zbog velike konkurencije na Google-u, dešava se da vaš novac odlazi na pogrešnu stranu, jer na vaše oglase klikće konkurencija i na taj način skida novac sa vašeg računa.

Reklamiranje sajta reklamom u liftu

okrug-40Zasigurno jedan od načina da vašu ciljnu grupu dovedete da vašeg sajta je da postavite reklamu u lift, istaknete vaš web sajt i privučete potencijalne korisnike.

Primer reklamiranja sajta putem lift reklame

Uzećemo primer firme koja se bavi promenom stolarije. Napravite efektan oglas u liftu, istaknite web sajt i dovešćete svakog potencijalnog potrošača direktno na vaš sajt. Reklama u liftu treba biti maksimalno svedena, sa istaknutim važnim elementima, jer na jednostavan način usmerava vašeg potencijalnog klijenta na mesto gde treba da budete opširni – vaš web sajt.

Postavite vašu reklamu na pravo mesto i usmerite vašu ciljnu grupu na vaš sajt – Lift oglasi “garancija gledanosti”.

 

2 replies
    • admin
      admin says:

      Poštovani Saša, hvala za pozitvan komentar. Nadamo se da može dati neke smernice svima koji razmišljaju o reklamiranju sajta i najboljem načinu da to urade. Svakako ćemo se još baviti ovom temom u budućnosti.

      Reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *