Kako reklamirati pet shop?

kako reklamirati pet shop

Mesto gde ćete nabaviti sve potrepštine za vašeg ljubimca je upravo pet shop – od hrane, garderobice, igračkica i krevetića za spavanje. Ukoliko ste vlasnik pet shop-a biće vrlo važno da napomenete da upravo u vašem lokalu, vlasnici ljubimaca mogu pronaći apsolutno sve što im treba na jednom mestu.

Savremeni kupci više nemaju vremena za duge šetnje i razgledanje, zbog toga je važno da imaju mogućnost da nabavku završe na jednom mestu. Ukoliko posedujete online pet shop – tim bolje, ne zaboravite da svoju nabavku mogu u potpunosti završiti iz topline doma. 

Napomenite da se porudžbine u Beogradu za pet shop mogu izvršiti putem interneta, te da će paket biti isporučen u najkraćem mogućem roku. Ostaje samo pitanje kanala – koju marketinšku strategiju je najbolje upotrebiti za reklamiranje pet shop-a? U nastavku teksta vam dajemo nekoliko vrlo praktičnih opcija koje ne zahtevaju mnogo ulaganja. 

#1 Lift oglasi – odličan način da svi vlasnici pasa iz komšiluka saznaju za vas

Lift oglasi kao marketinška strategija postoji dugo koliko i – sam lift, a predstavlja sjajan način da targetirate potencijalne klijente iz jednog komšiluka. Možda se upravo novi kompleks stanova na periferiji grada reklamira kao sjajno mesto za ljubimce, budući da u sklopu kompleksa postoji i takozvani park za ljubimce.

Odlična ideja je da oglas u liftu za vaš pet shop postavite i u zgradama u blizini parkova za pse, budući da je velika verovatnoća da vlasnici izvode svoje pse u najbliži park pored doma. Prednosti lift oglasa jesu efektnost, mala ulaganja, a u današnje vreme i – faktor iznenanđenja.

Ljudi su danas preplavljeni reklamama na internetu, usled čega gotovo i da zaborave tradicionalne marketinške strategije, koje se pokazuju kao vrlo efikasne već decenijama unazad. Lift oglas mora da bude efektan dizajnom, kako bi privukao pažnju tokom kratke vožnje liftom, te predlažemo da izaberete zanimljive fotografije i kolorit oglasa.

Što se samog sadržaja oglasa tiče, imajući u vidu da vožnja liftom najčešće traje nešto kraće od pola minuta, savetujemo vam da koncizno iznesete sve prednosti vašeg pet shop-a, ili se čak poslužite zanimljivim, lako pamtljivim sloganom koji će uspeti da ostane u memoriji korisnika lifta čak i nakon kratke vožnje. 

#2 Gerila marketing – za mali budžet dobijete autentičnu reklamu 

Gerila marketingom smatra se svaka ona marketinška strategija i aktivnost koja napušta tradicionalne okvire uobičajenih marketinših praksi. Glavno oružje gerila marketinga je kreativnost, a najveća prednost – efektnost uz vrlo mali budžet i resurse. Gerila marketing je odličan način da reklamirate svoj pet shop ukoliko ste na samom početku razvijanja biznisa.

Za gerila marketing uglavnom se vezuju pojmovi poput ulični marketing, ali i marketing iz zasede – to su one reklame koje ne očekujete da vidite na datom mestu ili u datom kontekstu. Kao što smo napomenuli gerila marketing napušta tradicionalne okvire i traži načine kako da uz mala ulaganja postigne efektnost i pamtljivost.

Pa, iako po ovoj definiciji gerila marketing zvuči kao nešto nedostižno, treba imati u vidu da se u ovaj način reklamiranja ubraja i reklamiranje – flajerima. Flajeri su tip uličnog marketinga, za koji je potrebno izdvojiti minimalno resursa. Ipak, ulični gerila marketing može biti i iscrtan mural na zidovima i ulicama, kao i plaćanje animatora u kostimu na ulicama.

Reklamiranje pet shop-a zaista može biti pogodno kao inspiracija za različite gerila marketinške kampanje – od kreiranja autentične, duhovite maskote zbog koje će potencijalni klijenti zavoleti vaš brend, pa sve do inovativnih flajera ili balona koje će ponosno nositi niko drugi do – simpatičnih pasa na ulici, na organizovanoj reviji pasa ili sličnom događaju u vašoj režiji. 

#3 Društvene mreže – targetirajte zainteresovane niše 

Ne možete razmišljati o marketinškim strategijama u 21. veku ukoliko ne uvrstite društvene mreže i digitalni marketing kao opciju. Društvene mreže su vrlo brzo osvojile savremeni svet, i postale jedne od najefikasnijih platformi za prodaju raznoraznih vrsta proizvoda i usluga. 

Za to postoji više razloga, pre svega, za vrlo kratko vreme ove platforme su prikupile ogroman broj korisnika, a istovremeno ponudile njihove podatke oglašivačiama. Društvene mreže su danas mesto gde se korisnici osećaju najprijatnije, i mesto gde kupovinu mogu izvršiti potpuno anonimno, ukoliko to žele. 

Još je jedna prednost prisustva jednog brenda na društvenim mrežama poput Facebook-a, Instagrama ili Pinteresta – ovo je način da širu publiku predstavite vaš brend, koji će se postepeno, sadržajem izdvojiti i izgraditi sopstvenu ličnost, koja će privući nišu koju targetira. 

Sigurno ste čuli da pre bilo kakve marketinške strategije morate odrediti vašu nišu, odnosno ciljnu grupu potencijalnih klijenata. Prednost oglašavanja na društvenim mrežama je to što možete vaše oglase ograničiti upravo na specifičnu nišu koju interesuju vaši proizvodi – u ovom slučaju sve vlasnike pasa, mačaka i ostalih ljubimaca.

Najbolja stvar od svega? 

Za oglašavanje putem društvenih mreža, baš kao ni za jedan drugi način oglašavanja sa ovog spiska nije potrebno izdvojiti mnogo novca, pa će ovi saveti biti podjednako primenljivi na pet shop-ove koji su tek u razvoju svog biznisa, kao i one koji su već duže vreme na tržištu. 

Odaberite pravu strategiju za vas ili, ukoliko vam resursi dozvoljavaju, kombinujte sve od navedenog i nema sumnje da ćete vrlo brzo videti efekte vašeg ulaganja! Srećno!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.