Kako reklamirati antikvarnicu
Pogled na neki predmet koji je star godinama, decenijama ili čak vekovima može oživeti neke trenutke iz davne prošlosti.
Upravo zato, mnogi ljudi rado kupuju i sakupljaju predmete iz nekih starih vremena koji mogu biti veoma dragoceni i služiti kao svojevrsan ukras.
Odlaze u antikvarnice, koje su prepune stvari koje su unikatne i vredne.
Detaljno pregledaju izloženu robu i pokušavaju da po povoljnoj ceni kupe ono što im se najviše dopada i šta bi rado dodali u svoju ličnu kolekciju.
Ukoliko i Vi posedujete jednu antikvarnicu, sigurno dajete sve od sebe da je opremite što atraktivnijim asortimanom starih predmeta.
Ako zaista želite da privučete što više mušterija, pametno ulaganje u marketing će Vam obezbediti konstantan promet i velik profit.
Pred Vama su brojni predlozi za reklamiranje Vaše antikvarnice.
Odaberite jednu ili više njih i rezultati će se veoma brzo pokazati.
Mreža vernih kupaca će se sve više širiti i bićete zapamćeni kao mesto prepuno dragocenih stvari gde se može naći za svakoga po nešto.
LIFT KAO SAVRŠEN PROSTOR ZA VAŠU REKLAMU
Do pre nekoliko godina, nikome nije palo na pamet da lift može biti savršeno mesto za oglašavanje.
Danas se sve više koristi u svetu i kod nas i predstavlja jednu od najefektivnijih marketinških metoda.
Razloga ima bezbroj, pa zato se i Vi uključite i predstavite Vašu antikvarnicu i mnogim višespratnim stambenim zgradama, gde ćete bez sumnje privući pažnju potencijalnih klijenata koji će poželeti da Vas posete i kupe nešto od Vas.
Pokrivamo čitav Beograd, a na Vama je da odaberete okrug u kojem ćete se oglašavati, kao što je npr. Okrug 7 koji obuhvata teritoriju opštine Čukarica.
Ovaj okrug predstavlja skup od oko 50 zgrada na Čukarici, što znači da će Vas primetiti na stotine stanara i posetilaca. Jedna reklamna kampanja traje oko dva meseca.
Kroz liftove svaki dan prođe veliki broj ljudi. Ako prostor unutar lifta iskoristite kao prostor za oglašavanje, sigurno će mnogi otkriti da postojite baš tu.
Detaljno će proučiti sadržaj Vašeg reklamnog postera i zainteresovati se za Vašu ponudu.
Danas, mnogi ljudi više ne obraćaju pažnju na standardne reklame, pa je oglašavanje u liftu savršen način da privučete pažnju svakoga.
NEKA KOMENTARI KLIJENATA O VAMA BUDU POZITIVNI
Lepota Vaše antikvarnice se ogleda u bogatoj ponudi i specifičnom ambijentu. To je ono što kupce ostavlja bez daha i u njima stvara želju da Vas posete ponovo i da Vas hvale.
Svaki lep komentar i svaka preporuka će izazvati radoznalost i drugih ljudi, pa zato su oni posebna vrsta reklame.
Osmislite kako ćete prezentovati stilski nameštaj, figure, statue, ikone, umetničke slike, posuđe, nakit i mnoge druge predmete. Saradnja sa eminentnim kustostima i restauratorima će Vam biti od velike koristi.
Uz svaki predmet dajte mušterijama sertifikat, koji je garancija originalnosti i autentičnosti.
Kupci vole da se cenkaju, pa rado učestvujte u pronalaženju cene koja će odgovarati obostrano.
VAŠA ANTIKVARNICA NA INTERNETU
Profesionalno urađen i pregledan web sajt je ono što Vam je neophodno da bi bili uočeni i traženi i online.
Neka posebna strana bude posvećena predstavljaju Vas i Vaše antikvarnice, kao i objašnjenju po čemu se razlikujete od konkurenata.
Postavite galeriju sa fotografijama unutrašnjosti antikvarnice, a možete to učiniti i po sistemu ’’virtual tour’’.
Objavite i slike predmeta iz ponude, a možete ih prodavati i online.
Organizujte isporuku širom zemlje i sveta.
Kontakt stranica sa brojevima telefona, adresom i e-mail-om je obavezna.
ISKORISTITE PREDNOSTI SEO OPTIMIZACIJE
SEO optimizacija će Vam omogućiti izgrađen brend i popularnost na internetu.
Pojavom na prvoj stranici Google pretrage pokazaće se da klijenti zaista mogu da Vam poklone poverenje i da mogu biti sigurni da će od Vas uvek kopiti vrhunsku antikvarnu robu.
Odaberite ključne reči koje će se nalaziti u sadržaju sajta, bilo da je to naslov ili pasus u opisu predmeta.
To mogu biti npr. ’’Antikvarnice u Beogradu’’, ’’Prodaja antikviteta’’ i ’’Antikvarne stvari Srbija’’
ISKORISTITE PROFILE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA ZA MARKETING
Društvene mreže, poput Facebook-a i Instagrama, su mesta gde se ljudi povezuju sa poznatim i nepoznatim osobama, prate njihovu aktivnost, komentarišu i vode međusobnu komunikaciju putem privatnih poruka.
Profili na Instagramu i Facebook-u su danas našli svoju primenu i u marketinškom smislu, pa su postali veza između kupaca i prodavaca.
Instagram galerija sa ponudom Vaše antikvarnice ili Facebook stranica koja reklamira Vašu radnju su nešto što Vam je zaista neophodno ako želite da opstanete u vremenu online komunikacije i prodaje.
Predstavite najinteresantnije predmete uz odgovarajući opis i ne zaboravite da naznačite cenu.
Potencijalne mušterije će pokušati da Vas kontaktiraju putem komentara ili privatnih poruka, a Vi im odgovarajte u najkraćem roku, dostavljajući im sve neophodne informacije.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!