Kako reklamirati salon kupatila
U kupatilu započinjemo i završavamo svaki novi dan.
Upravo zato, ova prostorija treba da bude opremljena tako da odiše komforom.
Takođe, prilikom kupovine svakog elementa treba razmisliti kako ga uklopiti, a da bude prihvatljivo za budžet kupca.
Ako se bavite prodajom opreme za kupatilo i držite specijalizovani salon, dokažite budućim mušterijama da će kod Vas naći veliku ponudu za svačiji džep.
Pokažite se da ste profesionalac u svom poslu i da Vaše znanje i iskustvo mogu svakome biti dragoceni.
Neka za Vas ljudi znaju. Bilo da ste tek otvorili salon ili želite da proširite prodajnu mrežu, ne postoji bolje oružje od ulaganja u marketing.
Naravno, vodite računa koji ćete metod izabrati, jer nije svaki jednako efektivan.
U nastavku pogledajte naše preporuke i korisne savete.
LIFT KAO IDEALAN TEREN ZA REKLAMIRANJE
Da li Vam je ikada palo na pamet da svoju reklamu plasirate u liftovima višespratnica?
Razmislite o tome, jer ćete na ovaj način privući pažnju velikog broja ljudi koji će poželeti da uz Vašu pomoć opreme svoje kupatilo.
Neka se Vaš reklamni poster nađe na brojnim liftovima u bilo kom delu našeg glavnog grada.
Npr. ako je Vaš cilj da Vas prvo primeti ciljna grupa koja boravi ili radi u opštinama Stari grad ili Palilula, naš predlog je da odaberete Okrug 4 kao primarni teren za promociju Vaše delatnosti.
Uočiće Vas stanari i posetioci u više od 50 stambenh i poslovnih zgrada na teritoriji Starog grada ili Palilule.
To je više od 10000 ljudi. Impresivna brojka, složićete se.
Unutrašnjost lifta jeste prostor u kome ne postoji ništa što bi moglo da skrene pažnju korisnika, tako da oni vreme provedeno u njima često provode proučavanjem bilo kog novog sadržaja.
Vaš reklamni poster sigurno zbog toga neće biti ignorisan, već dugo urezan u pamćenju svakoga ko ga ugleda.
Zainteresovani će Vas brzo kontaktirati za saradnju i poželeti da kod Vas kupe nešto za svoje kupatilo.
VAŽNO JE ŠTA KUPCI PRIČAJU O VAMA
Jedan od najvažnijih ciljeva svakog salona kupatila jeste da njegovi kupci budu zadovoljni onim što su kupili.
To zadovoljstvo odražava se kroz pozitivne komentare i preporuke, što u velikoj meri utiče na uvećanje prodaje i profita, sticanje poverenja i stvaranje brenda.
Zato učinite sve da Vaše mušterije steknu što bolji utisak o Vama kao prodavcu tako što ćete nuditi kvalitetnu opremu za kupatila za svačiji džep.
Pomozite svakom posetiocu da odabere ono što mu najviše odgovara.
Dajte mu predloge ako je neiskusan i nesiguran, kao i poneki stručni savet vezan za montažu i održavanje elemenata.
Obezbezbedite vozila za dostavu kupljene opreme.
Za veću potrošenu sumu novca možete ponuditi neki popust, kao i za gotovinska plaćanja.
Dozvolite plaćanje na rate, korišćenje čekova i uplatu karticama.
Kvalitetna roba, profesionalno osoblje i vrhunska usluga su proveren ključ za veliku posećenost i veliki promet u salonu.
Olakšajte svakoj mušteriji proces kupoprodaje i budite sigurni da će Vas ponovo posetiti.
REKLAMIRANJE I PRODAJA PUTEM WEB SAJTA
Internet je moćno oružje za marketing. Svakodnevno, World Wide Web koristi ogroman broj ljudi i bez njega je život postao nezamisliv.
Između ostalog, ljudi često traže informacije o salonima kupatila i žele da kupe opremu za svoje kupatilo online.
Zato, napravite svoj web sajt koji će poslužiti kao svojevrsna prezentacija i internet prodavnica.
Predstavite se i objasnite zbog čega ste bolji od konkurenata.
Podelite svu robu u kategorije i neka svaki artikl ima svoju fotografiju, opis i cenu.
Pored sopstvenog prevoza namenjenog za dostavu na teritoriji Vašeg grada, za kupce iz drugih mesta i delova Srbije obezbedite transport brzom poštom.
Objasnite proces plaćanja. Ne zaboravite Kontakt stranicu.
SEO OPTIMIZACIJA – MAGNET ZA POSETIOCE
Kvalitetno urađen web sajt i kvalitetan sadržaj će Vam obezbediti visoku poziciju na Google pretrazi.
Kucanjem tačno određenih ključnih reči, koje su deo sadržaja sajta, pojavićete se u rezultatima Google pretraživača.
Pozicija na prvoj stranici treba da bude Vaš glavni cilj, jer ćete i na taj način dokazati da ste pouzdani i iskusni u svom poslu.
Primeri ključnih reči mogu biti ’’Oprema za kupatilo’’, ’’Najveći izbor keramičkih pločica’’ i ’’Salon kupatila Beograd’’.
PREDSTAVITE SE NA FACEBOOK-U I INSTAGRAMU
Na društvenim mrežama je u svakom trenutku aktivan veliki broj ljudi kroz konverzaciju putem privatnih poruka, komentarisanje, deljenje sadržaja i ’’lajkovanje’’.
Čak i pravna lica su našla svoje mesto na platformama kao što su Facebook i Instagram, predstavljajući svoju ponudu i dodatno razvijajući svoj posao.
Vaš salon kupatila može imati svoju stranicu ili galeriju i veoma brzo prikupiti veliki broj pratilaca, odnosno budućih kupaca.
Predstavite artikle koje prodajete.
Postavite slike sa predlozima kako treba urediti kupatilo na moderan način.
Odgovarajte na pitanja koje će Vam putem poruka i komentara slati pratioci.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!