Kako reklamirati usluge uređenja enterijera i eksterijera

Reklamiranje usluga uredjenja enterijera i eksterijera

Svako ko ima želju da prostor u kome živi ili radi uredi baš po svojoj meri zna da to nije nimalo lako.

Uklapanje određenih elemenata radi postizanja savršenog izgleda eksterijera i enterijera zahteva određeno iskustvo i umeće pa zato postoje stručna lica koja pružaju usluge uređenja kuća, stanova, kancelarija, dvorišta, restorana i bilo kakvog drugog okruženja.

Ako posedujete potrebno znanje i veštinu da vršite ovakav tip posla, neophodno je da se pravilno predstavite budućim klijentima putem reklame.

Pametno ulaganje u marketing pomoći će Vam da se izdvojite od konkurenata i dokazaće da baš Vi umete da shvatite želje i ukus potencijalnih korisnika Vaših usluga.

Metode su raznovrsne, a možete se odlučiti samo za jednu ili kombinovati nekoliko istovremeno.

REKLAMIRAJTE SVOJU DELATNOST U LIFTOVIMA

Oglašavanje u liftovima se pokazala kao jedna od najefektivnijih modernih marketinških metoda.

Razbija monotoniju tokom vožnje liftom i informiše svakog posmatrača o ponudi robe i usluga koje su i možda neophodne.

Na isti način, možete reklamirati uslužno uređivanje enterijera i eksterijera.

Za početak odaberite okrug našeg glavnog grada koji će biti Vaš teren za reklamiranje.

Svaki od njih obuhvaa više od 50 zgrada koje poseduju liftove.

Na primer, to može biti Okrug 1 ukoliko ciljate na potencijalne klijente koji žive u opštini Novi Beograd i u blizini TC Piramida.

Odaberite dimenziju Vaše reklame koja će dva meseca stajati na zidovima liftova na teritoriji odabranog okruga.

Iskoristite ograničenu ponudu – popust od 50% na godišnje oglašavanje.

Naši reklamni posteri, koji se postavljaju na unutrašnje zidove liftova poslovnih i stambenih zgrada, su jednostavni i profesionalno dizajnirani tako da uspešno pošalju poruku Vašoj ciljnoj publici.

Vaša ponuda će dugo ostati upamćena i posmatrači će znati kome treba da se obrate kad požele da urede svoju kuhinju, kancelariju ili dvorište.

Oglasi u liftovima su privlačni i drže pažnju svakog putnika u liftu tokom cele vožnje.

Vrlo brzo će Vam se javiti klijenti koji su zainteresovani za saradnju sa Vama.

POSLUŠAJTE ŠTA DRUGI KOMENTARIŠU O VAMA

Budite sigurni – nakon svake saradnje sa bilo kojim klijentom ostavićete na njega određeni utisak.

Mišljenje o Vama će pokrenuti mnogobrojne komentare. Ako ste zaista dobri u tome što radite, a u ovom slučaju je to uređenje enterijera i eksterijera, Vaša mreža klijenata će se vrlo brzo širiti.

O Vama će se pričati pozitivno i preporučiće Vas svako ko je istinski zadovoljan Vašim radom.

Bilo da se radi o uređenju jednog stana gde živi tročlana porodica, kafića u centru grada ili dvorišta, saslušajte želje klijenta i potrudite se daih realizujete na pravi način.

Dajte mu korisne savete i predloge koji će učiniti da krajnji rezultat bude što bolji.

Neka se Vaše dugogodišnje iskustvo i umeće pokaže na delu i dokaže da ste daleko iznad svojih konkurenata.

PREDSTAVITE SVOJE USLUGE NA WEB SAJTU

Putem interneta, podstaknite buduće klijente da Vas pozovu radi ostvarivanja njihovih želja povodom uređenja prostora u kom rade ili žive.

Važno je da sajt bude pregledan i da sadrži sve neophodne informacije za zainteresovane posetioce.

Predstavite sebe i posao kojim se bavite. Objasnite koliko je Vaša delatnost značajna i kako se ona vrši.

Objavite cenovnik usluga. Formirajte galeriju već realizovanih ideja. Ne zaboravite na vrlo bitnu Kontakt stranicu, da bi potencijalni klijenti mogli da dođu do Vas.

Ona mora sadržati Vašu adresu, broj telefona i e-mail.

KAKO DA VAŠ WEB SAJT BUDE PRIMEĆEN OD STRANE VEĆEG BROJA LJUDI?

Postoji poseban alat pomoću kojeg ćete za kratko vreme privući velik broj posetilaca na Vaš sajt i proširiti mrežu korisnika Vaših usluga.

SEO optimizacijom zauzećete mesto na prvoj strani Google pretrage i tako steći poverenje mnogih.

Nakon kucanja ključnih reči, koje su ubačene u sadržaj sajta, Vaša web stranica će se prikazati među prvim rezultatima na koje se najčešće i obraća pažnja jer se smatraju napouzdanijim.

Odlični primeri ključnih reči mogu biti npr. ’’Dizajn enterijera Beograd’’, ’’Uređenje dvorišta usluge Srbija’’ i ’’Usluge dizajna enterijera’’.

ISKORISTITE FACEBOOK I INSTAGRAM ZA PROMOCIJU VAŠIH USLUGA

Svojim sadašnjim i budućim klijentima dodatno ćete se približiti ukoliko napravite profile na društvenim mrežama koji će služiti kao jedinstvena reklama za Vaše usluge uređenja enterijera i eksterijera.

Fokusirajte se na formiranje Facebook stranice ili Instagram galerije jer su upravo ove metode trenutno najefektivnije i najpopularnije.

Predstavite se i pokažite zašto ste bolji od drugih u svom poslu. Redovno postavljajte slike svojih radova i inovativnih rešenja za sređivanje stambenog ili poslovnog prostora.

Pratite komentare pratilaca i odgovarajte na svako postavljeno pitanje. Pružite zainteresovanima sve važne informacije i pozovite ih da sarađuju sa Vama.

Možete postaviti i neke relevantne članke kao što su na primer ’’Saveti za potpuno iskorišćavanje prostora u malom kupatilu’’ ili ’’Ideje za uređenje bašte’’.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.