Prednosti reklamiranja u liftovima

prednosti-reklame-u-liftu


Reklamu u liftu je nemoguće zaobići

Reklamu u liftu je strateški postavljena na mesto gde ju je nemoguće ignorisati.

Reklama u liftu se samovoljno konzumira

okrug-40Reklame u liftu imaju jedinstvenu mogućnost pristupa potrošačima kada ih niko ne ometa niti vrši pritisak. Stanari nekoliko puta dnevno koriste lift, a veliki deo vremena provedu gledajući Vašu reklamu. Oni to čine samovoljno, jer to im je jedina zabava u ionako dosadnoj vožnji liftom. Ovo je jedna od najvećih prednosti reklamiranja u liftovima u odnosu na druge medije.

Lift reklame se pamte duže

Pitate se zašto je tako? Lift reklame pružaju informacije u relativno dugom periodu i imaju punu pažnju stanara. Samovoljna konzumacija reklame, bez pritiska, uz svakodnevno ponovno prikazivanje rezultuje da se naši oglasi bolje i mnogo duže pamte od oglasa promovisanim putem drugih tradicionalnih medija.

Istraživanje sprovedeno u Kanadi od strane Marketing sektora Ryerson Polytehnical Instituta i Capilano koledža iz Vancouvera pokazalo je da:

  • Oglašavanje u liftovima osigurava daleko najviši stepen primećenosti – 84%
  • Oglašavanje u liftovima postiže daleko najviši stepen medijskog sećanja – 96%
  • Stanari imaju vrlo pozitivan stav prema ovom načinu oglašavanja – 85%
  • Stanari smatraju kako su reklame u liftovima “interesantne” za proučavanje – 82%

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *