Upoznajte svoju ciljnu publiku
Jedna od najvažnijih stvari kada je u pitanju oglašavanje jeste da morate znati svoju ciljnu publiku. Razmislite o tome, oglas kreiran za penzionere veoma se razlikuje od oglasa dizajniranog za tinejdžerke.
Ako Vaša reklama nije u skladu sa svojom publikom, efekat će biti minimalan ili nikakav i Vaš proizvod / usluga će proći nezapaženo od strane ogromnog broja Vašeg ciljnog tržišta. Budite pametni sa svojim reklamama i prilagodite ih posebno za Vašu publiku. U suprotnom ćete baciti novac.
Ključni demografski parametri koje treba da razmotrite su pol i starost. Sa pola, Vaše ciljno tržište može se razvrstati u muški, ženski i odrasli. Što se tiče opsega starosne gupe, Vaši klijenti se mogu razvrstati u jednu ili više standardizovanih. To su: 12-24, 18-34, 18-49, 25-54, ili 50+.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!