Reklama u liftu

reklama-u-liftu

Reklama u liftu – efikasan direktni marketing

Pravilno reklamiranje u mnogo slučajeva predstavlja jednu od najbitnijih slagalica do uspeha u razvoju iole ozbiljnog biznisa. Međutim nisu svi u mogućnosti da izdvoje ogromne količine novca da bi ostvarili efektivnu reklamnu kampanju kao što to danas čine multinacionalne korporacije tipa Coca Cole, Pepsi-a i mnogih drugih. Ipak, nije uvek presudna velika količina novčanih sredstava za razvoj dobre reklamne kampanje, pogotovo kada je biznis na početku.

Tradicionalni vidovi oglašavanja: televizija, radio, bilbordi, dnevne novine, magazini… izgubili su na efikasnosti u odnosu na ranije periode. Razlog tome je mogućnost velikog izbora svakog pojedinca da prebaci kanal, promeni radio stanicu, jednostavno okrene list u novinama i zaobiđe poruku koja mu je “servirana”. Kako zainteresovati potencionalnog kupca i ostaviti pozitivan utisak?

Oglašavanje u liftovima – direktni marketing, kao vid indoor oglašavanja postiže izuzetne rezultate, jer je specifično mesto gde se reklamna poruka prenosi do krajnjeg korisnika. Ne postoje spoljni stimulansi niti bilo šta što bi moglo skrenuti pažnju korisnika. Ne postoji mogućnost da se prebaci kanal, promeni stanica ili okrene strana, oglasi se čitaju svakodnevno, u proseku 4 puta dnevno, iznova i iznova.

Reklama u liftu je siguran način da predstavite vaš proizvod ili uslugu.

MI NUDIMO VELIKU GLEDANOST NA MESTU GDE LJUDI NE RADE NIŠTA!

IMATE NJIHOVU PUNU PAŽNJU, A ISTRAŽIVANJA SU POKAZALA DA SE REKLAMA TAKO MNOGO DUŽE PAMTI NEGO ONA VIĐENA POSREDSTVOM NEKIH DRUGIH MEDIJA.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *