Odredite Vaš budžet za reklamiranje
Vaš budžet za reklamiranje će igrati veliku ulogu u kvalitetu i distribuciji oglasa. Veoma mali broj preduzeća (osim velikih korporacija) će imati neograničen budžet za svoje reklamne kampanje, tako da je važno da razmišljate strateški o svojim oglasima i pažljivo planirate kako bi dobili najviše od svog novca.
Ako nerado trošite novac na reklamiranje, zapamtite da je reklamiranje od suštinske važnosti za bilo koje uspešno poslovanje – možda imate najbolji proizvod ili pružate najbolju uslugu na svetu, ali ako niko ne zna ništa o tome, nikada nećete ostvariti zaradu.
Ništa neće pomoći Vašem poslu da raste kao dobro osmišljen i pravilno ciljani oglas. Mislite o tome kao o investiciji, inicijalni troškovi mogu biti visoki, ali će se ulog višestruko vratiti (u smislu novih kupaca i potencijalnih prodaja).
Kada je u pitanju reklamiranje, morate da potrošite novac da bi novac zaradili.
Međutim, to samo važi za dobre reklamne kampanje. Loše reklamne kampanje će potrošiti Vaš novac kao ništa drugo, a vi nećete imati šta da pokažete. To je razlog zašto je važno da uradite Vaše istraživanje i uložite vreme u izradu kvalitetnog marketinškog plana.
Marketing koji štedi Vaš novac – oglašavanje u liftovima.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!