Kako reklamirati svoju vikendicu za izdavanje?
Imate vikendicu koju ste lepo sredili i opremili, ali ne provodite mnogo vremena uživajući u njenom komforu? Zašto je ne biste izdavali ili prodali, ukoliko ne želite više da je održavate ?
Na internetu postoji veliki broj oglasa za izdavanje i prodaju vikendica, ali, kako bi se vaš istakao i pronašao svoj put do ciljne grupe, morate biti drugačiji.
Kada je u pitanju prodaja nekretnina u Beogradu, cena je skočila, pa ukoliko želite da prodate ili izdate vašu vikendicu, ovo je možda sad najbolji mogući trenutak.
U nastavku teksta dajemo vam savete o tome kako možete da reklamirate vikendicu tako da brzo i efikasno pronađete što boljeg zakupca!
#1 Lift oglašavanje – iskoristite neprijatne tišine u liftu
Možda vam lift oglašavanje ne deluje kao dobra opcija na prvi pogled. Nažalost, ovakav vid oglašavanja je vrlo često potcenjen, ali rezultati koje ono može doneti mogu da utiču na povećanje vidljivosti vašeg brenda.
Koje su to prednosti ovakvog oglašavanja? Pa za početak, ovakve oglašavanje je povoljno, a garantuje vam da će ovu reklamu videti zasigurno svi stanare jedne zgradi, ali i posetioci.
Svima nam je poznat momenat neprijatne tišine u liftu, kada se stranci u isto vreme nađu u zatvorenom prostoru. I ukoliko u tom momentu ljudi ne gledaju u mobilni telefon, pogledaće u ono što ih okružuje, a to su upravo zidovi lifta na kojima će se pronaći vaša reklama.
Ovaj vid marketing je i ono što će vas odvojiti od mnogih, jer koliko vikendica se reklamiralo u liftu? I to je upravo ono što može da privuče kupce.
#2 Lepo uređeno dvorište i vikendica
Ukoliko se vaša vikendica nalazi na prometnoj i atraktivnoj lokaciji, kao što je na primer neko poznato jezero, potrebno je da skrenete pažnju na sebe. Ono što može da vam pomogne u tome jeste dobro uređeno dvorište i sređen prostor.
Neka vaš travnjak bude uvek sređen, biljke zdrave i očuvane, a vikendica uredna i čista. Jedino tako ćete imati uspešno poslovanje i zadovoljne goste.
Gosti koji su u vikendici će pričati o njoj i nakon posete, pokazivaće slike prijateljima, kolegama i porodici, a marketing “od usta do usta” ipak uglavnom bude najbolji.
Pored toga, sa lepo uređenim i sređenim dvorištem i vikendicom, verovatno ćete privući i ostale prolaznike da zastanu, da pogledaju i možda se raspitaju o vašoj vikendici.
Pored reklame od usta do usta, gosti će takođe da se slikaju i kače fotografije na društvene mreže, pa će i na taj način reklamirati vašu vikendicu njihovim pratiocima.
#3 Društvene mreže
Popularnost društvenih mreža je dovela do velikih mogućnosti kada su u pitanju reklame. Danas ukoliko vaš “biznis” nije prisutan online, to je kao i da ne postoji.
Ove društvene mreže vam pružaju mogućnost da svoje usluge predstavite ogromnom broju ljudi. Na taj način možete lako doći do novih klijenata.
Jedan snimak, dobro kadriran sa nekom lepom muzikom, može svašta da učini za vaše poslovanje. Zbog toga, možete da se potrudite da pravite neke zanimljive snimke koji će pomoći da se vaš profil na društvenim mrežama istakne.
Zbog velikog broja profila, velike količine novog sadržaja koja iskače svaki dan, vi morate da se istaknete. A sa kreativnim i kvalitetnim sadržajem, to ćete i uspeti. Nije bitno da samo pratite trend, već da budete dosledni sebi, onome što vaš brend predstavlja.
#4 Web sajt i online prisustvo
Pored društvenih mreža, naravno da je bitno da imate vašu web stranicu. Na taj način pokazujete potencijalnim klijentima da ste ozbiljni i profesionalni, što može da vam privuče nove klijente koji će uživati u vašoj vikendici.
Ono što je obavezno, jeste da dodate lokaciju vaše vikendice na Google mape kako bi klijenti lakše pronašli vas, tačnije, kako bi lakše došli do vaše vikendice.
Vikendice su uglavnom izvan grada, u neposrednoj blizini vode i ponekad, za dolazak do njih se koriste alternativni putevi i prolasci kroz sela, šumarke i slično. Zbog toga je posebno bitno da lokacija bude dobro uneta, da se vaši gosti ne bi zagubili.
Takođe, bitno je da imate dodatu lokaciju online, kako bi gosti mogli da se “čekiraju” na društvenim mrežama da se nalaze upravo tu, na vašoj vikendici i da je na taj način reklamiraju.
#5 Tradicionalni marketing
Pored prethodno navedenih načina reklamiranja, uvek možete da se odlučite i za neki od tradicionalnih načina reklamiranja kao što su flajeri, hemijske olovke, bilbordi, reklamni materijal unutar tržnih centara ili bilo šta što vam padne na pamet.
Teško da bilo kakva reklama može da škodi, a ukoliko ste početnik svaki vid promocije vam znači. A najbitnije je da se potrudite da ostavite najbolji mogući utisak na goste, kako bi oni otišli srećni i zadovoljni, a možda se nekad opet vratili i poveli svoje prijatelje.
Nadamo se da smo vam pomogli sa ovim tekstom i da će vaša vikendica biti zaslužna mnogima za dobar provod i kvalitetnu ugostiteljsku uslugu.