Direktni marketing
Direktni marketing je vrsta reklamne kampanje koja nastoji da izazove akciju (posetu prodavnice ili veb sajta, ili zahteva za dodatne informacije) odabrane grupe potrošača. Sama komunikacija može biti u različitim formatima, uključujući poštu, telemarketing, direktni e-mail marketing, point-of – sale (POS) interakcije, oglašavanje u liftovima… Odgovori kupaca treba da budu merljivi: na primer, marketar bi trebalo da utvrdi da li kupac koristi prednosti ponuđene online kupovine ili slično.
Direktni marketing u liftu
Je jedan od najefikasnijih vidova direktne komunikacije sa potrošačima. Reklamna poruka u liftu vrlo jednostavno ulazi u podsvest potrošača, prvenstveno zbog mesta na kojem se percipira.
Reklama je strateški postavljena na mesto gde ju je nemoguće prevideti ili ignorisati. Za razliku od konvencionalnog oglašavanja gledaoci ne mogu da promene kanal ili okrenu stranu. Možete da suzite fokus na određeni deo grada, kao i određenu populaciju stanovništva. Na taj način možete lako doći do željenog tržišta, kao i jednostavno merljivih rezultata oglašavanja.
Obično je direktni marketing i skup marketing.
Lift oglasi su se potrudili da svojom NEVEROVATNOM PONUDOM budu dostupni svima.
Cena godišnjeg direktnog oglašavanja u liftovima:
5*5 cm – 18.000,00 DINARA
10*5 cm – 34.500,00 DINARA
15*5 cm – 49.500,00 DINARA
10*10 cm – 62.700,00 DINARA
15*10 cm – 87.000,00 DINARA
15*15 cm – 117.000,00 DINARA
Oglašavanje u liftovima – direktni marketing sa dokazanim rezultatima.
6 meseci GRATIS oglašavanja uz našu NEVEROVATNU PONUDU oglašavanja u liftovima.
Direktni marketing je jedan od vrsta marketinga . Postoje dve glavne karakteristike koje ga razlikuju od ostalih vrsta marketinga. Prva je da svoju poruku salje direktno kupcima. Druga karakteristika se sastoji u tome da direktni marketing kreira “poziv na akciju”.