Indoor oglašavanje

indoor-oglasavanje-u-liftu

Indoor oglašavanje u liftu


Kako da se istaknete u odnosu na druge?

Kako da vašu ponudu predstavite vašoj ciljnoj grupi potrošača?

Kako da smanjite vaše troškove oglašavanja?

Indoor oglašavanje u liftovima je efikasan način da prezentujete vaš proizvod ili uslugu.

Veliki broj stanovnika Beograda svakodnevno koristi lift, u proseku 4 puta dnevno.

Kada se stanar nađe u liftu, on instinktivno traži neki izvor informacija, a kako nema drugih stimulansa njegov pogled usmeren je na reklamu u liftu. Stanari svakodnevno gledaju reklame u liftu i samovoljno ih konzumiraju.

Kako se ne radi o nenametnutoj reklami, već o samovoljnoj konzumaciji iste, stanari bolje pamte i lakše skladište informacije.

Za razliku od reklama koje se nameću i od kojih su svakodnevno bombardovani, reklama u liftu se pokazala kao efikasan način indoor oglašavanja.

Sa novinama, ljudi su zauzeti čitanjem priča; Sa televizijom, ljudi su zauzeti gledanjem emisija; Sa bilbordima, ljudi su zauzeti vožnjom. Lift oglasi se čitaju, tu jednostavno nema ometanja! 

Indoor oglašavanje često najlakše dolazi do ciljne grupe potrošača. Indoor oglašavanje u liftu je najboji način da usko segmentirate vašu ciljnu grupu, bilo da se radi o lokaciji, demografskoj strukturi stanovništva ili prezentaciji poruke stanovnicima određenih zgrada.

okrug-40Oglašavanje često podrazumeva veća finansijska ulaganja, ali to zasigurno nije slučaj sa reklamom u liftu. Reklama u liftu je izuzetnu isplativ vid oglašavanja, u odnosu na druge vidove medija.

Ilustrativno: Postavka vaše reklame u 50 zgrada, u kojima živi približno 10000 stanara, tokom jednog meseca koštaće vas od 3000 dinara. Mesečna reklama po ceni od 3000 dinara! 

U cenu su uračunati: grafični dizajn vaše reklame, štampa reklamnog materijala, postavka reklamnog materijala i foto izveštaj sa terena. Indoor oglašavanje koje ne podrazumeva velika finansijska ulaganja.

POGLEDAJTE NEVEROVATNU PONUDU

 

Popularnost lift oglašavanja je u porastu, kako među vlasnicima malih preduzeća tako i velikih kompanija. Pored jednostavne upotrebe i ispunjavanja kriterijuma budžetskih sredstava, lift oglasi nude kreativan i efikasan marketing za sve koji trebaju da ostave utisak na potrošača.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *