kako reklamirati agencije za organizaciju događaja

Kako reklamirati agencije za organizaciju događaja?

Kako biste kontinuirano razvijali razmere poslovanja vaše agencije za organizaciju događaja, važno je da proširite bazu klijenata. Ukoliko prepoznajete potencijal za uspešnije poslovanje vaše agencije za organizaciju događaja i želite da ga unapredite, reklamiranje je jedan od nužnih koraka kako bi veći broj potencijalnih budućih klijenata prepoznao vaš talenat i znanje.

Za one manje iskusne na polju marketinga, ali stručnjake kojima će biti od koristi radi lakše organizacije – u nastavku teksta pronađite nekoliko saveta kako najbolje reklamirati agenciju za organizaciju događaja tako da privučete pažnju na pravi način.

Promocija agencije za organizaciju događaja – web sajt i društvene mreže kao online portfolio

Kako biste uspostavili direktnu komunikaciju sa potencijalnim klijentima koje će vaš stil, kreativnost i vičnost u poslu oduševiti – online prisustvo je idealna tehnika koja će vam obezbediti kanal upravo za to. Na prvom mestu je da sam sadržaj koji promovišete online uskladite sa načinom komunikacije vaše tržišne niše klijenata. 

Web sajt i društvene mreže vam daju mogućnost da kreirate sadržaj koji će biti namenjen specifičnoj niši potencijalnih klijenata sa kojom želite da iskomunicirate nudeći svoje usluge. Tako će organizacija godišnjice poslovanja i organizacija Nove godine za beogradske firme biti promotivni sadržaj upućen na drugačije adrese od organizacije venčanja ili rođendanskih proslava u režiji vaše agencije za organizaciju događaja.

Takođe, promovisanje sadržaja online i stvaranje digitalnog portfolia vam omogućava da oformite odgovarajući prepoznatljivi imidž vaše agencije. Odredite jedinstvenost vašeg kreativnog tima i ličnog stila kojeg unosite prilikom organizacije događaja.

U trenutku kada prepoznate svoj stil i odredite tržišnu nišu koja mu odgovara, reprezetantivne fotografije i video snimci događaja koje ste organizovali i po koja afirmativna reč koja svedoči o vašoj profesionalnosti u organizaciji događaja, će biti dobar odabir sadržaja za vaš digitalni portfolioweb sajt i profile na društvenim mrežama. 

Zašto je web sajt važan za reklamiranje agencije za organizaciju događaja?

Iako društvene mreže ponekad mogu delovati kao primarni kanal komunikacije, marketing stručnjaci i dalje tvrde da je zvanični web sajt agencije za organizaciju događaja i dalje osnovni kanal koji će provući pažnju, ali najvažnije – zadržati pažnju potencijalnih klijenata i navesti ih da vas kontaktiraju radi angažovanja ili preporuče bliskoj osobi.

Razlog za to je jednostavan: vaš lični web sajt je mesto na kojim ste vi ti koji polažete potpuno pravo na sadržaj koji postavljate, kao i upravljate na koji način će sadržaj tačno biti distribuiran.

Posedujući isključivo poslovne profile na društvenim mrežama kao vid promocije i kontakta sa dosadašnjim i potencijalnim budućim klijentima – potpuno zavisite od rada platformi, dok platforme postavljaju razna ograničenja, kao što su brzina rada i dostupne opcije za prikazivanje sadržaja. 

Iako su društvene mreže sjajan način da kreirate zajednicu istomišljenika i ljudi koji podržavaju i prate vaš rad – to jest bazu potencijalnih klijenata, uvek je preporučljivo da web sajt buda krajnja adresa na koju ćete ih uputiti kako bi se direktnije upoznali sa vašim prepoznatljivim kreativnim karakterom.

Kako napraviti dobar web sajt za agenciju za organizaciju događaja?

Kreiranje web sajta koji će biti koristan alat u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva je celokupan projekat za sebe kojem treba posvetiti dovoljno vremena. Dobar web sajt za agenciju za organizaciju događaja je onaj koji odgovara senzibilitetu klijenata sa kojima želite da sarađujete. 

Zato je jedna od najboljih taktika za kreiranje kvalitetnog i učinkovitog web sajta, zamišljanje profila imaginarnog idealnog budućeg klijenta i stvaranje idealnog sadržaja iz njegovog ugla – kako bi za baš takvog potencijalnog kupca vaš web sajt obezbedio savršeno korisničko iskustvo.

Napravite što detalniji nacrt sadržaja i samog izgleda web sajta, a zatim pokušajte da što preciznije odgovorite na sledeća pitanja:

  • Šta je prva stvar koju primećujete na vašem web sajtu i da li je dovoljno interesantna ili korisna vašem zamišljenom idealnom budućem klijentu kako bi ga navela da nastavi sa istraživanjem sadržaja na vašem web sajtu ili vas instant angažuje?
  • Da li budući klijent može uz pomoć maksimalno tri klika da dopre do kontakt podataka zaposlenog u agenciji sa kojim može govoriti o potencijalnom angažovanju za organizaciju događaja?
  • Da li sadržaj vašeg web sajta “priča priču” koja će lako potencijalne klijente ubediti u kredibilitet vaših tvrdnji o stručnosti?
  • Da li su fotografije na vašem web sajtu visokog kvaliteta i da li se učitavaju bez čekanja?
  • Da li vaš web sajt vodi ga vašim profilima na društvenim mrežama kako biste potencijalne klijente pozvali u zajednicu koja podržava vaš rad?

Odgovori na ova pitanja mogu biti izuzetno korisni u kreiranju vašeg digitalnog portfolia, ali i celokupne strategije reklamiranja vaše agencije za organizaciju događaja.

Takođe, veoma je važno da logo i ime vaše agencije za organizaciju događaja budu na mestu na svakoj stranici vašeg web sajta koja je visoke vidljivosti, kako biste vremenom oformili prepoznatljiv brend koji će biti poznat u svojoj niši poslovanja.

organizacija-dogadjaja-sto-poslastice

Offline promocija i tradicionalni mediji – koji je najefikasniji put do novih klijnata agencije za organizaciju događaja?

Iako smo se u ovom tekstu bazirali na internet reklamiranje vaše agencije, jer je u pitanju najisplativija strategija reklamiranja agencije za organizovanje događaja – offline promocija i tradicionlani medijski kanali su i dalje učinkoviti načini promocije, koji pri tome neretko zahteva veća ulaganja u samo reklamiranje.

Ukoliko prepoznajete da bi vaši klijenti pozitivno reagovali na TV reklamu, bilbord pored visokoprometne saobraćajnice ili dobro dizajnirane flajere koje bi pronašli u poštanskom sandučetu – budite smeli da uložite novac i iskoristite tradicionalne marketinške strategije.

Jedna od prednosti reklamiranja poslovanja kao što je organizacija događaja je što su preporuke zadovoljnih klijenata najbolja reklama. Zato je ulaganje u ljubazan i prijatan odnos prema klijentima, zasnovan na razumevanju njihovih potreba i mogućnosti – koji će na istovetan način biti prisutan putem svih marketinških kanala, biti najefikasniji put do novih klijenata i formiranja prepoznatljivog imidža agencije.

Upamtite samo jedno – ne postoji pravilo da je jedna strategija reklamiranja najbolja za sve agencije za organizaciju događaja. Važno je da vašu strategiju promovisanja prilagodite vašoj tržišnoj niši, senzibilitetu klijenata i stilu vašeg poslovanja.

Nadamo se da vam je ovaj tekst bio od koristi i da ćete vašu agenciju za organizovanje događaja reklamirati na najbolji mogući način – da ćete oformiti bazu vernih klijenata koji će biti radi da vas toplo preporuče svojim poznanicima, kao i da ćete putem reklamiranja “osvojiti srca” mnogih budućih klijenata koji će uzbuđeno čekati na svoj red u vašem poslovnom planeru.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.