Kako reklamirati agenciju za otkup havarisanih vozila?

kako agenciju za otkup havarisanih vozila

Svi vozači koji poseduju automobil pre ili kasnije dođu u situaciju da žele da prodaju svoje staro vozilo – najčešće jer na taj način steknu deo kapitala za kupovinu novog i boljeg. Tržište polovnih automobila u Srbiji je vrlo jako i širi se svake godine, a dobar marketing i reklama biće vam od velike pomoći da se izdvojite od konkurentskih agencija koje se bave ovim poslom. 

Ipak, manji broj agencija bavi se otkupom havarisanih vozila, i upravo u tome leži još jedan potencijal koji će vas izdvojiti od ostalih. U nastavku teksta govorimo o efikasnim načinima reklamiranja agencije za otkup polovnih i havarisanih vozila, koji će vam dati prednost u odnosu na konkurenciju i pomoći da brzo dođete do svojih novih klijenata.

#1 Lift oglasi – proširite vesti u komšiluku

Lift oglasi su verovatno jedan od najpotcenjenijih načina oglašavanja. Ipak, mogu biti vrlo povoljno i jednostavno sredstvo da stignete do svoje željene niše kupaca. Liftovi se nalaze u stambenim naseljima i zgradama, a upravo se i na parkinzima istih nalazi gomila automobila koji nisu u voznom stanju, i čekaju svog novog kupca.

Naročito ukoliko imate havarisan automobil ili ste ga nekada imali, znate koliko je teško osloboditi se istog, pre svega, iz praktičnih razloga – nemoguće ga je prevesti. Upravo je u tome prednost agencije za otkup havarisanih vozila – nudi pogodnost prevoza vozila, kao i davanje novca na ruke za njegovu procenjenu vrednost.

Kada osmišljavate lift oglas kojim ćete reklamirati vašu agenciju za otkup havarisanih vozila,  mislite o dve stvari – prvo, to da vožnja liftom traje kratko, a drugo, postavite sebi pitanje šta bi vaše potencijalne klijente interesovalo? Kako možete da rešite njihov problem?

Baš zbog toga što vožnja liftom traje kratko, tekst na oglasu takođe treba da bude kraći, jasan i koncizan, ali i zanimljiv za čitanje. Interesovanje ljudi dobićete baš ukoliko u kratkom sažetku vaših usluga objasnite u nekoliko rečenica kako možete da rešite njihov problem. Primera radi možete uvrstiti neke od sledećih informacija:

  • Dolazak na adresu i pokupljanje vozila
  • Isplata na ruke
  • Dovoljno je samo da okrenu broj telefona, a vi preuzimate sve ostalo

I druge informacije koje procenjujete kao interesantne i pogodne za oglašavanje u liftovima.

#2 SEO – marketing strategija potrebna svakom ozbiljnom preduzeću

SEO je marketinška strategija kojoj polako pribegava svako preduzeće. Šta je SEO? 

SEO je skraćenica od Search Engine Optimization, što bi u prevodu na srpskom značilo – optimizacija sajta za pretraživače. SEO stručnjak bavi se nizom tehničkih i sadržajnih unapređenja vašeg sajta.

Posao SEO stručnjaka obuhvata širok dijapazon poslova, ali za vas je najvažnije da znate šta je njegov konačni cilj – to da se vaš sajt rangira što više na pretraživačima, najčešće Google-u. Statistike pokazuju da čak 90% ljudi prilikom surfovanja netom nikada ne ode na 3. stranicu Google-a, što pokazuje značaj dobrog rangiranja.

SEO ima za cilj da podigne vašu vidljivost na pretraživačima, što će na kraju dovesti do većeg broja interesenata za vaše proizvode, i na kraju – više klijenata i profita. Velike kompanije su odavno prepoznale važnost SEO strategije, a sve veći broj manjih firmi takođe traži pomoć SEO stručnjaka u jednom momentu.

Ukoliko želite da onda kada korisnik ukuca “agencija za otkup havarisanih vozila” vaša internet prezentacija bude jedna među prvim rezultatima na Google-u, biće vam neophodan angažman SEO stručnjaka. Ovo je jedno od većih ulaganja, ali je ključ u unapređenju vidljivosti i poslovanja.

#3 Društvene mreže – ne potcenjujte moć ovih platformi

Živimo u digitalnom dobu i danas zaista svaka firma mora da ima sajt i makar jednu od nekih najpopularnijih društvenih mreža. Društvene mreže su odlična platforma za reklamiranje iz više razloga:

  • Besplatne su, ili jako jeftine
  • Omogućavaju laku i direktnu komunikaciju sa kupcima
  • Dozvoljavaju vam da se predstavite svojim klijentima na način koji želite

Društvene mreže su najbolji način da se predstavite široj publici, ali i komunicirate sa njima i odgovarate im na pitanja, a moguće ih i lično konvertujete od interesenata do kupaca. Još jedna dobra stvar društvenih mreža i platformi jeste i postojanje grupa, odnosno mini digitalnih zajednica gde možete ponuditi svoje proizvode.   

Ovo je naročito izraženo na Facebook-u, gde gotovo svaki grad ima svoju grupu za komunikaciju i razmenu dobara, što odlična prilika da ispitate tržište i proširite opseg poslovanja uz minimalna ulaganja.

Najbolje rezultate postići ćete ukoliko istovremeno primenite sve navedene marketinške strategije i obuhvatite što veći broj ljudi. Ovakvo ulaganje će biti veća investicija, ali nema sumnje da se dobra reklama višestruko isplati na duže staze! 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.