Kako reklamirati opremu za bebe?
Želite da prodajete opremu, garderobu ili neke druge potrepštine za bebu? Odlična ideja za biznis, jer je tržište veliko, tražnja sve veća, a ponuda i dalje vrlo organičena! No, koliko god autentično, povoljno ili zanimljivo bilo ono na čemu se zasniva vaš biznis, reklama je ključna!
Marketnig iskoristite tako da svoju ponudu prevashodno učinite vidljivom, a naravno i primamljivom, novopečenim roditeljima. Činjenica je da su dame veći potrošači, a zbog toga što u najvećem broju slučajeva one i uzimaju porodiljsko bolovanje – imaju i više vremena i obaveze oko bebe, pa samim tim i potrebe za kupovinom.
Kako da vaš proizvod stigne do mame bebe i na koji način možete reklamirati ogradice za bebe, krevece, džempere, ili bilo koji drugi proizvod za bebe, otkrivamo vam u nastavku teksta.
#1 Pronađite USP – šta vas čini drugačijim od drugih?
Pre nego što pređemo na konkretne alate i sredstva kojima se trebate služiti, valja definisati na koji ćete način to raditi. Kako se obraćati ciljnoj grupi i predstavljati proizvod(e)?
Kada to definišete, bez obzira na kanale gde ćete plasirati poruke, one treba da budu koherentne i plasiraju se u istom tonu.
USP (Unique selling proposition) predstavlja jedinstvenu tačku gledišta i poruku o proizvodu, grupi proizvoda, brendu ili usluzi. Ukratko i najjednostavnije rečeno – to je ono što vas razlikuje od drugih. Ako se sam proizvod potpuno jedinstven, odlično! Ipak, sve su šanse da nije.
Pa, šta je ono zbog čega bi potencijalni kupci trebalo da se odluče baš za vaš proizvod?
Da li nudite najbržu dostavu, da li ste najpovoljniji (ali zaista), ili možda deo novca od kupovine odvajate u humanitarne svrhe? Šta god to bilo, trebalo bi da se ističe u porukama koje ćete plasirati. Na ovaj način ćete se izdvojiti od konkurencije i privući pažnju. Takođe, učinićete očiglednim razlog za kupovinu baš kod vas, što može podstaći mnoge konverzije.
#2 Pre društvenih mreža – sajt
Samo je sopstveni sajt, od svih kanala digitalne komunikacije, nešto što je u vašem vlasništvu, zauvek. Društvene mreže treba da služe za dovođenje ljudi na vaš kanal, a ne za direktnu prodaju.
Nad sajtom imate potpunu kontrolu i možete ga potpuno prilagoditi svojim potrebama, dok sa društvenim mrežama to nije slučaj. Dakle, pre nego što prionete na pravljenje Instagram i Facebook naloga, izradite sajt. To ne mora biti ni skupo ni komplikovano. Sve su popularnije “one page” web platforme, a zavisno do funkcionalnosti koje želite da se tu nađu, mogu da budu i vrlo povoljne.
To ne mora da bude šop, već prezentaciona stranica, a značiće vam iz mnogo razloga. Samo uz dodatak Facebook Pixel-a, možete da napravite sjajnu bazu za ponovno targetiranje ciljne grupe koja vas je već posetila, a to je samo jedan od primera!
Ukoliko se posvetite SEO strategiji, klijenti će vam sami dolaziti!
#3 Odaberite kanale na kojima su novopečeni roditelji
Možda je TikTok izuzetno zabavan i dobar za vaš proizvod, ali koliko je tamo roditelja sa bebom? S obzirom da je prosek godina korisnika tinejdžersko doba, teško da se na ovom kanalu nalazi vaša ciljna grupa.
Zato na Instagram-u i Facebook-u definitvno jeste! Fotogenične stvari za bebu će najviše fanova naći na Instagramu, a praktične, ili one sa dubokim pričama iza njih, mogu se vrlo lepo reklamirati i na Facebook-u.
Savetujemo da Facebook iskoristite pre svega u kontekstu grupa koje su tamo vrlo žive, a funkcionišu kao neka vrsta foruma. Danas tu možete pronaći grupu za svaki aspekt života, a na hiljade je onih koje se bave roditeljstvom, ili i užim stvarima, poput opreme za bebe, ili ishrane za bebe i decu.
Pronađite one koje su srodne proizvodima koje nudite i napravićete sjajnu bazu prvih kupaca. Priđite im iskreno i način komunikacije u potpunosti prilagodite onom koji se koristi u samoj grupi.
#4 Lift oglasi – približite se ciljnoj grupi u privatnom okruženju
Lift oglasi su bili i uvek će biti delotvorni.
Osim očigledne prednosti što su izuzetno vidljivi i skreću pažnju na sebe tokom dosadne vožnje, oni su sjajni za reklamiranje ovakvih proizvoda, jer ga predstavljaju u sasvim intimnom okruženju. Liftom se vozimo kada izlazimo i ulazimo u sopstvenu zgradu, idemo kod prijatelja, porodice ili na posao. I to činimo svaki dan!
Zbog toga su reklame u liftu manje agresivne od onih u reklamnim blokovima na TV-u, na primer.
Najbolje je da oglas učinite što jednostavnijim, kako bi i oni koji se voze svega sprat ili dva stigli da ga razumeju. Fotografija, kontakt, sajt i naziv na društvenoj mreži mogu da budu sasvim dovoljni!
#5 Aktivirajte se u zajednicama malih biznisa
Noćni marketi, zanimljivi pijačni dani, sajmovi… Sve ih je više i predstavljaju sjajnu priliku da predstavite svoje proizvode za bebe i uživo se predstavite potencijalnim kupcima, ali i ljudima iz drugih firmi, možda potencijalnim partnerima?
Uživajte u svakom koraku građenja brenda i komuniciranja sa publikom i to će se osetiti i videti! Srećno!
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!