Kako reklamirati sexy shop
Iako se radi o specifičnoj delatnosti, i vama je promocija i te kako bitna. Dobra reklama vam mnogo može olakšati put do novih kupaca, ali i zainteresovati postojeće za neke nove proizvode.
Ranije je odlazak u sex shop bio tabu tema kod nas, ali se i samo društvo sve više otvara po ovom pitanju. Zato je sada sve više prodavnica koje prodaju ove proizvode, pa je i konkurencija sve veća.
Zato treba razmisliti o nekoliko stvari kada je reč o reklamiranju vašeg sexy shopa.
Razmislite kojoj publici se obraćate – kome su namenjeni vaši proizvodi?
Pošto pretpostavljamo da se radi o mlađoj populaciji, treba razmisliti kojim kanalima je najbolje doći do njih.
Staromodne metode, poput flajera ili reklamiranja u novinama, zaboravite, jer je vaša ciljna grupa u velikoj meri „onlajn“.
Imajte na umu da mlađe generacije vole vizuelni sadržaj, pa poradite na fotografijama i video snimcima koji će vas predstavljati ciljnoj grupi.
S druge strane, pokušajte da razbijete tabue kod starijih generacija i uvek imajte u ponudi nešto što ćete ponuditi i njima ako odluče da posete vašu prodavnicu.
Reklama na društvenim mrežama – koje društvene mreže je najbolje koristiti?
Ovo je možda i najvažniji kanal reklamiranja. S obzirom na to da je danas sve više ljudi koji aktivno koristi internet i društvene mreže, ovo može biti pun pogodak što se tiče privlačenja novih kupaca.
Instagram je društvena mreža koju sve više ozbiljnih firmi koristi kako bi unapredilo svoje poslovanje. Odličan je za promociju, pa nikako ne bi trebalo da ga izbegnete kada se upustite u razvijanje marketinga svog malog biznisa.
Facebook, uz Instagram, predstavlja već dobro poznatu kombinaciju koja je do sada davala zadovoljavajuće rezultate što se tiče oglašavanja.
Ekspanzija društvene mreže Tik Tok dovela je do toga da sve više malih biznisa, ali i velikih kompanija, svoje mesto nalaze i tamo. Fomra kratkih i zanimljivih videa mogla bi da privuče nove kupce, ali vam može služiti i kao podsetnik za stare šta nudite, a možda nisu do sada imali prilike da koriste.
Napravite sajt svog sexy shopa
Uložite u svoj sajt! On je, svakako, nešto gde će kupci dolaziti samo zbog vas, jer je to vaš lični prostor na internetu. Imajte na umu da sajt mora da izgleda profesionalno, uredno i da funkcioniše jednostavno.
On može služiti za direktnu kupovinu, s obzirom na to da je onlajn kupovina svakako prevazišla odlazak i kupovinu u prodavnicama, ali i kanal za komunikaciju sa potencijalnim mušterijama.
Budite otvoreni sa kupcima, pomozite im u odabiru, posavetujte ih i podelite iskustvo. U vašem biznisu je veoma bitno da steknete poverenje potencijalne mušterije kako bi vam se one iznova vraćale, ali i preporučile.
SEO optimizacija – Kako da budete na prvim stranicama Gugl pretrage?
Veoma bitna stvar je da se vaša prodavnica nađe među prvima kada je ljudi pretražuju na Guglu. Veoma je bitno da se na optimizaciji radi vredno i svakodnevno, a rezultati će, vremenom, doći.
Zato je najbolje posavetovati se sa stručnjacima iz ove oblasti ili posetiti neki od kurseva.
Takođe, danas postoji mnogo stručnjaka koji pružaju usluge SEO optimizacije. Imajte na umu da je ova stavka veoma bitna, pa je izbor dobrog stručnjaka, takođe, vrlo važna.
Razmislite ko bi mogao da vas promoviše na pravi način – saradnje sa influenserima
Još jedna dobra ideja bi bila angažovati modele koji bi poneli, recimo, vaš donji veš u zamenu za poklon. Ova vrsta saradnje je u današnje vreme veoma popularna, pa bi bilo dobro razmisliti ko bi, na pravi način, prezentovao vaše proizvode, ali u isto vreme razmišljati kakvu poruku želite da pošaljete.
Bilbordi, flajeri i drugi vidovi reklame
U poslednje vreme se među marketinškim stručnjacima lome koplja da li je ovaj vid reklame zaista „otišao u zaborav“.
Ako se odlučite na ovaj korak, razmišljajte o tome gde ćete pronaći svoju ciljnu grupu. Flajere možete ostaviti u obližnjim salonima lepote ili teretanama, budući da bi tamo mogli očekivati veći priliv mlađih generacija, ali razmišljajte „izvan kutije“, pa dajte šansu i starijim generacijama, pokušajte da razbijete tabue.
Bilbordi bi svakako mogli da budu zanimljivi svim generacijama, ukoliko su osmišljeni sa ukusom, pristojni i nose jasnu poruku.
Razmena iskustva i preporuka kao najbolja reklama za vaše proizvode – zašto bi neko trebalo da izbabere baš vaš sexy shop?
Mnogo ulažite u odnos sa mušterijama. Pitajte ih za iskustva, neka ih podele na vašim društvenim mrežama ili sajtu. Imajte uvek na umu da se negativna iskustva mnogo brže šire od pozitivnih.
Ukoliko dođe do negativnih iskustava, pokušajte da popravite ono što klijentima ne odgovara.
Ovo su samo neke od smernica koja bi mogla da vam posluži u reklamiranju sexy shopa. Na vama je da se uvek usavršavate na ovom polju i pratite trendove i prilagođavate ih svojoj delatnosti, pa samim tim i planirate svoje sledeće korake.
Sve u svemu, vlasnici sexy shopa moraju biti „onlajn“ i istraživati internet prostor kako bi došli do što više novih mušterija.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!