Kako reklamirati butik dizajnerske odeće

kako reklamirati dizajnersku odecu

Dizajnerska garderoba nije bilo kakva odeća. Kada govorimo o dizajnerskim komadima odeće najčešće podrazumevamo autentične ili čak unikatne komade u čije su kreiranje uloženi posebni trud i znanje. Po pravilu, dizajnerska odeća je i skuplja od garderobe koja se masovno proizvodi, zbog kvaliteta materijala, unikatnosti dizajna, same reputacije brenda koji je potpisuje i sličnih elemenata. Zbog toga je i manji broj kupaca iste.

Ova činjenica donosi određene prednosti i mane kada je reč o reklamiranju. Odnosno, specifična niša koja ima mogućnosti da sebi priušti dizajnerske komade, s jedne strane donosi kao negativnu posledicu to što nije brojna, te je do nje teže doći. Međutim, dobra strana je što je grupa ljudi koja se targetira potpuno očigledna.

Jedna od prvih koraka ka uspešnom reklamiranju jeste upravo utvrđivanje vaših potencijalnih kupaca odnosno prodajne niše. Tim ljudima se obraćate u svojim reklama, te ukoliko ih dobro poznajete, komunikacija će se obaviti značajno uspešnije, na osnovu čega će oni biti zainteresovani da kupe baš vaš proizvod.

U nastavku teksta dajemo vam savete i ideje kako uspešno reklamirati butik dizajnerske odeće, i o čemu treba da vodite računa kada se bavite marketingom za ovakav tip prodaje.

#1 Lift je odlično rešenje za targetiranje vaše ciljne grupe – kupaca dizajnerskih odevnih komada

Lift se na prvi pogled možda čini kao neintuitivno rešenje, kada je u pitanju reklamiranje dizajnerske garderobe, međutim, ukoliko se setimo da su naši potencijalni kupci zapravo oni koji mogu da priušte sebi više od proseka, uvidećemo zbog čega lift kao prostor za oglašavanje može biti od izuzetnog značaja.

U lift ulaze ljudi svih dobi i uzrasta, međutim, postoje naselja, delovi grada i stambeni kompleksi u kojima je cena nekretnine značajno viša nego u drugim. Upravo se tu nalaze vaši potencijalni kupci. Plakati na kojima su prikazane atraktivne formalne i elegantne haljine, sa imenima poznatih dizajnera privućiće stanare ovih kompleksa.

Reklamiranje butika dizajnerske odeće u elitnijim delovima grada i liftovima skupljih stambenih kompleksa, odličan su način da targetirate svoje klijente, budući da su upravo to ljudi koji imaju novca da kupe potpisane dizajnerske komade garderobe.

Zbog toga, ubuduće nemojte isključiti ovu opciju kada pravite marketinšku strategiju svoje firme  kada je reklamiranje brenda odeće u pitanju.

#2 Iskoristite sav potencijal društvenih mreža za reklamu

Kao što smo već pomenuli, dizajnerska garderoba nije pravljena za šire mase, pa će butik koji se bavi prodajom ove odeće, morati da se pozabavi specifičnijim metodama i targetiranjem potencijalnih kupaca više negoli u slučaju reklamiranja butika odeće i obuće koji se bave prodajom produkta takozvane brze mode.

Budući da se bavite prodajom predmeta od izuzetne estetske vrednosti, lepo uređen Instagram profil i kvalitetan sadržaj koji će pratiti fotografije, moći će da vam značajno poveća vidljivost i na taj način dođe do novih ljudi i posetilaca. Sa marketing stručnjakom, možete se posavetovati oko kupovine reklama na Instagram stranici, odnosno sponzorisanju određenih objava. 

Ono što vi možete uraditi, jeste da kontaktirate neka poznata imena kojima ćete ponuditi da nose dizajnerske haljine iz vaše kolekcije odnosno butika, ili čak angažovati modne blogere i influensere koji odgovaraju vašoj ideji brenda da govore o komadima velikih dizajnerki i dizajnera koji se mogu kod vas pronaći i kupiti.

Internet prodaja je naročito prošle godine doživela svoju ekspanziju, zbog toga nikako ne smete zapostaviti društevene mreže i internet generalno, kao moćnu mašineriju za reklamiranje i prodaju. 

#3 SEO kao rešenje za vašu internet prodaju  

U vezi sa internet prodajom, gotovo je nezamislivo da bilo koj biznis nema svoju internet prezentaciju ili mogućnost online prodaje odnosno web shop. Na tržištu postoji bezbroj internet prodavnica, a ono što vas može izdvojiti iz mase jeste upravo dobro optimizovan sajt, čime se umesto vas bave SEO stručnjaci.

SEO ekspert može vam pomoći da vaš web shop prilikom pretrage na pretraživaču bude među prvim rezultatima, što će učiniti da veliki broj ljudi da upravo klikne na vaš sajt pre nego li neki rezultat koji se našao ispod vas. Ovi ljudi su upravo vaši novi potencijalni kupci, i zbog toga je važno da ih ne propustite lošom optimizacijom.

SEO stručnjaci se služe brojnim metodama kako bi upravo vaš sajt bio među prvim rezultatima pretrage i ulaganje u njihove usluge su jedna od najkorisnijih stvari koje možete uraditi za svoj biznis butika dizajnerske odeće. 

Upravo će kombinacija svih pobrojanih metoda reklamiranja vaše firme dati najbolje efekte, i privući najveći broj zainteresovanih kupaca. Ukoliko želite da poboljšate poslovanje vašeg biznisa, nemojte oklevati da napravite značajnija ulaganja u marketing – jedan od najvažnijih koraka za povećanje vidljivosti, ali i profita vašeg biznisa. 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *