Kako reklamirati usluge renoviranja?

reklamiranje-usluga-renoviranja

Marketing je svako prisustvo brenda na promotivnim materijalima, društvenim mrežama, televizijskim kanalima i reklamnim prostorima, a može se odvijati u svim sektorima, bez obzira na nišu u kojoj vaša firma posluje. 

Za marketinšku kampanju potrebno je imati više mašte nego novčanih sredstava, a kada su u pitanju firme koje nude usluge renoviranja, opcije su mnogobrojne. 

Ljudi često unose promene u svoje živote, pa samim tim i u njihov životni prostor, stoga se usluge renoviranje na neki način reklamiraju same od sebe. U nastavku teksta ćemo navesti na koje načine možete reklamirati usluge renoviranja, kako biste povećali svest korisnika o vašem brendu. 

Lift oglasi – reklama koja se ne može ignorisati

Dok se voze u liftu, ljudi nemaju šta drugo da rade osim da čitaju ono što je istaknuto u njemu. Zato su liftovi odlično mesto na kojem možete vrlo povoljno istaći vaše usluge, i ne morate slati dvosmislene i kreativne poruke kakve se očekuju od tradicionalnih medija. 

Primera radi, dovoljno je napisati – majstorske usluge Zeke parketara i ljudi će se sami setiti da im je potrebna ta usluga ukoliko su u procesu priprema za renoviranje. 

Zapisaće broj ili slikati reklamu, pozvati vas i pokrenuti proces koji će se završiti konvertovanjem slučajnog prolaznika u korisnika vaše usluge. 

Glavne prednosti lift oglasa ogledaju se u činjenici da su reklame postavljene tako da se ne mogu ignorisati ili prevideti, zaokupljuju potpunu pažnju ljudi, možete ciljano usmeriti reklamu na određeni deo grada i delite prostor sa izuzetno malim brojem oglašivača.

Lift oglasi su nepravedno zapostevljen vid marketinškog oglašavanja, a idealni su za usluge renoviranja koje vaša firma nudi. 

Reklamni materijal – korisni predmeti za potencijalne korisnike usluga

Reklamni materijal je jedan od standardnih vidova reklama, a naša preporuka je da kreairate promotivni materijal u vidu predmeta koji će koristiti ljudima, kao što su olovke, rokovnici, magneti za frižider, upaljači i slično.

Ljudi imaju tendenciju da odbace vizit kartice ili flajere, a da ih i ne pogledaju, stoga se potrudite da vaš brend bude istaknut na onim mestima gde će uvek iznova moći da vide. 

Možete iskoristiti maštu i dizajnirati reklamni materijal u nekom obliku koji predstavlja vaše usluge renoviranja, kao što je na primer molerska četka, pa ako je predmet atraktivan i koristan verovatno će ostati na dohvat ruke potencijalnih korisnika usluga. 

Razgovor sa ljudima – vest koja se brzo širi

Razgovor sa ljudima je najstariji vid reklamiranja i oslanja se na činjenicu da se vesti brzo šire. Porodica i prijatelji će biti srećni da vas preporuče i upute klijente na vašu adresu, a ljudi najviše vole da angažuju firmu po preporuci nekoga koga poznaju. 

Statistika pokazuje da prosečna osoba poznaje oko 200 ljudi. To znači da ako javite svima koje znate o svojom poslovanju, a oni jave svim svojim prijateljima, to je potencijalnih 40.000 korisnika vaših usluga renoviranja. 

Razgovor sa ljudima može biti efikasnija reklama od štampanih medija, stoga ne zaboravite da razgovarate o svojim uslugama renoviranja sa ljudima iz svog okruženja.

Društvene mreže – svakodnevna komunikacija sa ciljnom grupom

Koliko poznajete ljudi koji nemaju nalog na nekoj od društvenih mreža?

Društvene mreže su izuzetno dobar medij za reklamiranje bilo koje vrste usluga, jer velika većina ljudi provode vreme na njima, pa se kao takav nikako ne sme ignorisati ili zanemariti. 

Osim toga, potpuno besplatno možete slati poruke koje ne moraju nužno biti prodajne, već služe da na adekvatan način komunicirate sa potencijalnom ciljnom grupom i podižete svest potrošača ili korisnika o vašem brendu. 

Osim toga, društvene mreže su idealno mesto da okačite slike nečijeg doma pre i posle vašeg renoviranja. Ljudi obožavaju takve slike, a nesumnjivo će doprineti poverenju koje će ljudi steći u vašu firmu gledajući vaše radove. 

Web sajt – digitalna lokacija vaše firme

Web lokacija preduzeća je neophodna kako biste bili vidljivi na internetu, a u današnje vreme to je preduslov za uspešno poslovanje. Većina ljudi na Google-u potražuje usluge koje su im potrebne, pa je neophodno da se vaš web sajt nalazi negde na prvoj stranici rezultata u pretraživačima. 

Web sajt će povećati vaš autoritet u oblasti kojom se bavite, i privući veći promet potencijalnih korisnika usluga. 

Osim toga, ljudi uglavnom na internetu traže odgovore na svoja pitanja, pa vi možete odgovori na njih putem blog članaka koji trebaju imati kvalitetan i koristan sadržaj, kako bi se korisnik što duže zadržao na vašem sajtu. 

Preporučljivo je sajt povezati sa vašim profilima na društvenim mrežama, i obraćati se ciljnoj grupi istim tonom. 

Kada govorimo o uslugama renoviranja, ton ne mora biti ozbiljan već može biti i šaljiv, jer niša u kojoj vaše preduzeće posluje ne zahteva ozbiljnost kao što je to slučaj na primer sa firmom koja se bavi medicinskim ili pogrebnim uslugama. 

Kada izazovete osmeh na lice potencijalnog korisnika usluga, povećavate šansu da vaš brend ostane u njegovoj svesti.

Volontiranje – povećanje autoriteta vašeg brenda

Pre nego što steknete postojeću bazu klijenata neophodno je pružiti dokaz o kvalitetu vaših usluga, pogotovo na samom početku poslovanja. 

Volontiranje za lokalnu humanitarnu organizaciju je odličan način da učinite dobro delo, pokažete da znate dobro da obavljate svoj posao i ujedno dobijete javno priznanje.

Vaš volonterski rad možete izbaciti na socijalnim mrežama i web sajtu u rubriku “vesti”, i na taj način doprinesete povećanju autoriteta vašeg brenda

Kao što smo pomenuli u samom uvodu, usluge renoviranje se često reklamiraju same od sebe, a na vama je da ih odgovarajućim metodama usmerite na ciljnu grupu koja je, u ovom slučaju, prilično široka jer su svima u nekom trenutku potrebne usluge renoviranja. 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *