Kako reklamirati jogurt bez laktoze?

reklamiranje-jogurta-bez-laktoze

Smatra se da problem intolerancije na laktozu ima sve šire razmere, tačnije da čak 75% svetske populacije ima problem ove vrste. To znači da svi ljudi koji pripadaju ovoj statistici imaju poteškoće sa varenjem laktoze, glavnog ugljenog hidrata u mleku, a takav problem ogleda se u postojanju stomačnih tegoba, manje ili veće ozbiljnosti.

Upotreba jogurta u ishrani čoveka veoma je široka, kao i brojnih drugih mlečnih proizvoda, ali s obzirom na to da pate od intolerancije na latkozu, mnogi ljudi prinuđeni su da se odreknu ukusa u kojima uživaju. Stoga je jasno da tržište treba da se prilagodi i potrošačima koji imaju ovakve zdravstvene smetnje tako što će se za njih proizvoditi namirnice kao što su mleko i jogurt bez laktoze.

U nastavku teksta saznajte kako da predstavite ovakve proizvode svima koji imaju problem sa varenjem laktoze i kako da oni postanu deo trpeze što većeg  broja ljudi.

#1 Lift oglasi – iskoristite prednosti indoor marketinga

Lift oglašavanje u svetu, ali i kod nas, pokazalo se kao veoma delotvoran vid marketinga, a takvim ga čini podatak da dnevno veliki broj ljudi prođe kroz lift i tu se zadrže minimum nekoliko sekundi čekajući da stignu do željenog nivoa stambene zgrade.

Ljudi koji žive u višespratnicama svakodnevno koriste lift, u najvećem broju slučajeva čak i nekoliko puta u danu, što čini da ostaju čak i po 1 minut ili i duže u tom prostoru, što je idealna prilika da saznaju nešto o novim proizvodima koji bi im se mogli dopasti.

Uz zanimljiv slogan koji opisuje sve prednosti proizvoda kakav je jogurt bez laktoze, kao i primamljivu ilustraciju koja dočarava sve njegove benefite po zdravlje, možete privući pažnju velikog broja ljudi koji koriste lift i podstaći ih da probaju svoje omiljene ukuse, a da pritom nemaju stomačne tegobe.

#2 Predstavite svoje proizvode bez laktoze na gradskim bilbordima

Potencijal ovakvog vida reklamiranje takođe je veliki, te ga treba upotrebiti za postizanje najboljih rezultata vašeg proizvoda. S obzirom na to da ih posmatramo najčešće tokom vožnje gradskim prevozom ili automu prevozu, što znači da nememo previše vremena za posmatranje, treba da budu upečatljivi, da se zadrže u pamćenju onoga ko ih ugleda, da budu kreativni i po mogućstvu da sadrže što kraći tekst.

#3 Iskoristite internet za promociju

Internet je mreža čija se upotreba svakodnevno širi, i to na više nivoa. Svakoga dana broji sve više korisnika, pa tu brojnost ljudi koji se nalaze na internetu treba iskoristiti da im se predstave novi proizvodi.

Web sajt

Poželjno je da na internetu imate web sajt koji će kupce detaljno informisati o tome kakvu revoluciju u ishranu ljudi sa intolerancijom na laktozu unosi proizvod kakav je jogurt bez laktoze, zatim gde se on može kupiti i druge relevantne informacije za posetioce sajta.

Blog sekcija je takođe nešto što treba uvrstiti u sadržaj sajta jer se u temama na blogu mogu veoma detaljno predstaviti svi načini upotrebe jogurta, dati predlozi recepata za koje je jogurt bez laktoze idealan sastojak, a takođe i pozabaviti se svim njegovim benefitima po zdravlje.

SEO optimizacija

Pored toga što treba kreirati sajt, poželjno je da se on nalazi među prvima u rezultatima pretrage na internetu za vaš proizvod i slične ključne reči koje ukazuju na potrebe kupaca koje može podmiriti upravo vaš proizvod.

SEO eksperti mogu vam pomoći da optimizujete svoj sajt i učinite ga značajno boljim u odnosu na svoju konkurenciju i da postavljate standarde koje će onda drugi pratiti.

Društvene mreže

Svedoci smo toga koliko su popularne društvene mreže, kao i toga da njihova popularnost iz dana u dan još više raste jer se svakodnevno pridružuju novi korisnici. Facebook i Instagram pružaju mogućnost da svoj proizvod predstavite ogromnom broju ljudi, posebno kada je reč o mlađim osobama.

Potrebno je da kreirate profil na socijalnoj mreži, objavljujete priče i u njema kreativan i primamljiv sadržaj koji će privući vaše pratioce da probaju vaš jogurt bez laktoze.

#4 Iskoristite radijske reklame za svoj makreting

Radijski prostor je takođe prilika da promovišete svoj proizvod, stavljajući ga u kontekst tople atmosfere doma i koristeći zanimljiv song, pitak dijalog ili autentičan slogan kako bi se privukla pažnja slušalaca

Ukoliko želite da vaš proizvod što pre dođe do trpeza velikog broja ljudi, možete iskoristiti i više vidova reklamiranja kako bi željeni rezultati i ciljevi bili postignuti u što kraćem roku. Takođe, nemojte se začuditi ukoliko za prve rezultate pojedinačnih reklama treba određeno vreme kako bi se uočili rezultati, već se naoružajte strpljenjem i spremno dočekajte uspeh, koji sigurno neće izostati.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.