Kako reklamirati parketarske usluge?

kako reklamirati parketarske usluge

Postavljanje laminata, parketa i drugih podnih obloga je posao koji obavljaju profesionalna lica, a ovaj vid radova tražen je kako među ljudima koji završavaju izgradnju kuće ili pak ugostiteljskog objekta, tako i među onima koji renoviraju nekretninu. 

Međutim, nije sasvim jednostavno probiti se na tržištu i pronaći klijente kojima su potrebne usluge ovog tipa, stoga je izuzev profesionalnosti u obavljanu posla, potrebno da pristupite i određenim načinima reklamiranja usluga. U nastavku teksta vam dajemo savete kako da reklamirate parketarske usluge i koji postupci su najdelotvorniji u svetu reklamiranja. 

#1 Sarađujte sa premium kompanijama koje proizvode podne obloge

Za početak ćemo se pozabaviti segmentom saradnje sa kompanijama koje proizvode podove različite vrste odličnog kvaliteta, a koje vam mogu biti spona sa novim klijentima. 

Naime, ukoliko se vodite profesionalizmom i različite usluge vršite na stručan način, bez skrivenih troškova i oduglovačenja u obavljanju posla, predlažemo vam da stupite u kontakt sa kompanijama koje se bave proizvodnjom kvalitetnih podnih obloga.

Na ovaj način vas predstavnici firmi ove vrste mogu direktno preporučiti mušteriji koja se odlučila za kupovinu određenog tipa podne obloge. Osobe koje se odluče za kupovinu laminata ili parketa izuzetnog kvaliteta, želeće istu takvu uslugu, a nakon što je vi sprovedete u delo, postavili ste dobar temelj za nastavak saradnje, te će vam se isti ti ljudi vraćati i u drugim situacijama. 

#2 Budite temeljni u obavljanju posla – preporuka je jedan od načina da povećate obim posla

Reklamiranje vaših usluga na načine koje pominjemo u tekstu ima smisla samo ukoliko posao obavljate temeljno, te su vaši klijenti zadovoljni načinom na koji ste izvršili ugovoren posao. Zadovoljstvo mušterije vodi ka tome da ta ista osoba preporuči vas kao stručnjaka za postavljanje i reparaciju podova različitog tipa svojim prijateljima i poznanicima.

Putem preporuke možete dobiti veliki broj novih mušterija koji će vas angažovati možda i više od jednog puta, te vas izbarati za raznovrsne veće i manje prepravke u stanu i kući. Temeljno obavljanje ugovorenog posla podrazumeva kvalitetnu izradu u zadatom roku, bez puno promena u planovima koji su unapred definisani. 

Takođe, važno je da budete transparentni i klijenta u startu obavestite o cenama vaših usluga, o eventualnim promenama ukoliko uočite da će radovi iz određenog razloga trajati duže i slično. Vaša mušterija pre svega treba da stekne poverenje u vas, a to ćete postiću upravo pomoću saveta koje smo naveli. 

Posebno su važni kontakti sa firmama ili ugostiteljskim objektima u kojima obavljate različite parketarske usluge, stoga vam savetujemo da uložite dodatan trud i odgovorite na sve zahteve klijenta kako biste na najbolji način izreklamirali sebe i svoje usluge. 

#3 Digitalni marketing – jedan od najboljih načina da reklamirate svoje usluge

Digitalni marketing kao vrsta marketinga predstavlja skup stratigija pomoću kojih će vaše usluge doći do velikog broja ljudi, a na osnovu onoga što korisnik vidi, odnosno na osnovu informacija koje vam vaš sajt ili stranica na društvenoj mreži pruži, zavisiće i njegova odluka da izabere baš vas za određeni projekat uređenja enterijera. 

Ukoliko se fokusirate na reklamiranje putem društvenih mreža, savetujemo vam da budete u interakciji sa vašim pratiocima, te u kontinuitetu plasirate objave u vezi sa vašim projektima o uslugama koje nudite, a sadržaj učinite razumljivim i interesantim širokom auditorijumu. 

Digitalni marketing posebno je koristan firmama koje se bave i drugim građevinskim uslugama, kao što su instalacioni i završni građevinski radovi

U tom slučaju bi se na vašem sajtu mogao naći čitav spekatar poslova koje obavlja stručan tim, a među kojima se mogu naći i parketarske usluge. Sada se verovatno pitate – Kako da moj sajt dođe do internet korisnika i zašto bi neko angažovao baš mene? 

SEO – optimizacija sajta je rešenje da doprete do velikog broja korisnika 

SEO (Search Engine Optimization) je način da povećate svoju vidljivost u rezultatima pretrage, te doprete do velikog broja ljudi koji u pretragu kucaju pojmove poput “usluge parketara” ili “parketarske usluge”. Kada među prvim rezultatima pretrage izađe upravo vaša firma, već ste u velikoj prednosti u odnosu na konkurente.

Zadatak SEO stručnjaka je upravo da na najbolji način optimizuje vaš sajt korišćenjem različitih proverenih metoda, kao dela šire strategije, a kvalitetna izrada čitavog sajta doprineće dobrom korisničkom iskustvu, te će rezultati biti vidljivi. U vašem slučaju možete očekivati veći broj poziva i informisanja potencijalnih klijenata, odnosno rezervisanja usluga postavljanja laminata i parketa, kao i reparaciju istih. 

Kombinacija različitih vidova digitalnog marketinga najbolji je način da prikažete svoje usluge na internetu, a predlog je da angažujete stručno lice ili agenciju za digitalni marketing.

Na kraju ne smemo da zaboravimo da pomenemo i lift oglase kao jedan od optimalnih načina da doprete do velikog broja ljudi koji svakodnevno provode određeno vreme u ovom prostoru, te im vaša reklama mora zapasti za oko. Prilikom postavljanja reklame u lift, trudite se da na najbolji način prikažete svoje usluge i zanimljivim dizajnom oglasa zainteresujete potencijalne klijente. 

Nadamo se da vas je naš tekst uputio u različite vidove reklamiranja parketarskih usluga, te da će vam informacije koje ste pročitali biti korisne u daljem radu i unapređivanju poslovanja. 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *