mobilni-sveska-reklamna-kampanja

Kako da iskoristite vaš mobilni telefon za reklamnu internet kampanju

Kako da iskoristite vaš mobilni telefon za reklamnu internet kampanju

Mobilna tehnologija je evoluirala, a sa njom i svet marketinga. Oglašavanje preko mobilnih uređaja je danas definitivno postalo jedan od najefikasnijih načina da doprete do potencijalnih kupaca i klijenata. Izveštaji o prihodima od internet oglašavanja govore da oglasi koji se isporučuju potrošačima preko njihovih pametnih telefona učestvuju sa preko 65 procenata od ukupnog broja oglasa koji se pojavljuju na internetu.

I baš kao što oglasi i reklamne poruke stižu na mobilne uređaje ciljane publike, isto tako se pametni telefoni mogu koristiti i za upravljanje marketinškim kampanjama. Tako je, na primer, oglašavanje na platformama društvenih medija kao što su SnapChat i Instagram mnogo lakše i jednostavnije raditi kada koristite pametni telefon nego bilo koji drugi uređaj.

Predstavljamo vam nekoliko sjajnih načina kako možete iskoristiti pametne telefone za vođenje internet reklamnih kampanja. Pročitajte!

Pametnim telefonom možete snimiti video oglase

Mobilni telefoni pružaju mogućnost marketarima da brzo i jednostavno snime kvalitetne video zapise, odnosno marketinški video sadržaj i da ga odmah zatim podele na različitim online platformama. Sa lakoćom, čak i lakše nego pomoću laptopa ili desktop računara, možete podeliti video snimke na mrežama kao što su SnapChat, Facebook live, Instagram, TikTok, Viva video Likee…

Twitter je jedna od najčešće korišćenih platformi kada je u pitanju digitalni marketing. Međutim, ova društvena mreža ranije nije bila fokusiran na video zapise sve dok nije izašao Periscope koji omogućava video fidove za digitalne trgovce ili realizatore različitih vebinara.

Isto tako, YouTube je nedavno dodao opciju “story” za prikazivanje slikovnih oglasa. Veze ka oglasima takođe mogu da se dodaju u YouTube video snimke na vašem kanalu. Na taj način možete pozvati korisnike na akcije poput kupovine proizvoda i usluga vašeg brenda. Važno je istaći da je “kačenje” video zapisa daleko lakše uraditi putem pametnog telefona nego sa drugih elektronskih uređaja.

Naravno, da bi dobili kvalitetan snimak i brzo otpremili video, morate imati uređaj koji poseduje dobru kameru i snažan procesor. Ukoliko imate problema sa radom mobilnog aparata Switchtel serviseri za Android i iOS telefone mogu testitrati vaš pametni uređaj i dati vam informaciju da li se isplati ulagati u popravku. Kvalitetan pametni telefon, sa dobrom kamerom i brzim procesorom omogućiće vam da sa uživanjem vodite reklamne kampanje i da sa lakoćom postavljate video oglase.

Marketing putem e-pošte

Email marketing je sada već tradicionalna, a u isto vreme jedna od najefikasnijih strategija digitalnog marketinga koju oglašivači mogu da rade preko svojih mobilnih telefona. Sa aplikacijama koje su dostupne za različite platforme kao što su Yahoo, Gmail i Microsoft Outlook, relativno lako ćete proslediti reklamni materijal ciljanoj publici.

Verzije ovih, ali i mnogih drugih aplikacija za mobilne uređaje sada nude krajnje jednostavnu izradu liste elektronskih adresa i još jednostavnije prosleđivanje oglasa na odgovarajuće adrese pomoću brojnih opcija. U većini slučajeva biće vam dovoljno nekoliko klikova na vašem pametnom telefonu da biste se oglasili.

mobilni-telefon-kampanja

Korisne mobilne aplikacije za vođenje reklamnih kampanja

Postoje brojne mobilne aplikacije koje pružaju potpuno prilagođen korisnički interfejs u svrhu oglašavanja. Pomoću njih možete pokrenuti marketinšku kampanju, ali i pratiti i analizirati podatke koje dobijete. Na taj način ćete znati da li idete u pravom smeru u vašoj reklamnoj kampanji.

U pojedinim slučajevima nije čak ni potrebno instalirati aplikaciju, već samo pomoću pametnog telefona otići na odgovarajući sajt i odatle pratiti kako napreduje poslovanje. Evo nekih aplikacija koje vam mogu biti od koristi ako želite da se oglašavate uz pomoć vašeg mobilnog telefona.

Google analytics

Google analitika omogućava digitalnim marketarima da steknu uvid u to na koji način klijenti ostvaruju interakciju sa sajtom koji prezentuje brend, proizvode i usluge koje se nude. Analitika koju omogućava Google-ova mobilna aplikacija daje korisne informacije marketinškim timovima koji kasnije donose odluke na osnovu svih dobijenih podataka iz analitike, i tako upravljaju kampanjom.

Često je korišćenje Google analytics aplikacije brže i jednostavnije putem pametnog telefona nego kada to radite sa desktop ili laptop računara. S obzirom da je mobilni uređaj u najvećem broju slučajeva lična svojina i da ga koristite samo vi, dovoljno je da se jednom ulogujete i zapamtite lozinku i imaćete brz pristup kad god poželite da zavirite u analitiku. Sa druge strane, desktop računare često koristi veći broj ljudi, pa ćete morati da se logujete svaki put kada želite da pogledate analizu podataka.

Google Advertising

Oglašavanje u formi blogova je jedna od efikasnijih metoda digitalnog marketinga, s obzirom da sve veći broj ljudi koristi internet kako bi dobio informacije (koje su servirane u vidu postova na blogu) o različitim proizvodima i uslugama.

Aplikacija Google Ads koju možete instalirati na pametnim telefonima pomoći će vam da ciljate određenu grupu potrošača na lak i jednostavan način. Takođe, moći ćete da pokrećete i upravljate svojim Google oglasima dok ste u pokretu. Dakle, marketinšku kampanju možete pratiti u realnom vremenu, videti preporuke pomoću kojih ćete brzo i lako uraditi optimizaciju bez obzira gde se nalazite. I ono što je najbolje – ova aplikacija je u osnovnoj verziji potpuno besplatna.

Buffer

Buffer je alat za društvene medije koji vam omogućava da putem mobilnog uređaja zakažete objavu direktno na Instagram-u, Facebook-u, Twitter-u, Pinterest-u ili LinkedIn-u. Ova mobilna aplikacija korisnicima obezbeđuje istovremeno upravljanje sa najviše tri korisnička naloga i zakazivanje do 10 postova dnevno. Takođe, omogućeno je i upravljanje većim brojem naloga kao i zakazivanje većeg broja objava od 10 dnevno, ali uz doplatu.

Mention

Mention korisnicima pruža mogućnost praćenja željenog brenda (i ključnih reči) širom interneta. Na taj način, bićete obavešteni svaki put kada se jedna od vaših izabranih ključnih reči spomene bilo gde na mreži – blogovi, informativni portali, društveni mediji ili sajtovi. Pomoću Mention-a možete iskoristiti priliku da sa lakoćom sa vašeg pametnog telefona pratite napredovanje vašeg brenda. Međutim, usluge kod Mention mobilne aplikacije nisu besplatne. Za dva osnovna upozorenja i do 5000 pominjanja morate izdvojiti oko 30 dolara mesečno.

Da zaključimo – prednosti upotrebe pametnih telefona u svrhu reklamne internet kampanje su brojne. Pristupačnost, mobilnost, lakoća korišćenja, brojne aplikacije i snimanje video oglasa su samo neki od benefita. Zato ne oklevajte, zašto da budete vezani za jednu prostoriju i računar koji se nalazi u njoj, kada sa lakoćom i uživanjem možete kreirati i pratiti vašu marketinšku kampanju uz pomoć vašeg telefona, sa bilo kog mesta na svetu.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.