Lokalni oglasi
Lokalni oglasi = lokalno oglašavanje = Lift oglasi
Najbolji način za reklamiranje firme lokalnog karaktera, čiju ciljnu grupu predstavljaju potrošači iz njihovog okruženja je putem reklama u liftovima stambenih zgrada.
Reklama u liftu ima visok uticaj na potrošača, jer se ne može isključiti niti ignorisati, lokalni oglasi se čitaju iznova i iznova.
Još jedna od prednosti lokalnog oglašavanja u liftovima je svakodnevna gledanost reklame, bez bojazni da ista bude bačena i završi kao neželjena pošta. Reklamu u liftu vide svi ukućani koji se voze istim.
Studije su pokazale da preko 400 ljudi prođe kroz tipičan soliter svaki dan.
Tokom dva meseca prikazivanja u samo jednoj zgradi, vaša poruka dobija približno 96.000 impresija (4oo stanara * 4 dnevne vožnje * 60 dana). Samo oglašavanje u liftovima vam daje taj nivo frekvencije, kao i ovakav nivo kontinuiranog izlaganja reklamnoj poruci ciljane publike.
Vašu publiku možete efikasno dostići izborom objekata u određenom području. Podignite vaše poslovanje lokalnim oglašavanjem u liftovima stambenih zgrada.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!