Kako reklamirati gipsane radove

reklamiranje gipsanih radova

Prilikom uređenja prostora, ljudi žele da unesu neke promene za koje im je neophodna profesionalna pomoć. Tada se odlučuju za usluge rušenja, krečenja, lepljenja tapeta, ali i gipsane radove.

Majstori za gipsarske radove mogu u potpunosti transformisati unutrašnji ili spoljašnji izgled nečijeg doma ili poslovnog prostora i dati mu otmen i komforan izgled.

Materijal kao što je gips se lako primenjuje tokom realizacije različitih idejnih rešenja poput dekoracije zidova ili spuštanja plafona.

Ako se bavite gipsanim radovima, tek započinjete posao ili želite da Vas upozna još potencijalnih klijenata, neophodno Vam je ulaganje u marketing.

Putem reklame, dokažite da ste najstručniji i najkvalitetniji kada je u pitanju izvođenje gipsanih radova.

Uložite određenu sumu novca na pametan način, fokusirajući se na moderne marketinške metode koje će sa sigurnošću privući pažnju zainteresovanih sa pozitivnim efektima.

Učvrstićete svoju poziciju na tržištu i u velikoj meri uvećati profit.

NEKA LIFT BUDE MESTO ZA VAŠU REKLAMU

Prema novijim istraživanjima, nijedna reklama nije toliko efektna kao poster okačen na zidu lifta. Već neko vreme, lift oglašavanje se primenjuje i kod nas. Ako odlučite da se na ovaj način reklamirate u našem glavnom gradu, najbolje bi bilo da se prvo odlučite za teritoriju na kojoj će biti istaknuta Vaša reklama.

Ukoliko želite da Vas upoznaju ljudi koji žive u opštini Čukarica, Vaš izbor treba da bude Okrug 7, koji obuhvata oko 50 višespratnica sa liftovima lociranih u okviru ove opštine. Postavka traje dva meseca, a može po Vašoj želji biti produžena, a čak i proširena na ostale okruge.

Ako odlučite da potpišete godišnji ugovor, obezbeđena Vam je gratis godišnja registracija na portalu navedime.rs. Zaista odlična ponuda!

Uz povećanje konkurencije na tržištu, traže se i novi načini za širenje mreže klijenata. Dokažite da ste najiskusniji i najkvalitetniji u izvođenju gipsanih radova putem reklamiranja u liftovima.

Reklamni poster na zidu lifta će primetiti svaki stanar ili posetilac i dugo ga pamtiti. Imaće na umu koga treba da pozove po potrebi ili će Vas preporučiti prijateljima i kolegama na poslu.

REČ KLIJENTA JE TAKOĐE REKLAMA

Zadovoljni korisnik Vaših usluga će sigurno imati samo reči hvale za Vas. Dok bude pričao o Vama i drugi će poželeti da Vas kontaktiraju i sa Vama dogovore posao.

Pomoću gipsa i materijala na bazi gipsa može se zaista napraviti svašta pa možete ponuditi usluge spuštanja plafona, pregradne zidove od gipsanih ploča, zvučnu izolaciju ili čak dekoraciju zidova. Takođe, mnogi će se odlučiti za suvu gradnju sa gipsanim pločama pa je veliki plus ako ste stručni i prilikom izvođenja ovakvih radova.

Svojim veštinama, znanjem i iskustvom oduševite svoje klijente. Vodite računa o kvalitetu, uz pristojne cene, jer to isto privlači zainteresovane.

Pre izvođenja radova, možete ponuditi besplatnu procenu. Pomozite klijentu oko adaptiranja stana ili lokala i posavetujte ga kako može da estetski poboljša prostor i proširi ga.

KVALITETAN I PREGLEDAN WEB SAJT

Vaše prisustvo na internetu u današnje vreme jednostavno ne bi smelo biti izostavljeno. Vaša zvanična web stranica jeste prezentacija Vaših usluga i svojevrsna reklama.

Predstavite se posetiocima. Objasnite ko ste, šta ste i zbog čega ste najbolji u svom poslu. Prikažite kakve vrste gipsanih radova obavljate svrstavajući ih u kategorije.

Formirajte galeriju fotografija sa terena koje prikazuju završene projekte, radove u toku, poređenje ’’pre i posle’’ i slično. Možete pokrenuti i blog u okviru kog ćete objavljivati članke vezane za idejne projekte, savete za uređenje doma i sam gips kao bazni materijal.

Naravno, kontakt stranica sa adresom, telefonom i e-mailom je neizostavna.

SEO OPTIMIZACIJOM DO PRVE STRANICE GOOGLE PRETRAGE

Veću posećenost na Vašem web sajtu ostvarićete pomoću korisne SEO optimizacije.

Nije dovoljno samo napraviti stranicu na internetu koja će Vas prezentovati. Njen sadržaj mora biti kvalitetan i sveobuhvatan. U okviru njega, potrebno je ubaciti tzv. ključne reči, koje ljudi unose u Google search box prilikom pretrage sajtova.

Odabirom odgovarajućih ključnih reči, Vaša pozicija na listi rezultata pretraživača se penje do prve stranice. Odlični primeri su ’’Cene gipsanih radova Beograd’’, ’’Cena gipsanih radova sa materijalom’’ i ’’Spuštanje plafona sa gipsanim pločama’’.

POTRAŽITE NOVE KLIJENTE I NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Internet je deo naše svakodnevnice, a takođe i društvene mreže poput Facebook-a i Instagrama.

Svako od nas ima nalog na makar jednoj društvenoj mreži, a i pravna lica su na njima našla svoje mesto, koristeći ih kao platforme za oglašavanje i povezivanje sa budućim klijentima. Čak i gipsani radovi se mogu uspešno prezentovati kroz Instagram galeriju ili Facebook stranicu.

Zainteresovani pratioci će pregledati Vaše objave i među njima pronaći neku ideju koju mogu realizovati u svom domu. Naravno, uz Vašu stručnu pomoć i Vaše vešte ruke.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *