Kako reklamirati prirodne preparate?
Priroda je reč koja aktivira isključivo pozitivne asocijacije kod većine ljudi, te bi zbog toga reklamiranje prirodnih preparata trebalo da bude relativno jednostavan zadatak! Prednosti prirodnih preparata uglavnom se ogledaju u tome što su pravljeni u manjim serijama, a neretko čak i ručno izrađeni.
No, ono što je glavna prednost proizvođača prirodnih preparata, kada izlaze na tržište, ujedno je i njihov glavni marketinški hendikep – gotovo nikada neće imati resurse za pravljenje agresivnih marketinških kampanja poput npr. nekih od najvećih proizvođača kozmetike.
Ove velike kompanije vrše masovnu proizvodnju preparata, te im uz jeftine sirovine i radnu snagu, mnogo više resursa preostaje za marketing. Ovo naravno ne znači da vi kao lokalni proizvođač prirodnih preparata morate odustati od marketinga!
U nastavku teksta, predstavljamo vam načine na koji možete uspešno izreklamirati vaš proizvod, tako da za vaš proizvod čuje veći broj ljudi, te da im uspešno prenesete sve potrebne informacije o vašem prirodnom preparatu i zainteresujete potencijalne kupce za njega!
#1 Lift kao odlično mesto za reklamiranje kozmetičkih prirodnih preparata
Spomenuli smo da masovni proizvođači kozmetičkih proizvoda imaju budžet za mnogo veće i masovnije kampanje, ali to ne znači da i vaš proizvod ne može da stigne velikog broja ljudi – a lift je odlična prilika da stignete do novih interesenata za kozmetički prirodni preparat.
Zgrade su centar života najrazličitijih ljudi, a samim tim pogodno mesto za novi broj interesanata za vaš kozmetički preparat na bazi prirodnih sastojaka! Kome ne treba jedna krema za osetljivu kožu lica napravljena od pažljivo izabranog bilja i ulja koje nam je podarila majka priroda?
Obratite pažnju na to da uvek podržite prirodni izgled korisnika, koji mogu održati vašim preparatima, te nemojte aludirati na negativne konotacije izgleda. Recite vašim interesentima da vaš proizvod može pomoći njihovoj osetljivoj koži, tako što će joj pružati dodatnu zaštitu, ne zbog toga što će je promeniti!
Liftovi obično sadrže i ogledalo koje se može odlično iskoristiti u marketinške svrhe, pogotovo kada je kozmetika prirodnih preparata u pitanju. Ogledalo u liftu služi da se pre izlaska iz kuće odmerimo, te vidimo da li izgledamo pristojno za izlazak u javnost.
Ovde smo i svoj najstrožiji kritičar, a simpatičnom marketinškom porukom koja ohrabruje i kaže da korisnik lifta odlično izgleda takav kakav jeste, sigurno ćete osvojiti simpatije i interesovanje novih klijenata.
#2 Naglašavajte sve benefite po zdravlje koja nam priroda pruža
Prirodna kozmetika, te preparati i suplementi na bazi prirodnih sastojaka, zaista su odlična stvar objektivno, pa je zato i jednostavno osmisliti kampanju koja će biti iskrena i koja će jasno komunicirati svoje benefite potencijalnim, novim kupcima.
Uvek naglasite sve prednosti zdravih namirnica i bilja koje vaši preparati sadrže, te koje efekte imaju na opšte blagostanje za organizam. Uvek se trudite da zvučite što je stručnije moguće, i ne zaboravite da pomenete koje sve namene može imati vaš prirodni preparat.
Pa tako npr. superior kurkuma preparat je vrhunskog kvaliteta, koji se može koristiti i kao začin jelima, i kao dodatak šejkovima, ali vam ova biljka može pomoći i u izbeljivanju zuba i daje odlične efekte za kosu! Sve informacije koje smo nabrojali su istinite, ali njihovo naglašavanje korisno je iz više razloga!
Prvo, mnogobrojnim stavkama u nabrajanju, stiče se i ostavlja jači utisak o samom proizvodu, a drugo – mnogi ljudi znaju za dobre stvari, ali ih s vremena na vreme valja podsetiti jer su skloni zaboravljanju!
#3 Iskoristite prednosti digitalnog doba i posvetite se društvenim mrežama
Poslednji, i možda najočigledniji savet tiče se iskorišćavanja svog potencijala društvenih mreža. Najbolja ideja za reklamiranje je da pronađete influensere i blogere čiji vam se rad dopada, te koji promoviše zdrav način života i život u skladu sa prirodom.
Za reklamirnaje kozmetičkih proizvoda, odaberite influensera koji i inače promoviše šminku i sredstva za negu na bazi prirodnih sastojaka, a za prirodne preparate, suplemente i slično možete ostvariti saradnju sa nekim od food blogera ili kuvara koji se zalažu za zdravu ishranu!
Takvi ljudi, pre svega, imaju zajedničku nišu sa vama, te će njihovi pratioci sasvim sigurno biti zainteresovani za neki od vaših proizvoda. Druga, ništa manje bitna stvar, jeste i činjenica da će ti ljudi najverovatnije biti vaš najbolji saveznik u promociji, budući da se zalažete za slične vrednosti u životu i cenite kvalitet i zdravlje!
Nadamo se da vam je naš tekst pomogao i dao ideje za reklamiranje vaših prirodnih preparata! Nadamo se i da je poslužio inspirativno, te da ćete nadograditi neke od ovih ideja i dati im lični pečat, kreirajući autentičnu marketinšku kampanju koju će prepoznati veliki broj novih ljudi!
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!