Kako promovisati prodaju mobilnih telefona

Velike kompanije znaju da je dobra reklama i promocija jedan od najefikasnijih metoda za povećanje prodaje. Promocija proizvoda i usluga se može uraditi na mnogo načina bez obzira na vrstu posla kojim se bavite, a takav je slučaj i ako je vaša delatnost trgovanje novim i polovnim mobilnim telefonima.

Kada su u pitanju prodaja i otkup telefona Beograd ima najviše radnji koje se bave ovom delatnošću, što svakako povećava konkurenciju i otežava put ka uspehu. Sa druge strane, shodno broju ljudi (potrošača), i broj uređaja koji se koriste u Beogradu je svakako daleko veći nego u bilo kom drugom gradu, pa dobro pozicioniranje kod potencijalnih kupaca i klijenata može doneti i dobar profit.

mobilni-telefon

Dakle, potpuno je nesporno da se isplati ulagati u marketing, a mi vam predlažemo nekoliko načina kako da promovišete prodaju i tako lakše doprete do potencijalnih kupaca i što duže ih zadržite.

Koristite SMS i društvene mreže da bi ste podstakli kupovinu

Mnogi marketari tvrde da je slanje poruka budućnost marketinga. Generisanjem odlaznih poruka sa linkovima do web lokacija koje promovišu prodaju i otkup mobilnih telefona možete brzo dopreti do ciljane grupe korisnika. Pravilno definisana tekstualna poruka može da podstakne potencijalnog kupca na akciju, odnosno da klikne na link za kupovinu. Naravno, ovaj metod pretpostavlja da već imate sajt koji je optimizovan za mobilne uređaje.

Sa druge strane, društve mreže nude mnogo atraktivnih načina za povezivanje sa kupcima. Na njima možete postavljati fotografije ili video zapise sa nekim karakterističnim (najbolje najnovijim) modelima telefona. Facebook, Twiter i Instagram su samo neke od mreža koje vam mogu pomoći da podignete prodaju. Što ste aktivniji i što više pratilaca imate, to će vam reklamiranje biti efikasnije, a poslovanje uspešnije.

Pokrenite kvalitetnu web prezentaciju (sajt)

Sve veći broj ljudi se opredeljuje za online kupovinu i kupuje najrazličitije proizvode uz pomoć svojih pametnih telefona. Dakle, izvesno je da će većina potencijalnih kupaca obaviti kupovinu preko pametnog telefona, pa im shodno tome morate omogućiti najprijatnije korisničko iskustvo koje mogu da dobiju. Ono mora da bude besprekorno, prirodno i jednostavno. Sa ove tačke gledišta sasvim je nebitno da li se vaš posao fizički nalazi u Beogradu, Novom Sadu, Subotici ili Kraljevu.

Kada je u pitanju Izrada web sajtova Beograd, Novi Sad i Niš imaju najveći broj firmi koje se bave dizajniranjem web stranica. Gde god da se nalazi središte vaše firme, mi vam preporučujemo da za ovaj posao unajmite profesionalce koji mogu da naprave vrhunski sajt, jer prosečan sajt ili onaj koji neće funkcionisati najbolje samo će štetiti vašem poslovanju.

mobilni-telefoni

Pripremite poklone kako biste privukli nove kupce

Deljenje besplatnih stvari možda ne izgleda kao najlogičniji poslovni plan kada je u pitanju prodaja mobilnih telefona, posebno ako ste tek počeli sa poslovanjem. Ali je to sjajan način da investirate u marketing, jer će vam se malo uloženog novca kasnije višestruko vratiti.

Simbolični pokloni mogu dovesti klijente na vaša vrata. Na primer, ako prodajete mobilne telefone, za one skuplje možete poklanjati zaštitne maske. Isto tako, možete ponuditi popust za prvu kupovinu ili dati nižu cenu klijentima koji vam dovedu novu mušteriju. Neki od marketinških stručnjaka čak preporučuju uparivanje sa poslovnim partnerom kako biste ponudili besplatan proizvod.

Takođe, ako se bavite prodajom polovnih pametnih telefona, možete kupcima ponuditi besplatan servis u narednih šest meseci. Ključ je da sa partnerom koji sa vama deli deo iste niše, ali vam ne predstavlja direktnu konkurenciju, dosegnete do što većeg mogućeg broja potencijalnih klijenata.

Poradite na vizuelnom izgledu vaše prodavnice

Ako se vaša firma nalazi u običnom i neuglednom lokalu, zapitajte se – da li biste vi ušli u takav lokal da vam je potreban mobilni telefon. Zato, uložite u vaš poslovni prostor i ulepšajte ga. Dajte vašoj prodavnici karakterističan izgled, imidž koji će je izdvajati iz gomile sličnih. Nema ništa gore po posao od prosečnosti. Ukoliko želite da uspete, morate biti jedinstveni i prepoznatljivi na tržištu.

Na primer, ako pričamo o unutrašnjosti, dobro osvetljenje je jedan od faktora koji ima veliki uticaj. Zatim, omogućite kupcima da imaju lak pristup uzorcima mobilnih telefona. Napišite osnovne karakteristike pored svakog od njih. Neki od kupaca ne žele suviše da razgovaraju sa prodavcem, više vole da sami razgledaju modele za koje su zainteresovani. Zato im to i omogućite.

Ukoliko se klijent oseća prijatno u vašem lokalu, on će tu provesti više vremena, a samim tim je i veća verovatnoća da će pronaći proizvod koji mu se dopada i koji želi da kupi. Ne zaboravite da lepo izložite robu. Svaka roba ima svog kupca, samo mu je treba predočiti.

Isto važi i za online prodavnicu. Ako je vaša internet prodavnica ugodna za oko, a proizvodi dobro klasifikovani, kupac će se lakše snaći i biće mu prijatnije da razgleda vašu ponudu. Pa čak i u slučaju da trenutno ne pronađe ono što traži, velika je verovatnoća da će se neki drugi put vratiti ili bar dati preporuku nekom svom prijatelju.

Zaključak

Povećanje prodaje i dovođenje novih kupaca uopšte nije lak posao. Pored zdravorazumskih poteza biće vam potrebno i puno požrtvovanja, ali i ulaganja u marketing. Moraćete da zasučete rukave, napravite promocije, pratite rad vašeg kanala na društvenim mrežama i rad vašeg sajta i još mnogo toga. Naravno, moraćete da budete i fleksibilni i da prilagodite vaše poslovanje stanju na tržištu. Tek onda možete očekivati rezultate.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.