Kako reklamirati svoj proizvod
Reklamiranje proizvoda ili usluga na današnjem konkurentskom tržištu od suštinskog je značaja za uspešno poslovanje firme.
Svi vlasnici firmi uvek sebi postavljaju pitanje – kako reklamirati svoj proizvod?
Kada je reč o vrsti reklame koju vaša firma može iskoristiti, mogućnosti su beskrajne. Međutim, prilikom izrade vašeg marketing plana i strategije, potrebno je utvrditi vašu ciljnu grupu potrošača.
Odabir ciljnog tržišta pomoći će vam da odaberete najkorisnije vrste reklama za vaše poslovanje.
Reklamirajte proizvod vašoj ciljnog grupi potrošača
Da bi ste istražili koje je vaše demografsko tržište, možete se osvrnuti na vašu konkurenciju, uraditi anketu itd…
Reklamiranje proizvoda imaće daleko veću jačinu ako reklama bude usmerena vašoj ciljnoj grupi, jer oni imaju direktnu potrebu za vašim proizvodom. Važno je da identifikujete tip media koji je najprimereniji vašem ciljnom tržištu.
Neki od medija su: web stranice, novine, časopisi, televizija, radio, bilbordi i oglašavanje u liftovima. Ako koristite više od jednog oglasa, oglašavanje u više od jednog medija je dobar potez.
Od vaše ciljne grupe zavisi da li ćete se više osloniti na tradicionalne ili nove medije. Podrazumeva se da su ljudi sve više izloženi novim medijima i da svakako treba iskoristiti te činjenice.
Oglašavanje u liftovima zasigurno je najbolji način da reklamirate vaš proizvod i vrlo brzo dođete do novih klijenata.
Kako reklamirati svoj proizvod online?
Potrošači veliki deo svog vremena provode na internetu, stoga je pravo mesto da probate da reklamirate svoj proizvod online.
Mnogi vlasnici preduzeća biraju internet kao svoj medij za oglašavanje, jer su u stanju da dopru do velikog broja ciljne publike za relativno mali trošak oglašavanja.
Kako bi svoj proizvod reklamirali online potrebno je da imate dobro urađenu internet prezentaciju. Ona podrazumeva isticanje svih ključnih elemenata koji bi potenijalnom korisniku obezbedili infomacije o proizvodu i njegovo jednostavno poručivanje.
Jedan od načina da reklamirate svoj proizvod online je da svoje prodajne aktivnosti prepustite profesionalcima.
Agencija koja će se pobrinuti da Vaš proizvod dobije adekvatnu prezentaciju i dobru online prodaju.
Sistem za unapređenje online prodajnih aktivnosti radi za Vas!
Kreiramo vašu prodajnu stranu, pratimo rezultate prodaje, analiziramo i unapređujemo prodajne aktivnosti, ispostavljamo najbolje prodajne rezultate.
Postoji više tipova online reklamiranja, a još jedan od dobro poznatih su AdWords – google oglasi.
Google AdWords – Pay per click
Jedna od najvećih prednosti Google AdWords oglašavanja je plaćanje po kliku. Oglas vam se naplaćuje tek nakon što neko klikne na njega i uđe kod vas na sajt, do tada oglas je besplatan.
Kako reklamirati svoj proizvod reklamom u liftu?
Reklama u liftu pokazala se kao izuzetan način za reklamiranje proizvoda. Stanari koji se voze liftom nemaju “pametnija” posla od čekanja da lift stigne na željeni sprat.
U liftu nema spoljnih uticaja koji bi stanarima odvukli pažnju, u tim momentima oni instiktivno traže izvor informacija i svojevoljno konzumiraju reklamu. Stanari u proseku se 4 puta u toku dana nađu u neposrednoj blizini vaše reklame.
Oglašavanje u liftovima odlično je prihvaćeno od strane potrošača koji izjavljuju kako se duže sećaju poruka koje su videli u liftu (razlog tome je visoka vremenska i voljna koncentracija izloženoj poruci).
Stoga se oglašavanje u liftovima nameće kao odličan izbor mesta za reklamiranje proizvoda prvenstveno zbog samog okruženja u kojem se poruka percipira.
Lift oglasi – vaše mesto za sigurnu prezentaciju proizvoda.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!