Kako reklamirati prodaju dekorativnog kamena

Reklamiranje prodaje dekorativnog kamena

Prilikom uređenja svog doma ili poslovnog prostora, sve ideje i maštu veoma lako možete pretvoriti u stvarnost.

Ako ste želeli da svojim zidovima date moderan i prirodniji izgled, jedan od ekonomičnih, ali i vrlo originalnih predloga jeste dekorativni kamen.

Ciglice pravougaonog oblika se mogu naći u različitim bojama i sa raznovrsnim teksturama.

Dekorativni kamen je danas sve češći izbor kupaca umesto prirodnog, jer se prodaje po povoljnim cenama i lak je za ugradnju.

U slučaju da se bavite prodajom dekorativnog kamenta, važno je da konstantno širite svoju mrežu kupaca, a koliko ćete biti uspešni na tržištu dosta zavisi od Vašeg predstavljanja ciljnoj publici.

Svaka marketinška strategija treba biti pažljivo isplanirana, zato razmislite kako ćete uložiti novac izdvojen za ovu namenu.

Proverenih metoda ima mnogo, a većina njih se može primeniti kod oglašavanja prodaje dekorativnog kamena.

Izaberite jednu ili više njih i posmatrajte kako se Vaša mreža kupaca lagano uvećava.

POVOLJNO I EFEKTNO – LIFT OGLASI

Ukoliko ste zainteresovani da probate nešto inovativno, a da daje odlične rezultate kada je u pitanju marketing, razmislite o prikazivanju Vašeg reklamnog postera unutar liftova stambenih i poslovnih zgrada.

Prostor u liftu je savršen za reklamiranje jer se u njemu može privući pažnja svakog ko putuje njime, a da to ne deluje napadno i agresivno.

Za početak, odaberite teritoriju našeg glavnog grada na kojoj će se nalaziti zgrade čije ćete liftove koristiti za prikazivanje svog oglasa narednih dva meseca.

To može biti npr. Okrug 1, ako želite da se bazirate na Novi Beograd i okolinu TC Piramida.

Uočiće Vas blizu 20.000 potencijalnih klijenata, što je, priznaćete, neverovatna brojka. Mnogi od njih koriste liftove svakodnevno, što znači da će više puta posmatrati Vaš poster i upamtiti Vas.

Reklamnu kampanju možete produžiti koliko god želite, a takođe je možete širiti i na druge okruge.

Oglašavanje u liftu pomoći će Vam da buduće mušterije lakše i brže dovedete do Vas.

Uverićete ih da nigde neće naći kvalitetniji dekorativni kamen i veliki izbor koji samo Vi nudite po povoljnim cenama.

Privući ćete pažnju svakog korisnika lifta, a on će tokom boravka u njemu detaljno proučiti sadržaj Vašeg postera.

Nakon nekog vremena, ta osoba će Vas kontaktirati, zainteresovana za kupovinu.

KOMENTARI VAŠIH KUPACA SU VRLO ZNAČAJNI

Zadovoljan klijent znači i rast potražnje i profita. Vaš posao prodaje dekorativnog kamena biće uspešan samo ako Vaši kupci ocene saradnju sa Vama kao dobru.

To je garancija da će Vam se ponovo obratiti kad bude bilo potrebe za tim, a takođe pričati o Vama i podeliti utiske sa svojoj rodbinom, prijateljima, kolegama i komšijama.

Svi oni mogu postati Vaše potencijalne mušterije. Ponudite velik izbor dekorativnog kamena visokog kvaliteta, a takođe i ugradnju.

Objasnite svakom klijentu koje su prednosti dekorativnog kamena u odnosu na prirodni. Pomozite kupcima da lakše odaberu nijansu i teksturu kamena ukoliko nisu sigurni šta da odaberu.

Vaša pomoć i saveti će im biti dragoceni. Sastavite tim iskusnih ljudi koji će Vam pomoći da se istaknete među konkurentima.

Uredite nečiju kuću, stan, lokal ili kancelariju baš kako klijent želi i ulepšajte prostor u kom svakodnevno boravi.

VAŠ WEB SAJT – ORIGINALNA PREZENTACIJA I REKLAMA

Vašu delatnost i ponudu dekorativnog kamena možete ’’spakovati’’ u jedan kvalitetno urađen web sajt.

Dopustite korisnicima interneta da Vas otkriju i kontaktiraju za saradnju. Objavite kratak tekst koji objašnjava šta je dekorativan kamen i koje su njegove prednosti, kao i razloge zašto kupci treba da kontaktiraju baš Vas.

Prikažite sve boje i teksture kamena u vidu galerije ili digitalnog kataloga, zajedno sa karakteristikama kao što su materijal i cene po kvadratu. Posebno istaknite akcije i novitete u ponudi.

Postavite predloge za postavljanje dekorativnog kamena kao što su ukrašavanje unutrašnjeg zida, fasade, šanka ili možda kamina.

Formirajte kontakt stranicu sa podacima kao što su brojevi telefona i e-mail adresa.

SEO OPTIMIZACIJOM DO PRVE STRANICE GOOGLE PRETRAGE

Većina potrage za željenim sadržajem se odvija preko pretraživača kao što je Google.

Kucanjem određenih ključnih reči ili fraza u Search box, posetioci će Vas primetiti među prikazanim rezultatima.

Ukoliko se Vaš sajt pojavi na prvoj stranici pretrage, to znači da ste prodavac kojem vredi pokloniti poverenje.

Iskoristite prednosti SEO optimizacije i ključne reči poput ’’Proizvodnja i prodaja dekorativnog kamena’’, ’’Dekorativni kamen Beograd’’ i ’’Dekorativna cigla Srbija’’ uključite u sadržaj Vašeg sajta.

REKLAMIRAJTE SE NA INSTAGRAMU ILI FACEBOOK STRANICI

Vaša aktivnost na društvenim mrežama je važna jer ćete tako privući mnogo budućih kupaca.

Napravite Facebook stranicu ili Instagram profil i svojim pratiocima predstavite ponudu dekorativnog kamena.

U postovima možete prikazati ideje za ugradnju dekorativnog kamena i njegovo uklapanje u ostatak enterijera i eksterijera. Redovno odgovarajte na komentare i privatne poruke.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *