Kako reklamirati otkup sekundarnih sirovina

Reklamiranje otkupa sekundarnih sirovina

Nepotrebni materijali, koji su se ranije smatrali otpadom, danas se recikliraju i ponovo iskorišćavaju u druge svrhe.

Postoje firme koje se bave otkupom ovakvih materijala i koje ih prosleđuju na ponovnu obradu i korišćenje.

U našoj zemlji, najviše se kao sekundarne sirovine otkupljuju različite vrste metala, kao i papir, plastika i staklo.

Svako fizičko i pravno lice često poseduje neki tip sekundarne sirovine koju želi da što pre proda, pa želi da zna kome može da se obrati.

Ulaganje u efektnu marketinšku kampanju će vam u velikoj meri pomoći da pronađete zainteresovane mušterije koje poseduju sekundarne sirovine za prodaju.

Odaberite jednu metodu ili kombinujte nekoliko njih, a mi vam dajemo predloge koji su se u praksi pokazali kao najbolji.

REKLAMIRAJTE SVOJU DELATNOST U LIFTOVIMA

Oglašavanje u liftovima stambenih objekata smatra se najisplativijim za ulaganje jer će uvek privući pažnju svakoga, jer ljudi u liftu uvek traže nešto što će im skratiti vreme tokom vožnje.

Ukoliko otkupljujete sekundarne sirovine, ovo je odličan način da se predstavite svojoj ciljnoj publici koja je veoma široka.

Odaberite neku od teritorija u okviru grada Beograda na kojoj ćete se promovisati.

Na primer, ako želite da prezentujete svoju delatnost u zgradama na Voždovcu, predlažemo vam da odaberete Okrug 5, koji obuhvata ulicu Ljutice Bogdana, Bulevar Oslobođenja, kao i ulice Vojvode Stepe, Stjepana Filipovića i Milana Raspopovića.

Reklamna kampanja traje dva meseca, a postoji i mogućnost produžavanja.

Naravno, možete oglašavanje proširiti i na liftove ostalih okruga, što će uvećati i mrežu vaših klijenata.

U današnje vreme, okruženi smo dosadnim i preglasnim reklamama koje uglavnom više teraju potencijalne klijente od sebe nego što ih privlače.

Kod liftova to nije slučaj. Njihov unutrašnji i spoljašnji prostor se koristi za isticanje reklamnih postera, nalaze se u višespratnicama kroz koje svakodnevno prolazi veliki broj ljudi.

Oglase u liftovima je teško ignorisati, služe kao koristan izvor informacija i moguće je zaista pravilno proučiti njihov sadržaj i shvatiti kakvu poruku šalju.

DA LI ČUJETE ŠTA VAŠI KLIJENTI PRIČAJU O VAMA?

Da bi opstali na tržištu kao firma koja se bavi otkupom sekundarnih sirovina, važno je da vas prate pozitivni komentari fizičkih i pravnih lica koja su sarađivala sa vama.

Vaša spremnost za saradnju i konkurentne otkupne cene pomoći će vam da brzo razvijete posao.

Pokažite da imate želju da kroz svoju delatnost doprinesete očuvanju životne sredine i takođe podstaknite svoje potencijalne klijente da svoje ’’đubre’’ prodaju baš vama.

Pomozite im i da oni shvate koliko je važno živeti u čistom okruženju i istovremeno se rešiti nepotrebnog materijala i stvari koje oni više ne mogu više da iskoriste.

Sastavite cenovnik sa najvišim mogućim otupnim cenama i isplatite klijente odmah nakon preuzimanja sekundarnih sirovina.

Oni će vas rado preporučiti drugima i imaće za vas samo reči hvale.

WEB SAJT – PREZENTACIJA I REKLAMA

Kvalitetan i pregledan web sajt je važan ako želite da vas otkriju na internetu i zapamte kao savremenu i ozbiljnu firmu za otkup sekundarnih sirovina.

Predstavite se posetiocima sajta kroz kratak opis, gde ćete objasniti ciljeve vašeg poslovanja i naglasiti reciklažu kao jedan od glavnih.

Navedite listu materijala kojeg otkupljujete zajedno sa cenama po kilogramu.

Objasnite kako izgleda proces otkupa sekundarnih sirovina.

Ne zaboravite na Kontakt stranicu, gde ćete ostaviti podatke putem kojih će zainteresovani moći ga dođu do vas, kao što su adresa, broj telefona i e-mail adresa.

IZGRADITE SVOJ BREND SEO OPTIMIZACIJOM

SEO optimizacija je koristan alat koji će vaš sajt za otkup sekundarnih sirovina dovesti do samog vrha rezultata Google pretrage.

Atraktivna web stranica sa kvalitetnim sadržajem je garancija da ćete biti primećeni od strane potencijalnih klijenata.

Važno je odabrati ključnu reč putem koje će vas ljudi naći među rezultatima pretrage, a ako se pojavite na prvoj stranici to znači da ćete imati veliki broj poseta, pa samim tim i mnogo novih prilika za nove poslove.

Predlažemo vam ključne reči poput ’’Sekundarne sirovine Beograd’’, ’’Otkup i reciklaža sekundarnih sirovina’’ i ’’Otkup i prerada sekundarnih sirovina Srbija’’.

AKTIVNOST NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Svoje saradnike možete pronaći i na drugim mestima na internetu kao što su društvene mreže, među kojima se posebno ističu Facebook i Instagram.

Napravite profil pomoću kojeg ćete reklamirati otkup sekundarnih sirovina i povežite se sa ljudima koji su zainteresovani da vam prodaju staklo, metal, gumu, plastiku ili neki drugi materijal koji njima ne treba, a vama itekako znači.

Možete objavljivati i neke zanimljive članke o reciklaži, tako da pratioci znaju šta se dalje dešava sa sirovinama koje prodaju vama.

To ih može i motivisati da vas kontaktiraju, jer svi mi volimo da živimo u čistom i zdravom okruženju.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.