Kako reklamirati tapaciranje nameštaja

reklamiranje tapaciranja namestaja

Svaki predmet nakon dugog vremena i intezivnog korišćenja gubi svoju lepotu i funkciju. Isti slučaj je i sa nameštajem, koji se nakon dugoročne upotrebe haba, cepa i lomi.

Međutim, mnogim vlasnicima je teško da se odreknu tih starih i kvalitetno rađenih kreveta, fotelja i ugaonih garnitura. Ne žele da ih bace, već bi ih upotrebljavali malo duže i tom prilikom doterali.

Zbog toga postoje profesionalci koji sa lakoćom stari nameštaj pretvaraju u nov, a među njima se nalaze i osobe koje se bave tapaciranjem nameštaja.

Njihove usluge se rado traže, a ukoliko se i Vi bavite istim poslom, morate naći kreativan način da privučete pažnju budućih klijenata.

Ne treba Vam velika svota novca da bi se reklamirali i proširili mrežu korisnika usluga tapaciranja. Nove mušterije Vas mogu vrlo brzo otkriti pomoću marketinških metoda za koje treba veoma malo ulaganje.

Svaki uložen dinar će Vam se isplatiti, a sebi ćete osigurati stabilno mesto na konkurentnom tržištu. Dobro isplanirajte svoju marketinšku strategiju i korak po korak dostići ćete uspeh u svom poslu i doći do solidnog profita.

PROSTOR LIFTA ODLIČAN ZA REKLAMIRANJE

Iskoristite posebne uslove i unutrašnji prostor lifta za isticanje vašeg reklamnog prostora. Ovaj metod je odličan jer privlači pažnju ciljne grupe budućih korisnika usluga tapaciranja nameštaja, a uopšte ne deluje dosadno, naporno i agresivno.

Ulaganje u ovo marketinško rešenje se isplati bez obzira da li se nudi roba ili neke usluge, a ceo proces se odavno sprovodi svuda u svetu. I u našem glavnom gradu se sjajno pokazao i pomogao mnogim pravnim licima da se promovišu.

Bazirajte se za početak na jednoj od opština koja Vam najviše odgovara. Sve opštine su podeljene u numerisane okruge, kao što je npr. Stari Grad sa Palilulom označen kao Okrug 4. Nakon toga, možete se širiti i na druge okruge i produžavati reklamnu kampanju koliko god želite.

S obzirom da je svrha marketinga prikazivanje nekog proizvoda ili usluge radi prodaje, ideje poput TV reklame i radio promocije postaju dosadne i konstantno se traga za inovacijama.

Lift oglašavanje je svakako jedna od modernijih metoda i na dobrom je putu da se ustali kao standardan način reklamiranja koji će na duži period davati pozitivne rezultate.

KAKO VAŠI KLIJENTI I NJIHOVI UTISCI MOGU UTICATI NA VAŠ POSAO?

Cilj svakog profesionalca koji se bavi tapaciranjem nameštaja jeste da klijent bude zadovoljan obavljenim poslom i novim izgledom sređenog komada nameštaja. Da bi se on dostigao, dragoceno je iskustvo u ovom zanatu, kao i korišćenje kvalitetnih materijala.

Morate biti spremni da ispunite svaku želju i zahtev svojih mušterija da bi Vas oni opet kasnije pozvali ili preporučili rodbini, komšijama, prijateljima ili kolegama. Svaka preporuka i svaki komentar predstavljaju neku vrstu reklame i još jedan način napredovanja u delatnosti koja se sprovodi.

Dopustite klijentu da sam odabere materijal, boju i dezen nove presvlake. Ukoliko on nije siguran, pomozite mu uz poneki stručni savet.

Osim promene spoljašnjeg izgleda i sunđera, možete ponuditi i restauraciju drveta koja podrazumeva uklanjanje oštećenja, farbanje i lakiranje – pa čak i dubinsko pranje nameštaja.

Osim tapaciranja nameštaja, možete presvlačiti i auto sedišta i sedišta za motore.

PREZENTOVANJE USLUGA NA INTERNETU

Usluge tapaciranja nameštaja možete predstaviti i na jedinstvenom web sajtu, koji će biti i reklamnog karaktera. Neka sajt sadrži informacije o Vama, kao i Vašoj ponudi, uz adekvatnu foto galeriju radova.

Odličan primer je postavljanje slika ’’pre i posle’’ koje će najvernije pokazati Vašu stručnost i kvalitet rada. Formirajte blog na kojem ćete objavljivati članke o restauraciji i održavanju nameštaja.

Ostavite i svoje kontakt podatke.

VEĆI BROJ POSETILACA NA VAŠEM SAJTU UZ POMOĆ SEO OPTIMIZACIJE

Veći broj posetilaca na Vašem sajtu znači i povećanu potražnju za Vašim uslugama tapaciranja nameštaja. Angažujte osobu koja je specijalizovana za SEO optimizaciju i dođite do visoke pozicije na Google-u, ali i drugim pretraživačima.

Ukoliko se nađete među prvim rezultatima Google pretrage nakon kucanja relevantih ključnih reči, to znači da ste ozbiljni, kvalitetni i vredni poverenja.

Te ključne reči se uključuju u sam sadržaj sajta, a to mogu biti ’’Presvlačenje fotelja Beograd’’, ’’Usluge tapaciranja nameštaja’’ i ’’Tapetari Srbija’’.

PROMOVISANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Web sajt nije jedini način da se reklamirate na internetu, već to možete učiniti i putem profila na društvenim mrežama. Trenutno najpoznatije socijalne platforme jesu Facebook i Instagram i koristi ih ogroman broj ljudi i na području naše zemlje.

Napravite galerije, grupe ili stranice koje će poslužiti kao jedinstvena reklama. Redovno objavljujte svoje radove u vidu fotografija ili video materijala.

Pokrenite kampanje sa promovisanje određenih postova radi većeg broja pregleda i pratilaca.

Zainteresovani za Vaše usluge će komentarisati sve što objavite i slati Vam pitanja na koje treba redovno da odgovarate.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.