Zašto izabrati oglašavanje u liftovima

liftoglasi-fb

LIFT REKLAMA

Potrošači postaju sve više imuni na oglašavanje, pa oglašivači moraju neposredno naći nove načine i kreativne ideje za komunikaciju sa korisnicima, a jedno od najboljih mesta za oglašavanje je unutar liftova.

Zašto ne iskoristiti ovaj prostor i ne animirati vaše potencijalne korisnike ili klijente?

Oglašavanje u liftovima stambenih zgrada daće efikasan način da se vaša poruka ističe i pročita, da privuče pažnju.

Istraživanja su pokazala da se stanari najmanje četiri puta dnevno susreću sa reklamnom porukom u liftu, ali i da ti isti stanari prosečno imaju najmanje dva posetioca nedeljno, koji će se takođe voziti liftom i videti vašu reklamu.

Oglašivači mogu izabrati oglašavanje svog proizvoda ili usluge u zgradama koje odgovaraju njihovom ciljnom tržištu potrošača i što je veoma bitno mogu pratiti uspeh svoje marketinške kampanje korišćenjem QR kodova i kupona unutar njihovog oglasa.

Sigurno se pitate da li oglašavanje u liftovima može biti tako efikasno?

Kao vlasnik firme uvek ste u potrazi za novim oglašivačkim mogućnostima, koje su prikladne, snažne i pre svega ekonomične. Upravo zbog toga, tvrdimo da ste na pravom mestu!

Lift oglasi nose živ, dinamičan sadržaj.

Lift oglasi

Direktan marketing koji koristite putem usluga Lift oglasa, osmišljen je na izazivanje trenutnog odgovora i preduzimanja određene akcije, pozivanje na više informacija preko ostavljenog broja telefona, ili upućivanja na web stranicu, ili poseti lokalitetu na kojem se nalazi vaša firma.

Ovaj vid marketinga postaje sve popularniji i  kod nas, a za sada je to opcija koju možemo da vam ponudimo isključivo u Beogradu. Osim zadovoljstva zbog jednostavnosti, ponuda Lift oglasa je kreativni i efikasni marketinški resurs kako za male firme, tako i velike, koje žele ostaviti utisak na određenom segmentu potrošača.

Postoji nekoliko prednosti ovog oglašavanja:

Prednosti u kreativnosti. Na kreativan način vožnju liftom možete učiniti mnogo interesantnijom i osigurati da vaša ponuda bude pregledana.

Mikrotargetiranje. Ostale vrste oglašavanja ne daju vam veliku kontrolu nad tim ko vidi vaš oglas. Ali s oglašavanjem u liftovima, možete mikrotargetovati svoje oglase po regijama, vašem komšiluku. Sposobnost da se usredsredite na uticaj vašeg novca za oglašavanje nikada nije bila više obećavajuć.

Isplativost. Isplativost oglašavanja u liftovima jedan je od njegovih primarnih privlačenja za firme. Cena oglašavanja zavisiće o broju zakupljenih lokacija i o vremenu zakupa, o čemu upravo vi odlučujete.

Konstantna gledanost. Oglašavanje u liftovima radi za vas svakog dana; svaki dan desetine, stotine ili hiljade stanara gledaju i odlučuju se da prihvate vaš proizvod ili uslugu.

Promena rešanja. Za razliku od drugih oblika oglašavanja, oglasi u liftovima mogu se menjati tokom perioda oglašavanja. To je naročito interesantno za firme koje imaju vikend akcije, kao i nedeljne.

Potreban vam je vrlo jasan poziv na akciju – na nešto neodređeno poput “ne oklevajte da nas pozovete…”. Kroz idejno rešenje vaše reklame, istaknite logo i naziv firme, proizvod ili uslugu koju nudite, a poruka stanarima je jasna –  “pogledaj me i pozovi!”.

Konkretna i jasna ponuda su temelj vašeg slanja poruka. Potrebno vam je sledeće: jedna rečenica koja će opisati vaš proizvod ili uslugu. To je kreativnost koju vaši korisnici vide, zanimljivi sadržaj.

Marketari često pribegavaju probnom i pogrešnom pristupu korišćenja različitih kanala i vrste sadržaja kako bi pokušali pronaći optimalnu kombinaciju.

Marketari koji promovišu određene proizvode moraju takođe pružiti sadržaj i iskustva koja podstiču brand u celini.

Reklamiranje u liftovima, jedna je od onih stvari – koja dobiva zamah kao jedan od najtoplijih marketinških mesta u gradu.

Jedan od najatraktivnijih aspekata lift oglašavanja je u običnom broj ljudi koje ono dosegne.

Lift reklama

Prosečan broj stanara u visokoj zgradi je 200 ljudi dnevno. Tokom perioda od šest meseci, to predstavlja više od 36.000 prikaza vašeg oglasa u samo jednoj zgradi – značajnu pažnju za bilo koju firmu.

Pa kako to radi?

Jednostavno rečeno, liftovi u visokim prometnim zgradama opremljeni su panoima koji prikazuju oglase od strane firme koja je izvršila zakup.

Ako razmišljate o tome, prednosti oglašavanja su očigledne.

Oglašavanje u liftovima neće dati pogled na vašu reklamu jednom, ona neće biti bačena poput oglasa u novinama ili časopisu, lift oglasi imaju zatvorenu publiku, koja će gledati vaš oglas svaki dan i to nekoliko puta tokom vašeg oglašavanja, bilo da je ono na mesečnom ili dvomesečnom nivou.

Formati

U ponudi Lift oglasa postoji više mogućnosti oglašavanja.

Oglašavanje na celom panou, u vidu jedinog oglašivača na lokaciji, dimenzije reklame 314*471 mm (širina*visina). Po dostavi slobodnih lokacija na vaš zahtev, odlučujete se koliki broj panoa bi zakupili i na koje vreme (na mesečnom nivou ili višemesečnom).

Druga opcija oglašavanja je postavka na tzv. Okrugu – delu grada, vama interesanom za postavku.

U ponudi imamo 8 okruga

Svaki okrug ima definisanih 50 lokacija postavke i na njima je postavka dvomesečna.

Kada ste se odlučili na kojem okrugu bi radili postavku, na vama je još jedna odluka, a to je, koja dimenzija reklame je dovoljna da date što više informacija o svom proizvodu ili usluzi, budući da cena oglašavanja zavisi kako od dimenzije reklame, tako i od odluke na kojim sve okruzima bi radili postavku. Što je dimenzija veća i cena oglašavanja raste.

Ukoliko želite da promovišete svoje poslovanje na godišnjem nivou aktuelna je ponuda ŠEST MESECI PLATIŠ-ŠEST MESECI OGLAŠAVAJ SE GRATIS. Pozovite Lift oglase i ljubazno osoblje će vas upoznati sa svim prednostima upravo ove oformljene akcije.

okrug-40

Cena oglašavanja u lift oglasima

Cena za oglašavanje temelji se na brojnim faktorima, uključujući veličinu oglasa, broja lokacija u kojima se korisnik pojavljuje i o vremenu oglašavanja.

Minimalno oglašavanje je na mesečnom nivou, odnosno dvomesečnom, ali u ponudi su i akcije sa popustom.

Jedna od akcija je ŠEST MESECI PLATIŠ-ŠEST MESECI OGLAŠAVAJ SE GRATIS, akcija sa 50% popusta.

U pogledu stvarnih troškova, lift oglašavanje može biti atraktivna opcija u poređenju sa ostalim marketinškim prostorima. Iako su troškovi važni, ključ efikasnog oglašavanja u liftovima leži u mogućnosti oglašivača da cilja plasman oglasa na područja koja će najverovatnije privući korisnike u vašu firmu.

Na neki način, oglašavanje u liftovima je prirodno mesto za prikaz najnovijih oglasa.

Sve počinje jednostavnom vožnom liftom.

I budimo iskreni, ideja da promovišete svoj proizvod ili uslugu zarobljenoj publici na vrlo kreativan i potencijalno nezaboravan način zvuči kao nešto što bi mogli iskoristiti u vašoj najnovijoj marketinškoj kampanji.

Rezervacija mesta u oglasnom prostoru Lift oglasa?

Pozovite i rezervišite svoje mesto, jer sve više i više firmi koristi oglašavanje u liftovima na tržištu ciljane (i zarobljene) publike. Ako ste novi u oglašavanju u liftovima, rećićemo vam kako da to učinite i uputiti vas u sve naše ponude.

Nije iznenađenje da reklamiranje u liftovima dobiva popularnost kao alat za marketing mnogih preduzeća.

 

Kontaktirajte na: 011 21 21 935 ili 064 40 70 560

Pogledajte cenovnik oglašavanja u liftovima