Kako reklamirati yoga studio

reklamiranje-yoge

REKLAMIRANJE YOGE

Prema istraživanju, tržište Pilates i Yoga studia su jedni od najbrže rastućih industrija u svetu, a jedino na tržištu u toj grupi ne dominiraju veliki igrači u industriji.

Kao i sama joga, marketing za joge studio zahteva doslednost i strpljenje.

Razumevanje sebe, vašeg poslovanja i različite potrebe vašeg ciljnog tržišta će vam pomoći da dođete do svoje zajednice na autentičan način.

Biti deo komšiluka: Efikasno reklamiranje Yoga studia

Većina ljudi koji posećuju yoga studio žive ili rade najdalje nekoliko kilometara od studija, pa razumevanje demografije vašeg komšiluka može biti ključno za vaše marketinške napore.

Na primer, ako u komšiluku imate osnovnu školu i puno mladih porodica, možete im se obratiti časovima za trudnice, yogom za decu nakon završetka nastave ili organizujete časove “Mama i ja”.

Čak i ako ranije nisu bili na časovima yoge mogu predstavljati srce zajednice za one koji su svesni zdravlja i zainteresovani za uravnotežen životni stil.

Organizovanje jednodnevne radionice sa nutricionistom za bebe i trudnice može biti samo podsticaj da mlade majke treba konačno da posete vaš yoga studio.

Nekoliko minuta pred kraj segmenta ishrane iskoristite da biste objasnili prednosti joge.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Lokalno reklamiranje Yoga studia u liftovima stambenih zgrada u blizini vašeg centra

okrug-40Efikasan direktni marketing je nekada predstavljao podelu flajera u poštanske sandučiće stanara stambenih zgrada, a danas je tu ulogu preuzelo oglašavanje u liftovima.

Kako većina zgrada više ne dozvoljava unošenje reklamnog materijala, lift reklama Yoga studia predstavlja odličan način da se predstavite stanarima zgrada u vašem okruženju.

Napravite kvalitetno vizuelno rešenje oglasa i pozovite stanare da posete vaš yoga studio.

Lift reklame su se pokazale izuzetno efiksanim načinom oglašavanja, pogotovo za uslužne delatnosti: teretane, igraonice, plesne škole…

Ako razmišljate dugoročnije, Lift oglasi su vam pripemili neverovatnu ponudu godišnjeg oglašavanja – 6 meseci platiš, 6 meseci oglašavaš se GRATIS!

Reklamiranje Yoge je bitno ne samo zbog privlačenja novih članova, već i za zadržavanje sadašnjih članova srećnim.

Kontaktirajte nas: 064 40 70 560 i 011 21 21 935

POGLEDAJTE CENOVNIK OGLAŠAVANJA

 

Budi ono što jesi: Joga reklama

Sama reč joga izaziva ravnotežu, zeleni način života i autentičnost.

Trener Joge Serđo Dijaz Granados sugeriše da je poznavanje sebe i stvaranje vaših namera ključno za privlačenje klijenata u vaš studio za jogu.

Umesto da koristite masovnu marketinšku taktiku u pokušaju apelovanja na sve, on predlaže ispitivanje kako vaše znanje i veštine najbolje služe različitim ciljnim grupama u vašoj zajednici.

Na primer, ako je vaš studio u poslovnom okruženju, kao vlasnik sopstvenog preduzeća, imate savršene akreditive da govorite o stvaranju dobre ravnoteže između rada i života.

Pokušajte da ostvarite kontakt sa vlasnicima i da im ponudite dobru cenu za njihove zaposlene, jer u toj situcaciji svi su na dobitku, radnici će dobiti dobru cenu, vi nove polaznike, a vlasnici raspoložene i rasterećene radnike.

Proučite tržište početnika

Tržište početnika koji žele da počnu da vežbaju jogu nastavlja da raste.

Najnovije istraživanje tržišta pokazalo je da gotovo 5 procenata populacije u Beogradu visoko motivisano da počne da se bavi jogom.

Kate Saal, poslovni trener joge, preporučuje dodavanje odeljka “Početnici” na vašem sajtu koja ne sadrži zbunjujući žargon joge. Naglašavajući šta čini vaš studio jedinstvenim, pomaže da privučete početnike koji bi inače mogli da odlaze u teretanu, jer je to naj jednostavnije bez preteranih pravila za početnike.

Na primer, ako imate termine posvećenim samo ženama, reklamirajte vaš joga studio sa naglaskom na vašem sajtu i tako možete privući žene koje nisu želele da odu u mešovitu grupu u teretani.

Promovišite prednosti Yoge

Početnici često počinju da praktikuju yogu kako bi preduzeli prve korake ka zdravom načinu života.

Naglašavajući zdravstvene prednosti za svaku grupu u vašem komšiluku je jedan od načina da dobijete nove klijente za prvi probni čas yoge.

Kada su Calvin i Theresa Curameng otvorili studio za jogu u Orlandu, Florida, blizu koledža, koristili su flajere za prodaju časova, objašnjavajući u njima da je yoga najbolji lek za mamurluk.

Umesto da pokušaju da promovišu yogu kao alternativu načinu života piva i pica, prodavali su termine studentima kao način da izbalansiraju te aspekte svog života.

Ako je vaš studio blizu penzionerske zajednice, reklama zdravstvenih prednosti yoge tokom starenja može biti sve što je potrebno da bi se odlučili da dođu na yogu.

Društvene mreže kao način za reklamiranje Joge

Joga studiji su vrsta posla koji dobro ide sa marketingom u društvenim medijima.

Koristite ove besplatne platforme u svoju korist.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Postavite Facebook stranicu i objavite nekoliko postova dnevno. Takođe možete iskoristiti opciju reklamiranja na Facebooku.

Vaši postojeći učenici su glavna publika za sadržaj koji kreirate, čineći ovo odličnim alatom za zadržavanje klijenata.

Facebook je kao digitalna oglasna tabla na kojoj možete objavljivati ažuriranja, savete vezane za jogu i obaveštenja za vežbače.

Sve što vi objavite mogu potom deliti vaši sledbenici, koji pružaju reklamu potencijalnim budućim vežbačima.

Zato što joga ima vizuelnu privlačnost, koristite platforme kao što su Pinterest, Instagram i Snapchat da objavljuju slike asana i vežbi sa kućnim savetima.

Kreirajte kratke video zapise i napravite youtube kanal za kratke joga lekcije koje ljudi mogu gledati bilo gde.

Ideja je da ne zamenite časove u vašem studiju sa sadržajem iz društvenih medija, već da ih dopunite i zadržite svoje učenike.

Pošto vaši sledbenici dele zanimljive postove na svojim kanalima, tako kreirate dragoceni marketing za vaš joga studio.