Kako reklamirati wellness i spa

Reklamiranje-wellness-spa

Reklamiranje wellness i spa

Wellness i spa industrija u Srbiji još uvek nije naročito razvijena. To znači, tržište je relativno nekonkurentno. Međutim, postoji predrasuda da su spa i wellnes centri skupi i nepristupačni, te je pred vama izazov kako privući potencijalne korisnike centara i kako da baš vaša ponuda bude ta koja će razbiti predrasude.

Veoma često ćete čuti da je odlazak u spa i wellness centar privilegija bogatih. U poslednjih nekoliko godina ovo mišljenje se menja. Vaš cilj je da efektnom reklamom privučete sve slojeve društva, da razbijete predrasude i da istaknete sve one prednosti vašeg centra u odnosu na konkurente.

Šta vaša reklama za wellness i spa treba da sadrži?

Najpre, istaknite šta nudite potencijalnim korisnicima vašeg spa i wellness centra. Ukoliko imate širi izbor usluga od konkurenata, istaknite svoju prednost. Ukoliko, pak, nudite manje usluga, orijentišite se na kvalitet.

Recimo, istaknite vrstu masaže koju samo vi imate u okruženju ili visoko obrazovano i sertifikovano osoblje. Naglasite sve ono što mogu biti vaše prednosti i ono što može privući mušterije: saune, hamami, tretmani čokoladom, lekovita blata i drugo.

Na reklami za wellness i spa treba da bude vaša adresa. Poželjno je da naznačite koliko ste kilometara udaljeni od većeg grada. Ukoliko ste blizu velikih gradova, veoma je moguće da će vas neko odabrati kao idealnu destinaciju za produženi vikend ili jednodnevni odmor.

Prednost vašeg centra mogu biti i programi za porodice. Istaknite usluge koje nudite deci (mali bazeni na primer), kao i recimo sve pogodnosti koje možete ponuditi za više mušterija.

Oglašavanje wellness i spa putem bilborda i lift oglašavanje

okrug-40S obzirom da govorimo o specifičnoj industriji, flajeri neće dati željeni efekat. Bolje je da se reklama nađe na bilbordima u obližnjem većem gradu.

Lift reklamiranje je odličan način da vas primeti upravo ona ciljna grupa koju želite: zaposleni, umorni od brzog načina života u velikim gradovima.

Napravite kvalitetno vizuelno rešenje oglasa i pozovite stanare da posete vaš wellness i spa centar.

Stanari koji koriste lift, u proseku se najmanje četiri puta dnevno susretnu sa vašom reklamom. Lift oglasi su reklama koja se ne može odbaciti kao neželjena pošta, poput flajera, stoga će zasigurno doneti dobar rezultat.

POGLEDAJTE CENOVNIK OGLAŠAVANJA

 

Reklamiranje wellness i spa centra u medijima

Dobro je zakupiti prostor u lokalnoj štampi. Izaberite atraktivne fotografije i ispratite ih adekvatnim tekstom, navedite adesu i radno vreme vašeg wellness i spa centra. Reklama za wellness i spa centar na lokalnoj televiziji, ali i gostovanje u lokalnim emisijama takođe mogu dati dobre efekte.

Reklamu plasirajte i u magazinima koji se bave temama poput zdravlja, negovanja, lepote. Plaćeni PR tekstovi su takođe dobar način reklamiranja vašeg wellness i spa centra.

Radio reklame na lokalnom nivou neće imati naročit efekat. Pokušajte da se radio reklama emituje u nekim većim gradovima i birajte komercijalne radio stanice, one za koje znate da su slušane i popularne.

Posebni portali koji se bave ženskim temama, negom i lepotom mogu biti idealno mesto za vašu reklamu. Sajtovi za negu kože, kose i noktiju mogu ponuditi vaše usluge manikira, pedikira, piling i tretmane tela, a ostali mogu ponuditi vaše usluge masaže, saune, hamame, đakuzi…

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Reklama putem web sajta

Kvalitetan web sajt je neophodan kada je reklamiranje vašeg wellness i spa centra. Dobar web sajt će vam kreirati profesionalci.

Na sajtu budite kreativni. Ponudite najpre sve svoje usluge, a uz svaku uslugu dodajte i opis. Recimo, zanimljivo bi bilo da napišete poreklo hamama ili od kada datira lečenje lekovitim blatom. Svaka usluga zaslužuje da je prati makar i kratak opis.

Sajt treba da sadrži galeriju fotografija. Angažujte profesionalnog fotografa koji će zabeležiti svaki detalj vašeg spa i wellness centra. Fotografije moraju da budu kvalitetne i atraktivne.

Na sajtu navedite korisne informacije: radno vreme, adresu, kontakt telefon i e-mail adresu.

Uslovi plaćanja su veoma bitna informacija koju morate navesti. Istaknite pogodnosti koje nudite, promotivne cene, akcijske cene i slično, kao i pakete za parove, porodice, penzionere, zimske ponude i slično.

Veoma je bitna i SEO optimizacija sajta kako bi baš vaš wellness i spa centar bio u vrhu pretrage na Google – u. Ovaj posao zahteva predan rad i angažovanje stručnjaka.

Reklamiranje na društvenim mrežama

Imajte na umu da morate da idete u korak sa vremenom, te da redovno morate da ažurirate sadržaj na sajtu, ali i da budete aktivni na društvenim mrežama.

Izaberite dve primarne mreže. Najbolje je da to budu Facebook i Instagram, s obzirom da su trenutno najmasovnije i najčešće se koriste. Slično, možete pokušati i sa Twitter – om.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Osnovno, napravite naloge na društvenim mrežama. Facebook je mreža koja zahteva najviše informacija na nalogu i najbolje je da ih ostavite što više. Unesite radno vreme, kontakt telefon, adresu, adresu web sajta, napišite opis vašeg centra i šta nudite.

Neophodno je da najmanje jednom dnevno delite sadržaj na ovoj mreži. Facebook nudi širok spektar mogućnosti, a u cilju što bolje promocije, koristite sve što vam moderna tehnologija nudi.

Plaćeno reklamiranje na Facebook – u je korisno, jer možete da birate ciljnu grupu kojoj će se vaša reklama pojavljivati. U zavisnosti od ponude, vaša ciljna grupa mogu biti žene, zaposlene, koje žive u velikim gradovima, zainteresovane za modu, negu i slično.

Nakon što ste kreirali svoj Instagram nalog, izaberite adekvatne fotografije koje će verodostojno predstaviti vaš wellness i spa centar. Nalog treba da prati kratak i upečatljiv opis, radno vreme i adresu. Poželjno je i da svaku fotografiju prati adekvatan opis: uz fotografiju bazena, navedite koliko bazena imate u ponudi, koja je temperatura vode i slično.

Veoma je važna komunikacija sa potencijalnim mušterijama. Redovno proveravajte svoju e-mail poštu i poštu na društvenim mrežama. Imajte na umu da ostavljate utisak neprofesionalnosti i nezainteresovanosti kada ne odgovorite na poruku ili ako tom prilikom niste ljubazni.

Baze wellness i spa centara

Veoma korisne mogu biti reklame na bazama wellness i spa centara. Upišite se kako bi i osobe koje putem ovakvih baza pretražuju idealno mesto za opuštanje mogle da vas pronađu.

Na nekim od ovakvih baza pronaći ćete i intervjue ili PR tekstove. I ovo može biti korisno. Iskoristite tu priliku da se na suptilniji način približite potencijalnim uživaocima vaših usluga. Ovo je prilika da se izbegnu suvoparne informacije i da kroz primere i na zanimljiv način dočarate atmosferu u vašem wellnes i spa centru. Imajte na umu da želite da prenesete intimnu i toplu atmosferu gde se lako uspostavlja mir i harmonija u organizmu.

Online adresari i baze za bukiranje hotela, apartmana i slično će vam takođe biti od pomoći. Ponudite svoje pakete, jednodnevne odmore, produžene vikende ili specijalne ponude za godišnjice braka, za porodice ili mlade parove i oni će vas zasigurno pronaći pretražujući na ovim sajtovima.