Kako reklamirati turističku agenciju

reklama-za-turisticku-agenciju


Danas, sa mnogo konkurencije na tržištu, nužno je pronaći kreativno rešenje koje će vas odvojiti od drugih, animirati korisnike, osigurati i dovesti nove generacije i najvažnije – dobiti pozitivne preporuke i komentare!

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Reklamiranje turističke agencije putem Lift oglasa

okrug-40Još jedan način koji će doprineti dobrom promovisanju Vaše turističke agencije je oglašavanje u Lift oglasima. Reklama je pozicionirana odmah do kontrolne table u visini prosečne osobe i takvu reklamu nemoguće je ignorisati. Lepim fotografijama privući ćete pogled i doprineti da vaša ponuda bude viđena i iskorišćena.

Oglašavanje turističke agencije u Lift oglasima ne zahteva veća novčana sredstva, jeftinije je nego bilo koji drugi vid oglašavanja.

Zauzmite mesto sigurne gledanosti, rezervišite svoje mesto i provozajte vašu reklamu.

Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

VIŠE INFORMACIJA O OGLAŠAVANJU U LIFTOVIMA

 

Potreban Vam je tehnološki partner specijalizovan za internet marketing / web razvoj i daje jednostavna i upotrebljiva rešenja u turizmu.

Vaša web stranica je ključan marketinški alat i klijenti će formirati mišljenje o vašoj agenciji samo gledajući web stranicu, tako da je vrlo važno da ona ostavlja dobar prvi utisak na svakog posetioca!

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Dobar web sajt bi trebao imati sledeće karakteristike:

  • Mora biti dobro oblikovan, strukturiran i inspirativan

  • Mora biti jednostavan za navigaciju

  • Mora imati prave informacije

  • Stranice moraju biti učitane brzo

  • Fotografije moraju biti profesionalne

  • I najvažnije – ona mora rešiti klijentima problem!

Internet oglašavanje za turističku agenciju je najbolji postojeći način promovisanja, a upoređujući ga s TV ili radio reklamom je i 100x jeftiniji!

Najvažnije prednosti oglašavanja na internetu su:

  • Bez pritiska – klijenti mogu uživati ​​u pogledu

  • Radno vreme – web stranica je jedini medij koji može pružiti ponudu u svakom trenutku!

  • Prikazivanje fotografija, videa!

  • Nema geo ograničenja – internet prezentacija ne pravi razlike ko ste ili odakle ste, ona je otvorena za svakoga!

  • Bolje od bilo kojeg drugog zaposlenog – internet prezentacija je aktivna 365 dana u godini, nema bolovanja, godišnjeg odmora – to je najbolji zaposleni kojeg ćete ikada imati!

Cena za održavanje – održavanje web stranice je daleko jeftinije nego agencija puna radnika s visokim troškovima!
Iz te činjenice jasno je da je Internet najisplatljiviji način da se oglašavate!

Vaša web stranica bi trebala biti jednostavna za korišćenje, privlačna i mora često da se redovno ažurira.

Reklamiranje turističke agencije putem Facebooka

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Facebook je fantastična stvar, kao što znate, on društvena platforma s najvećim brojem korisnika.

Dakle, šta možete učiniti na Facebooku?

Postoji nekoliko stvari koje treba učiniti: Kao prvo napravite svoju Facebook stranicu. Ovo je prvi i najvažniji korak. Trebaće vam stalna prisutnost na Facebooku i stranica je najbolji način da to učinite. Napraviti stranicu je lako, obavezno popunite sve detalje kao što su opis, ključne reči, link na vašoj web stranici, da izgleda dobro, s lepim logom.

Promocija Facebook stranice

Sada ćete morati promovisati svoju stranicu. Postoje dva načina za to, Facebook oglasima – plaćenom reklamom, ali postoji i drugi način koji vas neće ništa koštati. Grupe su veliki deo Facebooka i puno ljudi ih koristiti za različite razloge, pa zašto ih ne iskoristiti u svoju korist?

Neke grupe mogu biti ogromne i imaju stotine hiljada članova, neke su manje i imaju tek nekoliko stotina članova, koje ponekad mogu biti puno vrednije od onih velikih.

Koristite Facebook stranicu svaki put kad nešto objavite na svojoj web stranici. Na taj način ona će delovati na usmeravanju ljudi ka vašoj web stranici. Ovo je samo jedna od stvari koje možete učiniti na Facebooku:

Verovali ili ne, niste jedini koji ima stranicu o putovanjima na Facebooku, ima puno drugih ljudi, možete naći te stranice i komunicirati s njima. Post na tim stranicama poziva ljude i na vašu stranicu.

Reklamiranje turističke agencije preko Pinterest-a

Promovišite svoju turističku agenciju preko društvenih medija, nemojte se ograničiti samo na Facebook. Pinterest je definitivno velika platforma na kojoj trebate oglašavati svoju turističku agenciju, jer ćete imati pristup ka puno neverovatnih fotografija svih onih egzotičnih destinacija. Stvari su ovde čak i jednostavnije nego na Facebooku.

Otvorite Pinterest nalog. U slučaju da ste novi u Pinterest-u, pinovi su u osnovi grupe fotografija.

Pobrinite se da koristite Pinterest, jer je vrlo jednostavan za korišćenje, a kada se naviknete na to, to može biti iznenađujući izvor prometa.

Reklamiranje turističke agencije putem Instagram-a

Instagram je stvarno moćan društveni medij koji može doneti iznenađujući promet vaše web stranice. Dakle, zašto bi promovisali svoju turističku agenciju preko Instagram-a?

Instagram korisnici, kao što je već rečeno, mogu da ubacuju fotografije i kratke video – snimke i da ih potom objavljuju na drugim društvenim mrežama. Ako im se sviđa ono što vide, korisnici koji imaju Instagram nalog pratiće vaše objave.

Pre objavljivanja fotografija možete da koristite određene filtere, koji menjaju boju fotografije, dodaju ramove fotografiji, itd, čineći ih dodatno interesantnim.

Napravite Instagram nalog, postavite sve detalje o vama / vašoj agenciji, unesite URL i lepe slike profila. Kreirajte korisnički nalog da izgleda tako dobro, da ljudi koji ga vide, krenu momentalno da ga prate, bez previše razmišljanja o tome.

Postavite 15-20 lepih slika o svojim ponudama tako da nalog ne izgleda potpuno nov i da ljudi zapravo zaustave pogled na njemu. Trebaće vam što više pratilaca koje možete dobiti tako što će im se svideti slike koje ste objavili kako bi ih delili sa svojim prijateljima, tako da što više ljudi vidi vašu ponudu.

Reklamiranje turističke agencije na Twitteru

Prilično smo sigurani da znate sve o Twitteru, svako ga koristi i svako ima nalog. Ako se pravilno koristi, baš kao i u drugim društvenim mrežama može imati dobar uticaj na vaše poslovanje.

Najvažnije je imati kvalitetne pratioce koji će zapravo videti šta delite.

Sigurno ste videli ljude koji nude hiljade Twitter pratilaca za nekoliko dolara, ali oni su prilično beskorisni. Osim činjenice da to čini da vaš nalog izgleda malo bolje, jer imate mnogo pratilaca, oni ne znače ništa. Većina tih naloga su roboti, tako da niko neće videti što ste objavili.

Registracija na Twitteru je dobra stvar, dakle, otvorite Twitter nalog i povežite ga sa vašom web stranicom.

Svakako unesite sve potrebne informacije, napravite korisnički nalog simpatičan, tako da će ljudi lako pritisnuti dugme za praćenje. Pokušajte ne postavljati samo ponude, možete objaviti i druge stvari vezane za putovanje, jednom u neko vreme šale, vesti, informacije o mestima, itd.

Vršite postavljanje stalno i vaš nalog će imati brzo puno informacija.

Pratite druge ljude. Re-Tweet-ujte tuđe tweetove. Postoji mnogo zanimljivih stvari na twitteru koje možete naći i re-tweet-ovati. Ljudi na Twitteru su jako aktivni i videćete da vaš nalog raste jako brzo i počinje raditi za vas. Imajte na umu da će se to uskoro isplatiti.

Reklamiranje turističke agencije putem Google+

Svakako biste trebali upotrebljavati Google+ i promovisati svoju turističku agenciju. Većina ljudi ga zanemaruje, ali to može biti vrlo dobra društvena platforma koju treba iskoristiti. Korištenje Google+ je vrsta mreže kao što koristite Facebook, ali s manje ograničenja, lakog korišćenja i bez verovatnosti da budete kažnjeni za sve što radite.