Kako reklamirati teretanu

reklama-za-teretanu

Kako reklamirati teretanu?

Reklamiranje teretane u digitalnom dobu

Postoje stotine načina da reklamirate svoju teretanu, posebno u digitalno povezanom svetu u kome danas živimo.

Koristeći digitalni marketing, možete ciljano da promovišete svoju teretanu budućim korisnicima tamo gde oni provode većinu svog vremena.

Tako možete promovisati svoj prostor za vežbanje putem mobilnih telefona, Facebooka, Tvittera, Instagrama, e-mail, itd.

Pronalaženje svoje idealne publike nikada nije bilo lakše, ali morate da znate šta ćete joj ponuditi kada se nađete pred njom.

Prvo i osnovno je da odredite šta vam je cilj.

Da li želite da povećate broj članova, podizanje svesti o brendu ili nešto drugo.

Pitanje koje se nameće je: Kako ćete da privučete pažnju svog idealnog budućeg korisnika? Da li ih privući popustom ili visokim kvalitetom usluge…

Bitna stvar je da istražite šta zadržava vaše sadašnje članove da vežbaju kod vas. Da li je u pitanju cena termina, udoban prostor za vežbanje ili drugi članovi koji čine atmosferu u teretani.

Takođe treba istražiti i teretane koje su potencijalna konkurencija, da biste mogli jasno da uvidite koja je razlika između njih i vas i šta je to zbog čega vaši članvi nisu prešli kod njih.

Kada definišete koja je vaša ciljna grupa i šta je glavni razlog zbog koga će vam ukazati poverenje, kao i kanal kroz koji ćete ponuditi svoju teretanu (društvene medije, mobilne aplikacije ili blogova) sledeća stvar koja vam treba je ideja.

Kako ćete da reklamirate svoju teretanu? Šta ćete uraditi da ih ubedite da kliknu na vaš oglas, promociju, ponudu ili blog post?

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

1. Lokalno reklamiranje teretane u liftovima stambenih zgrada u blizini vaše teretane

okrug-40Direktan marketing je nekada predstavljao podelu reklamnog materijala u poštanske sandučiće stanara stambenih zgrada, a danas je tu ulogu preuzelo oglašavanje u liftovima.

Kako većina zgrada više ne dozvoljava unošenje reklamnog materijala, lift oglašavanje predstavlja jedini način da vašu teretanu predstavite stanarima zgrada u vašem okruženju.

Napravite kvalitetno vizuelno rešenje oglasa i pozovite vežbače iz zgrada u okruženju na trening u vašoj teretani.

Lift reklame su se pokazale izuzetno efiksanim načinom oglašavanja, pogotovo za teretane, igraonice, plesne škole…

Ako razmišljate dugoročnije, Lift oglasi su vam pripemili neverovatnu ponudu godišnjeg oglašavanja – 6 meseci platiš, 6 meseci oglašavaš se GRATIS!

Reklamiranje teretane je bitno ne samo zbog privlačenja novih članova, već i za zadržavanje sadašnjih članova srećnim.

Kontaktirajte nas: 064 40 70 560 i 011 21 21 935

Pogledajte cenovnik usluga oglašavanja u liftovima

 

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

2. Reklamiranje teretane na Facebooku

Reklamiranje teretane na Facebooku je savršeno mesto za promociju jer se tu nalazi većina potencijalnih korisnika i to je mesto gde troše svoje online vreme.

Promocija je savršena za grupu žena koje žele da se vrate u formu za leto.

Bitno je da šestomesečni period vežbanja krene početkom januara i završi se u prvim danima leta.

Ovakvu ponudu treba predstaviti kao program visokog intenziteta koji se razlikuje od redovnih treninga.

Novi članovi bi se odmah obavezali na 6 meseci vežbanja uz sniženu cenu, a još kada počnu da se vide rezultati, preporuka će dovesto još više članova.

3. Reklama za teretanu posebnom akcijom na dan godišnjice

Na dan godišnjice teretane možete ponuditi dve vrste akcija. Prva je da određenom broju članova koji koriste teretanu 6 meseci u kontinuitetu date još 6 meseci gratis, a druga je da recimo prvih nekoliko članova dobiju veći procenat popusta na prvi mesec treniranja ili čak prvi mesec gratis.

Sa svakim novim članom se posebno upoznajte, pokažte mu teretanu i sprovedite ga od sprave do sprave, ukažite mu dobrodošlicu jer će to dodatno opustiti vežbača i učiniti da se oseća prijatno.

4. Takmičenje u postizanju rezultata kao način reklamiranja teretane

Da li imate vežbače koji rade u lokalnim firmama?

Ponudite vlasnicima firmi popust za njihove radnike, kako biste ih “namamili”. Kada budete imali vežbače iz nekoliko firmi, možete organizovati takmičenje u postizanju rezultata u različitim vežbama. To će podstaći da vežbači pričaju sa svojim kolegama o vašoj teretani i predstojećem takmičenju i samim tim možda vam dovesti novog korisnika.

Kao nagradu dajte pobedničkoj grupi besplatno članstvo za 6 meseci ili neke od proizvoda koji se koriste prilikom vežbanja (kao što su vitamini, proteini u prahu i slično) ili trofej (jer svi vole da se hvale sa trofejom).

Takmičenje može biti u gubitku telesne težine, podizanju tegova, trčanju na traci itd… Jako je bitna stvar da pravila definišete pre samog početka, bez naknadne improvizacije koje bi favorizovale neku ekipu, jer tako možete napravi veću štetu nego korist.

5. Reklamirajte teretanu kroz posebnu stranicu za prijavu za besplatan trening

Koristite sajt teretane da napravite landing page gde novi članovi mogu da se prijave sa Tvittera, Facebooka ili emaila da dobiju besplatan jedan-na-jedan trening sa ličnim trenerom ili da se pridruže već postojećoj grupi vežbača.

Ovo je bitno, kako budući članovi ne bi lutali po sajtu, tražili kontakt i na kraju prešli na sajt druge teretane…

6. Propusnica za jedan mesec vežbanja ako javno dobro ocenite teretanu na google

Budući vežbači ugavnom prvo preko interneta istraže koje sve teretane imaju kod njih u blizini i zato je bitno da se što bolje kotirate na google prilikom pretrage. Ovo možete postići tako što ćete sadašnje vežbače uputiti da urade Review vašeg sajta i ocene ga dobrom ocenom, a za uzvrat im možete dati jedan mesec vežbanja gratis za njihovog prijatelja, druga ili rođaka.

Ovo je vrlo bitno, jer će budući korisnik svakako pogledati te komentare, a sadašnji korisnik će moći da vežba zajedno sa nekim čije društvo želi da ima u teretani.

Ovo vam rešava tri stvari:

  • Prvo, vi dobijate pozitivne Google recenzije na Vašoj stranici koje dobro utiču na buduće članove.

  • Drugo, vaš član će biti veoma srećan da dobije tog meseca besplatno vežbanje za svog najboljeg druga, dečka / devojku ili rođaka. To im daje priliku da treniraju sa nekim koga poznaju!

  • Treće, vi dobijate nove ljude koji će doći da vide kako izgleda trening u vašoj teretani. Jednom kada vam dođu vodite računa da ih zadržite!

7. Reklama za teretanu u vidu dodele nagrada za vežbača meseca ili nedelje

Da li imate izuzetne članove u teretani koji rade super teško da bi došli do željenog cilja? Naravno da imate!

Da se vaši članovi osete posebnim  uvedite izbor za člana nedelje ili meseca i to objavite javno na svom sajtu i društvenim mrežama.

Svako voli da bude priznat i ne postoji bolji način da svoje članove učinite srećnim.

Uvedite i posebne majce koje ćete poklanjati samo vežbačima koji su najbolji u određenom periodu, to će podstaći i druge članove da bolje vežbaju.