Kako reklamirati stomatološku ordinaciju

reklama-za-stomatolosku-ordinaciju

REKLAMA ZA STOMATOLOŠKU ORDINACIJU

Potpisali ste ugovor o zakupu ili kupovini prostora za vašu stomatološku ordinaciju.

Vi i vaš tim imate mnogo ideja o tome kako bi prostor trebalo dizajnirati i kako će izgledati vaša dnevna rutina.

No, postavlja se vrlo važno pitanje, važnije od dizajna, rada ili opreme koju ćete kupiti – Kako ćete doći do pacijenata koji treba da plate sve ovo, kako do stvaranja profita?

U daljem tekstu dajemo vam nekoliko načina kako možete reklamirati vašu stomatološku ordinaciju i doći do novih klijenata.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Lift oglasi – direktni marketing za lokalno oglašavanje stomatološke ordinacije

okrug-40Još jedan način kako možete uspešno reklamirati svoju stomatološku ordinaciju.

Možete da suzite fokus na određeni deo grada. Na taj način trošite manje novca na oglašavanje i dostižete veći procenat željenog tržišta.

Delite prostor sa izuzetno malim brojem oglašivača, za razliku od drugih medija.

Korišćenjem mogućnosti oglašavanju u dužem vremenskom periodu, saradnjom na godišnjem nivou, imate mogućnost 6 mececi gratis oglašavanja, prisutni ste na jednom ili više delova grada i tu ste da podsetite na svoje aktivnosti upravo onda kada stanari imaju potrebu za vašim uslugama.

Kontaktirajte nas: 064 40 70 560 i 011 21 21 935

POGLEDAJTE CENOVNIK OGLAŠAVANJA

 

Blog kao način promocije stomatološke ordinacije

pokrenite-blog

POKRENITE BLOG

Dodavanje bloga na svoju web stranicu je jednostavan način za deljenje informacija, u vidu vesti, fotografija, videa ili drugih podataka.

Redovno ažuriranje bloga edukuje pacijente, stvara brand, razlikuje vašu praksu od konkurencije, i zadržava vaše pacijente na uzbudljivim zbivanjima u stomatologiji i vašoj stomatološkoj praksi.

Blog se može koristiti kao izuzetno delotvoran kanal za temeljne informacije o specifičnim tretmanima koje obavljate, ili za promovisanje događaja.

Blog ima mogućnost da pruža ekspanzivnu informacija u svakom postu, dajući čitaocima temeljno razumevanje sadržane teme, kao i pogled iznutra na to ko ste kao osoba, i koja je vaša filozofija.

Ko će pisati blog?

Blog treba redovno ažurirati ako želite biti uspešni. Odredite ažuriranje bloga barem jednom nedeljno. Blog možete pisati vi, ili odrediti stručnu osobu koja će pisati blog u vaše ime.

Reklamiranje stomatološke ordinacije na Facebook-u

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Facebook je postao sastavni deo platforme za spajanje osoba i platforma za firme kako da dođu do novih klijenata.

Deljenje fotografija, događaja i informacija putem posebno oblikovane Facebook poslovne stranice je jednostavno i neverovatno produktivno.

Facebook reklama može biti izuzetno efikasno marketinško sredstvo.


Upotrebite Twitter kao marketinški alat

Twitter je široko cenjen kao snažan marketinški alat, koji se koristi za razmenu, za brzo i fokusirano ažuriranje, da se spojite s pacijentima, za učenje iz prošlih iskustava, te kao povezivanje s profesionalnim kolegama. Održavanje Twittera je prilično jednostavno. Twitter je više prikladan za kratku poruku.

Vaša ordinacija može dopreti do miliona potencijalnih pacijenata u samo nekoliko klikova.

Kako bi optimizovali Twitter, važno je da:

  • Post treba da da sve relevantne informacije za pacijente
  • Pratite zanimljive priče koje se odnose na području stomatologije
  • Ne zaboravite na link na svoju web stranicu i / ili Facebook stranicu.

Vaša stomatološka ordinacija na Google+

Google+ je Google-ov odgovor na Facebook. Njihove usluge su snažan društveni medij resursa koji zubari ne mogu ignorisati.

Njegova primarna prednost je način na koji pozitivno utiče na rezultate Google pretraživanja.

Jedna od ključnih prednosti Google+ su “Krugovi”, koji su jednostavno skupovi koji sadrže kontakte. Postavite profil za stomatološku ordinaciju, a zatim počnite dodavanjem korisnika (ako pristanu na to), lokalne firme, i druge stručnjake u stomatologiji povezanih s vašim javnim krugovima.

Neka vaša ordinacija bude prisutna na YouTube

YouTube je drugi najveći pretraživač na svijetu. Postoji mnogo različitih načina na koje možete iskoristiti moć videa. Bilo kao snimak izjave pacijenta, demonstracija tretmana, i dr.

Kada pacijenti uživaju u sadržaju, oni ga podele svojim prijateljima i obitelji na svojim društvenim mrežama.

Iskoristite Pinterest

Korisnici stvaraju osnovnu temu zbirke slika koje uključuju omiljene događaje, hobije, interese i još mnogo toga. Korisnici mogu pregledavati druge zajednice.

Na primer, vaša stomatološka ordinacija može ustanoviti stavke kao što su “Top 5 načina da imate zube zdrave”, “Tehnike izbeljivanja zuba” ili “hrana koju trebate jesti da bi imali lepe zdrave zube .”

Ako se slažu, koristite svoje pacijente pre i nakon stomatološkog zahvata putem fotografije koje mogu stvoriti vredan sadržaj na Pinterestu.

Nagradne igre i takmičenja

Bez obzira koji je oblik društvenih medija koji koristite, takmičenja i nagradne igre su odličan i brz način kako bi proširili svoj društveni medijski trag, i povećali svoje kontakte.

Prednosti online takmičenja i nagradne igre za stomatološke ordinacije su značajne.