Kako reklamirati školu stranih jezika

reklama-za-skolu-stranih-jezika


Čestitamo Vam na pokretanju Škole stranih jezika. Vaša škola će verovatno biti jedan od najisplatljivijih iskustava u životu.

Ne samo da ćete pomoći odraslima i deci u učenju stranih jezika, već ćete pomoći izgraditi bolju i vredniju zajednicu u kojoj se nalazi vaša škola!

Škole, kao i sva druga učenja usmerena kako prema pojedincima tako i prema firmama doneće vrednost lokalnoj zajednici kao niko drugi.

Znati vrednost koju donosite svojoj zajednici, a graditi poslovanje na toj vrednosti svakako daje izvanrednu motivaciju vašem poslovanju.

Šta je potrebno da u svom poslovanju postignete uspeh?

Uspešan marketing nije neka stvar koju činite jednom ili dva puta godišnje (oglašavanje je jedan deo marketinga, na primer), ali ukupni zbir mnogih zasebnih aktivnosti dobili su svoje ime i poruku u promovisanju onoga čime se bavite.

Škola stranih jezika je retka firma koja može preživeti bez publiciteta. Iako je reč -od-usta do usta- odlična reklama za vašu školu, postoje mnoge mogućnosti da uspešno promovišete svoju školu i dođete do velikog broja novih polaznika.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Oglašavanje škole u Lift oglasima

okrug-40Danas možemo da Vam ponudimo i oglašavanje u Lift oglasima, kao još jedan kanal komunikacije preko kojeg ćete poslati poruku koju želite.

Oglašavanje u liftovima odlično je prihvaćeno od strane potrošača koji izjavljuju kako se duže sećaju poruka koje su videli u liftu (razlog tome je visoka vremenska i voljna koncentracija izloženoj poruci).

Stoga se oglašavanje u liftovima nameće kao odličan izbor mesta oglašavanja prvenstveno zbog samog okruženja u kojem se poruka percipira.

Osluškujući potrebe i zahteve klijenata, naš trud prvenstveno je usmeren na stalno usavršavanje, u cilju stvaranja efikasnijeg servisa i većeg zadovoljstva korisnika.

Blizina reklame u uslovima gde ne postoje drugi stimulansi, sa prosekom od 4 dnevne vožnje liftom, garancija su gledanosti vaše reklame.

Zadovoljstvo korisnika je naš cilj, a dugoročna saradnja naša vizija budućnosti.

KONTAKTIRAJTE NAS: 011 21 21 935 i 064 40 70 560

Pogledajte cenovnik oglašavanja u liftovima

 

podela-flajera

Podela flajera

Leci i brošure kao način reklamiranja škole stranih jezika

Jedan od najčešćih načina oglašavanja male firmi je putem letaka i brošura.

Ukoliko se odlučite da štampate letke i brošure, oni mogu biti osmišljeni:

  • kao inserter u lokalnim novinama,
  • za ostavljanje u lokalnim radnjama,
  • za stavljanje u poštansko sandučiće (pazite na lokalne zakone),
  • za stavljanje u ruku svima koji vam dolaze u susret.

Leci se mogu odštampati vrlo jeftino u crno-beloj tehnici, tri ton bojama, ili u boji. Vi svakako želite početi sa crno-belim i kretati se u proračunu (povrat ulaganja) koji to opravdava.

Dok smo na temi letaka i brošura, praćenje je jedan od najvažnijih aspekata marketinga.

Bez obzira na vaš marketinški kanal, morate osmisliti način za praćenje, ako želite poboljšati svoj marketing.

Kao što poznata izreka kaže, “ako se nešto može izmeriti, onda se to može i poboljšati”!

Vizit karte

Štampanjem velikog broja vizit karti imate mogućnost da u svakom trenutku možete dati osnovne informacije o svojoj školi.

Dajte svoju vizit kartu svima koje srećete. Ako oni znaju nekoga ko je u potrazi za vašim uslugama, verovatno će ju proslediti.

Vizit karte se mogu naručiti i on-line i to je vrlo jeftino, mogu biti čak odštampane na računaru.

Bićete iznenađeni koliko je to jednostavno ulaganje.

Oglasi u novinama i časopisima

Još jedan način da oglasite svoje poslovanje je kroz novine i / ili časopise putem reklama u istima. Dok reklame u novinama mogu biti skupe, to treba videti kao nužan trošak da se pokaže javnosti da je vaša škola legitimna i profesionalna!

Ako nemate veliki budžet za oglašavanje možda da probate dobiti lokalne novine da rade priču o vama i vašoj školi.

Ako će uključiti vaše kontakt podatke to može biti odličan način za dobijanje “besplatnog” publiciteta.

Uvek proverite da li su zainteresovani za to, da rade bez naknade.

Ako oni nude samo plaćeni “članak”, često puta će vam dati značajan popust, ako je to prvi put da poslujete sa njima.

Postoji mnogo načina za predstavljanje vaše škole u javnosti.

Vaš marketing plan za vaše predstavljanje u javnosti trebao bi uključivati ​​kombinaciju svega od gore navedenog.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Vaš internet marketing plan za reklamiranje škole stranih jezika

Danas, za bilo koji posao firme treba da imaju svoju web stranicu. Do sada ste i vi trebali svakako imati jednu.

Web stranica bi trebala imati nezaboravan i lako zapamtiv URL, idealno isti naziv kao vaša škola i bez crtica.

Dizajn vaše web stranice može imati veliki uticaj.

Loše dizajnirana stranica obično neće dobiti odgovarajući pregled, kao profesionalno dizajnirana.

U svakom slučaju, budite sigurni da su vaši podaci za kontakt vidljivi i da do istih podataka mogu lako doći sa svake stranice.

Unajmite profesionalnog dizajnera. Ako sumnjate u ovaj savet, uradite redizajn svog sajta pomoću profesionalca, i videćete da ćete dobiti više upita i više polaznika.

Profesionalni izgled web sajta i nije toliko skup kad vidite koliko je značajan.

Imate profesionalno dizajniranu web stranicu, morate ju promovisati.

Internet marketing je ogromna tema i sama po sebi ima mnogo mogućnosti i mesta da potrošite novac.

Sa malim marketinškim budžetom bilo bi najbolje da se usredsredite na profesionalno dizajniranje web stranice (da bi dobili više upita) i online oglase za promet vaše web stranice.

Reklamiranje škole preko Facebooka i Twittera

U današnje vreme gotovo da nema onoga ko ne koristi Facebook ili nema Twitter nalog. Stoga treba iskoristiti mogućnost reklamiranja putem istih mreža.

Facebook je veoma popularan u Srbiji, daleko je ispred svih ostalih mreža. Zato je to i društvena mreža na kojoj se kod nas može raditi uspešan marketing.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Najvrednije kod facebook reklame je što možete izvršiti izbor ljudi koji će videti reklamu – prema polu, uzrastu, terminima koje su lajkovali. Facebook ima podatke o svim našim lajkovima, i na osnovu toga možemo ciljati tačno određene ljude pri oglašavanju.

Ljudi se mogu targetovati prema državi, ali i prema pojedinačnim gradovima, zavisno o vašem interesovanju. Sledeće što možete birati su pol i godište.

Cela priča sa targetiranjem jeste u tome da napravite što užu, a što efikasniju grupu.

Ako dobro i domišljato napravite ciljnu grupu za neki svoj mali biznis, možete imati sjajne rezultate za svega nekoliko evra dnevno za oglašavanje.

Ono što Twitter razlikuje od ostalih društvenih mreža je činjenica da ako nekoga pratimo na toj društvenoj mreži to nužno ne znači da ga poznajemo već da želimo ostvariti interakciju s njim ili samo pratiti njegove objave.

To bi mogao biti i jedan od razloga zašto je Twitter jedna od najbrže rastućih društvenih mreža.

Sve više ljudi otvara svoje profile jer im upravo Twitter omogućava da prate ono što ih zanima ili onog ko im je zanimljiv.

Mediji ga često koriste kao kanal putem kojeg plasiraju aktuelne vesti, a firmama on omogućava da plasiraju svoje ideje i promovišu proizvode. U isto vreme raste broj pojedinaca koji svakodnevno šire online zajednicu na Twitteru.

Ostali vidovi oglašavanja škole stranih jezika

Evo još nekoliko načina da promovišete svoju školu stranih jezika, ponudom raznih popusta:

  • Ponuditi popust za preporuke – možete ponuditi svojim postojećim polaznicima besplatan mesec učenja za svakog novog polaznika koji je došao u školu preko njih, ili jednostavno poklon kao što je – strani jezik na CD-u. Dajte letke postojećim polaznicima da proslede svojim prijateljima i porodici.
  • Ponuda popusta za brata, sestru ili člana porodice – nudeći niže cene za više članova porodice možete dovesti veći broj polaznika preko postojećih polaznika.