Kako reklamirati Školu plesa i baleta

skola-plesa-baner


Kao društvena aktivnost, ples je prisutan u celom svetu. Ples vas oslobađa svih pritisaka i teži ka ravnoteži duše i tela koje spontano izražava svoju emociju.

Kao zaljubljenik u ples, otvorili ste svoju školu plesa i želite da dođete do što većeg broja polaznika i da što veći broj ljudi čuje za vas.

Marketing za plesni studio može biti veliki izazov za vas.

Za Plesni studio nema smisla potrošiti puno novca za oglašavanje u novinama, na televiziji ili radiju.

Najbolji način da dobijete nove polaznike svakako je po sistemu “od usta do usta” i putem preporuka.

Zatražite od trenutnih polaznika ili roditelja komentare o školi i koristite te izjave u marketinške svrhe.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Lift oglasi kao odličan način za oglašavanje plesne škole

okrug-40Još jedna od mogućnosti da efikasno oglasite svoju plesnu školu ili školu baleta je postavka reklame u liftovima stambenih zgrada.

U ponudi Lift oglasi imaju postavke na celom panou, gde je klijent sam, ili postavku po okruzima, delovima grada Beograda, gde klijenti pano dele sa drugim oglašivačima.

Ukoliko se odlučite da ste sami na panou, birate lokacije postavke, i niste uslovljeni brojem, a reklamna kampanja kreće od datuma kada to vama odgovara i traje onoliko vremena koliko zakupite pano, minimalno mesec dana.

Ukoliko postavku reklame radite po okruzima, postavka je dvomesečna i minimalno na 50 lokacija, koliko broji jedan okrug.

Svi stanari gledaće vašu reklamu, minimalno mesec dana, ili više zavisno za koju opciju ste se opredelili. Danas sve veći broj firmi koristi ponudu Lift oglasa, koja se pokazala kao efikasno sredstvo oglašavanja što se tiče upravo škola plesa i škola baleta.

Mišljenje nekih od naših klijenata

“Saradnja sa stručnim i efikasnim timom Vaše agencije koji je uspešno realizovao sve naše zahteve, omogućila nam je da dođemo do većeg broja novih klijenata i poboljšamo svoje poslovanje. Shvatajući prednosti i značaj ovakve vrste direktnog marketinga odlučili smo se da sklopimo ugovor o saradnji koji podrazumeva oglašavanje preko cele godine. Imajući dobro iskustvo i odličan odziv klijenata preporučili smo Vaše usluge i svojim prijateljima i poslovnim saradnicima, koji  takođe imaju odličnu povratnu reakciju sa lokacija na kojima se oglašavaju.”

Darko FILIPOVIĆ Predsednik – PLESNA ŠKOLA CHA CHA MOON

 

Ispred Škole baleta Adya želim da se pre svega zahvalim profesionalnom, stručnom i ljubaznom timu agencije Lift oglasi. Marketing je važan i neophodan svima nama a onda treba izabrati najbolje! Već drugu godinu za redom imamo uspešnu saradnju koju ćemo rado nastaviti i u budućnosti. Lift reklama je efikasna a odziv polaznika moje škole je bio fantastičan. I zato imam samo reči hvale. Zadovoljstvo je prepustiti svoju prezentaciju timu ljudi koji stručno, pouzdano i kvalitetno obavljaju svoj posao.

Teodora MALEŠEVIĆ Vlasnik – Škola baleta Adya

REZERVIŠITE MESTO ZA VAŠU REKLAMU U LIFTOVIMA!

Kontaktirajte nas: 064 40 70 560 i 011 21 21 935

Pogledajte cenovnik oglašavanja u liftovima

 

podela-flajera

Podela flajera

Reklamiranje škole plesa putem flajera

Deljenje flajera je jedan od načina kako da reklamirate svoju školu plesa. Nabrojite vrste kurseva koje nudite, lokaciju, broj telefona i adresu web stranice.

Ostavite ih u delovima grada gde to vaši ciljani potencijalni klijenti mogu videti.

Na primer, ako učite decu, flajer možete ostaviti u knjižari ili u lokalnoj prodavnici igračaka.

Ako dajete časove trbušnog plesa, ostavite flajer  u orijentalnom restoranu, ili čak i u lokalnom kafiću. Uvek tražiti dozvolu da ostavite flajer, kako ne bi završio kao neželjena pošta.

Mnoga mesta imaju oglasnu tablu koja vam omogućuje postavljanje flajera ili vizit kartice.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Internet kao način reklamiranja škole plesa

Kad je neko zainteresovan za plesni kurs, odnosno školicu, verovatno će otići na Internet, u potrazi za što više informacija. Važno za vaša plesna škola ima dobro dizajniranu web stranicu.

Web stranica je osnov vašeg poslovanja.

Na stranicu možete postaviti video sa vašim časovima plesa i na taj način možete privući polaznike. Potencijalni polaznici će tada imati priliku da vide šta će dobiti kada dođu u vaš studio. Komentari trenutnih polaznika – tekstualni ili vizuelni – takođe mogu poboljšati vaše poslovanje i dovesti veći broj potencijalnih klijenata.

Oglašavanje u lokalnim časopisima

Lokalni časopisi su često troškovno efikasan način oglašavanja za plesnu školu, jer su namenjeni užem delu čitalaca. Na primer, možete staviti jedan oglas u časopisu koji je namenjen za one koji su zainteresovani i vole umetnost ili u jednom časopisu koji raspravlja o aktivnosti za porodicu.

Uzmite učešće u predstavama

Ponuda besplatnih predstava za javnost da pokažete veštine svojih plesača može biti fantastično, naročito kad je dečiji festival u pitanju. Pozovite polaznike iz svake svoje klase da naprave kratki ples, koji će pokazati potencijalnim učenicima način na koji deca mogu rasti.

Studentske preporuke

Studentske preporuke su često najbolji način da dobijete nove polaznike. Iako je moguće da će vaši polaznici škole uživati ​​u časovima toliko da će vas naravno preporučiti kod svojih prijatelja, biće veća verovatnost da će se to dogoditi ako ih podstaknete nudeći popust ili besplatan kurs ukoliko dovedu nove polaznike.

Neko ko je zainteresovan za uzimanje časova plesa, a koji nikada nije igrao, možda će oklevati da se prijavi, jer ne zna šta može očekivati. Može brinuti da neće imati dovoljno finansijske mogućnost ili da će biti previše teško pratiti instruktora.

Ponuda potencijalnim učenicima plesa je da dajete besplatan čas, tako da mogu isprobati ples i otkloniti sve svoje nedoumice, pre nego što krenu.

Kako povećati broj polaznika u Školi plesa

Najbolji način da dođete do prihoda je da povećate spisak polaznika. Veće plesne škole su sposobne to učiniti mnogo više nego što to uspeva manjim školama, jer oni imaju sredstva.

Ako ste vlasnik plesne škole i želite povećati svoju veličinu, ulaganje u marketing je svakako odgovor za to.

Kako marketing može pomoći

Marketing je alat koji se koristi od strane svakog poslovanja i firmi svuda u svetu. Tako ni za plesne škole nije drugačije.

Marketing može postići više efekta za škole plesa ako se koristi dugoročno. To znači da morate edukovati potencijalne polaznike  o programima koje  škola nudi. To uključuje važne informacije kao što su datum, vreme, plesni stilovi, i broj instruktora. Širite vest o svojoj školi do šire publike.

Internet je otvorio potpuno nove mogućnosti marketinga. Sa slobodnim društvenim mrežama, kao što su Facebook i Twitter, možete izgraditi mrežu prijatelja i kontakata koji  bi podržali vašu plesnu školu.

Napravite web stranicu za svoju školu.

Nudite popuste za nove polaznike za prvi mesec.

Postavite štand na lokalnim događajima. To vam omogućuje da ste licem u lice sa potencijalnim polaznicima, da odvojite vreme za javnost i razgovarate o prednostima plesa.

Jedan od najboljih načina za plesnu školu s ciljem prikupljanja novca je da se održi javni nastup plesne škole.