Kako reklamirati sigurnosna vrata

reklama-za-sigurnosna-vrata

Reklama za sigurnosna vrata

Poslednjih godina svedoci smo učestalih provala u private stanove ili kuće i sitnih krađa. Sve to se upravo dešava kroz ulazna vrata stanova ili kuća. Nameće vam se pitanje, kako osigurati svoju imovinu.

Osiguravanje ulaznih vrata svakako je prva odbrana od provala.

Danas najveći broj stanara donosi odluku o zameni običnih ulaznih vrata sigurnosnim vratima. Kako da reklamirate svoje poslovanje, ukoliko je to upravo prodaja i ugradnja sigurnosnih vrata, prvenstveno  zavisi o vašoj odluci na koji način to želite da učinite.

Nema sumnje da je prodaja od vrata do vrata odličan način da izgradite posao prodaje i ugradnje. Ali to je težak posao! Zato se trudimo da vam taj posao učinimo lakšim i uspešnijim.

Niske cene marketinga učiniće to brže i lakše.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

Reklamiranje sigurnosnih vrata putem direktne reklame u Liftu

okrug-40Još jedan način koji će doprineti dobrom promovisanju Vaše ponude je oglašavanje u Lift oglasima.

Lift reklama je pozicionirana odmah do kontrolne table u visini prosečne osobe i takvu reklamu nemoguće je ignorisati.

Reklama u liftu svakodnevno je usmerena upravo na stanare zgrada koji predstavljaju Vašu ciljnu grupu potrošača.

Zauzmite mesto sigurne gledanosti, rezervišite svoje mesto i provozajte vašu reklamu.

Kontaktirajte nas: 011 21 21 935 i 064 40 70 560


Pogledajte cenovnik oglašavanja u liftovima

 

Gerila marketing kao način reklamiranja sigurnosnih vrata

Glavni cilj gerilskih marketinških kampanja je probuditi pažnju što većeg broja kupaca, podstaknuti njihov potrošački nemir i aktivirati njihovu spremnost da kupe proizvod ili uslugu. Gerila marketing uključuje tri glavna elementa:

  • efekat iznenađenja,
  • efekat rasprostranjenosti
  • efekat niskih troškova.

Počnimo s osnovama: koristite flajere? Mnoge firme ih koriste, ali mnoge i ne!

podela-flajera

Podela flajera

To je doduše stari način, ali postoji najmanje dva razloga zašto biste ih trebali koristiti:

Ukoliko reklamirate prodaju i ugradnju sigurnosna vrata, lutajući od vrata do vrata, veliki procenat ljudi neće biti kod kuće. Ako je neko kod kuće, često to nije odluka koja se donosi momentalno. Dakle, ako ste već pred vratima u svakom slučaju, zašto ne ostaviti nešto?

Jeftino je! Dobro napisan flajer je oglas! Iz ova dva razloga svakako koristite podelu flajera.

Ne zaboravite koristiti i svoj automobil za oglašavanje! Brendiranjem vozila na jednostavan način oglašavate ono što prodajete. Dok vozite automobil vašu reklamu videće desetine ili stotine ljudi svaki dan. Ovo je svakako dobar marketing za vas.

Internet marketing je sigurno efikasan način oglašavanja sigurnosnih vrata

Smisao e-pošte nije samo direktna prodaja. Umesto toga, stvarate atmosferu interesovanja. Vi pružate korisne informacije koje će u nekom periodu dovesti do prodaje.

Radi se o jednom od najjednostavnijih oblika promocije.

Od onih koji ne postaju odmah vaši kupci, možete nastaviti slanjem tromesečne e-pošte. Bićete iznenađeni koliko ćete imati prijava u budućnosti.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Reklamiranje na društvenoj mreži Facebook može biti izuzetno efikasno kod oglašavanja sigurnosnih vrata. Na Facebooku i Googlu pokrenite „remarketing” oglase. Zbog sve bržeg rasta popularnosti i korištenja društvenih mreža proteklih godina, danas su one jedan od najmoćnijih alata za promociju firme i unapređenje njenog poslovanja na internetu.

Kreirajte profil na društvenim mrežama, poput Facebooka, Twittera, LinkedIn-a G+ mreže, i ostalih, sve u svrhu promocije ili pak poboljšavanja pozicije same web stranice, što je srž ovog oblika marketinga.

Jedna od najvažnijih stvari za vašu promociju je dobro urađena web stranica.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Svi oni koji posete vašu web stranicu moraju upravo na tom mestu da se informišu o vratima koje nudite, o cenovniku, i koje su prednosti zamene običnih vrata sigurnosnim vratima.

Dajte potencijalnim klijentima što više korisnih informacija koje će u mnogo ćemu uticati da izaberu baš vas u svojoj odluci o kupovini sigurnosnih vrata.

Svakodnevno, vi i vaši prodavci ste u razgovoru sa ljudima koji su zainteresovani, ali ne žele odmah kupiti. Stoga je bitno da evidentirate njihove pozive interesovanja, njihov broj telefona i e-mail adrese kako bi ostali u kontaktu sa njima, slanjem i kasnije ponavljanjem e-mailova sa svojim ponudama.

Gerila marketing taktika, partnerstva i internet / digitalni marketing, rade super u kombinaciji sa prodajom od vrata do vrata.

To je dobitna kombinacija!