Kako reklamirati salon kupatila

Reklamiranje-salona-kupatila

Reklamiranje salona kupatila

Kako govorimo o specifičnoj delatnosti, treba biti veoma kreativan kada je u pitanju reklamiranje salona kupatila. Treba izbeći monotone i suvoparne reklame i razmišljati o idejama koje neće ponuditi ni jedan konkurent.

S obzirom na to da uređenje kupatila nije nešto što se radi često, klijenti će od vas tražiti kvalitetne i dugotrajne proizvode. Dakle, u prvi plan treba istaći kvalitet proizvoda koje nudite, kao i široku ponudu proizvoda.

Ovo su samo neki od načina kako možete da reklamirate svoj salon kupatila.

Natpis na salonu kupatila, slogan i logo

Vizuelno, vaš salon treba da ostavi utisak na moguće kupce. Osmislite kako će sam salon izgledati tako da bude upadljiv i slučajnim prolaznicima. Na izlogu istaknite naziv svog salona i logo.

Slogan treba da bude zanimljiv, jasan, koncizan. Ako niste umešni u osmišljavanju slogana, neka to za vas urade profesionalci. Slogan je veoma bitan, jer ćete ga pominjati u reklamama na radiju ili televiziji. Istaknite svoje prednosti u odnosu na konkurente, svoje specifičnosti i budite originalni.

Logo treba da bude originalan i upečatljiv. Budite kreativni i maštoviti, jer će se logo vašeg salona naći u svim reklama, a klijenti treba da ga zapamte lako, ali i da ga povežu sa vašom prodavnicom.

Reklamiranje salona kupatila pomoću flajera i lift oglasa

Osmislite kreativnu reklamu za vaše flajere, najpre. Oni moraju da budu interesantni, jer u suprotnom neće izazvati željenu reakciju. Procenjuje se da se samo 2 % klijenata odazove na reklamu iz flajera. Zato, birajte upečatljive reklame, živopisan kolorit, istaknite originalan slogan i atraktivne fotografije kako biste privukli pažnju na svoj salon kupatila.

Pokušajte i sa bilbordima. Ovo nije naročito jeftin način oglašavanja, ali reklama na dobro postavljenom bilbordu može pomoći. Na bilbordu treba jasno da se vidi naziv salona, adresa i logo, a možete istaknuti i slogan, kao i primerenu fotografiju.

okrug-40Kako su flajeri pogodni za poštanske sandučiće u kućama, lift oglasi su odlični za zgrade.

Veći gradovi, sa visokim zgradama su veoma pogodni za ovu vrstu reklame, pa ukoliko je vaš salon kupatila u velikom gradu, neizbežno je oglašavati se na ovaj način.

Lift reklama nije poput flajera koji najčešće završava u kanti kao neželjena pošta.

Lift reklama se svakodnevno čita i uvek se nalazi u centru pažnje stanara koji se voze liftom.

Nastojte da imate upečatljivu reklamu.

Pogledajte cenovnik oglašavanja u liftovima

 

Reklama u medijima

Izaberite lokalne novine i televiziju i plasirajte svoju reklamu. Istaknite adresu, radno vreme, kao i proizvode koje nudite.

Reklama u štampi treba da sadrži atraktivnu fotografiju, ili više njih (u zavisnosti od prostora), slogan, kratak opis prizvoda koje nudite, a veoma je bitno istaći kvalitet proizvoda koje nudite (Recimo, nudimo širok izbor italijanskih sanitarija).

Televizijska reklama je skuplja, pa osmislite kako da u najviše minut kažete najbitnije o svom salonu kupatila. Prednost je što reklamu prati slika, pa možete izabrati nekoliko atraktivnih proizvoda koje ćete prikazati ili se možete odlučiti da reklama predstavlja kratko predstavljanje čitavog salona.

Reklama na radiju je specifična po tome što nema vizuelni efekat, pa je jedini način da privučete pažnju da budete originalni i zanimjivi. Upotrebite slogan koji ste osmislili, a zanimljiv način prezentacije može biti u stihu, u obliku dijaloga ili slično.

Reklamiranje na sajtovima za uređenje enterijera

Sajtovi za uređenje enterijera nude zanimljive ideje za reklamiranje, stoga iskoristite mogućnost da vas predstave u nekoj od ideja koje nude za uređenje doma.

Vaša reklama se može naći i u vidu banera na nekom od specijalizovanih sajtova za opremanje enterijera. Ova reklama ima mnogo prednosti, a pre svega biće predstavljena vašoj ciljnoj grupi.

Reklama treba da prati nove trendove u ovoj oblasti. Izberite moderne i zanimljive proizvode kako biste se predstavili specifičnoj publici.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Web sajt kao način reklamiranja salona kupatila

U eri interneta neophodno je imati kvalitetan web sajt za reklamu salon kupatila.

Web prezentacija mora da bude pristupačna i klijentima koji pretražuju sa svog desktop računara i sa mobilnih telefona. Kontakt informacije su među najbitnijim na sajtu.

Jasno odvojite sve proizvode koje nudite. Recimo, napravite poseban odeljak za pločice, kade, tuš kabine, lavabo, wc šolje… Za svaki proizvod ponudite opis: poreklo, materijal, koje boje imate u ponudi, dimenzije i slično. Nastojite da vam web sajt bude pregledan i da se svako lako može doći do željene informacije. Bitno je i da istaknete cene.

Neka se na sajtu nađu i uslovi plaćanja: pogodnosti za plaćanje u kešu, mogućnost plaćanja na više rata, plaćanje čekovima i kreditnim karticama, akcije i drugo. Ukoliko imate mogućnost prevoza kupljene robe, istaknite taj podatak, jer je veoma važan.

Sajt oplemenite zanimljivim sadržajem poput ideja arhitekte kako urediti mala kupatila, koji su novi trendovi i drugo. Ideje bi trebalo da prati adekvatna galerija fotografija sa vašim proizvodima.

SEO optimizacija web sajta

Na Google-u je bitno da se što bolje pozicionirate. Bitno je da budete među prvima u pretrazi kada klijent potraži recimo „kvalitetne sanitarije“ ili „moderne pločice“.

Kada je reč o SEO optimizaciji sajta, najbolje je da angažujete profesinalca iz te oblasti.

Reklamiranje na društvenim mrežama

Kada odlučite da se oglašavate na društvenim mrežama, to znači da ste prihvatili obavezu da svakodnevno budete online.

To znači da ćete svakodnevno objavljivati sadržaj na društvenim mrežama, ali i da ćete komunicirati sa publikom.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Facebook može biti dobra mreža za reklamiranje salona kupatila.

Recimo, vaša ciljna grupa će biti stariji od 30 godina, sa mestom stanovanja u mestu gde se nalazi vaš salon kupatila, kao i oni kojima su se svidele stranice za uređenje kupatila ili doma. Kada ste podesili da vaš oglas vidi tačno određena ciljna grupa, bićete sigurni da će poruka vaše reklame stići do željenih klijenata.

Slično funkcioniše i instagram, plaćena reklama stiže do publike koja se određuje na osnovu više parametara. Instagram je sve masovnija društvena mreža, samim tim je pogoda i za reklamiranje salona kupatina.

Uz plaćeno reklamiranje, napravite nalog na obe mreže, budite kreativni kada smišljate sadržaj koji delite i budite aktivni. Iskoristite sve mogućnosti koje vam pružaju društvene mreže – deljenje sadržaja, ankete, komunikaciju sa klijentima i drugo.

Društvene mreže mogu da posluže i da podelite zanimljiv sadržaj, poput kako uklopiti boje u kupatilu, kako da kupatilo ima više svetla, koje pločice odabrati uz koje sanitarije, kako uklopiti tradicionalan i moderan dizajn u kupatilu, kao i prednosti i mane kade, tuš kabine, bidea i slično.