Kako reklamirati prodavnicu kreveta i dušeka

Reklamiranje-prodavnice-kreveta-duseka

Reklamiranje prodavnice kreveta – dušeka

Kada govorimo o industriji nameštaja, prvo pomisimo na velike proizvođače koji imaju izgrađen brend i čije reklame smo do sad mnogo puta zapazili. Kako je teško takmičiti se sa njima, vaša reklama mora da bude u korak sa vremenom i prilagođena specifičnoj publici kojoj želite da prodate proizvod.

Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka može biti veliki izazov, jer je konkurencija zaista velika. Ipak, vaša mašta može iznedriti mnogo interesantnih ideja za reklamiranje koje će privući potencijalne kupce.

Ovo su samo neke ideje kako i gde možete reklamirati svoj proizvod.

Putokaz/znak za prodavnicu kreveta i dušeka

Posebno ako vaša prodavnica nije u velikoj ulici ili je izvan naseljenog područja, postavite putokaze ili jasno uočljive znakove da je vaša prodavnica u blizini. Naznačite kolika je udaljenost od znaka do prodavnice, a služite se i strelicama ukoliko se, recimo, mora skrenuti sa glavnog puta u neku manju ulicu.

Neka taj znak bude uočljiv, a najbolje je da bude identičan kao onaj koji se nalazi na vašoj prodavici. Oba znaka treba da budu dovoljno velika, sa jasno ispisanim nazivom i delatnošću (PRODAVNICA KREVETA I DUŠEKA, pa zatim IME PRODAVNICE). Obratite pažnju i na font slova koja koristite, kao i na boju.

Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka flajerima

Flajeri su relativno jeftin način oglašavanja i pre internet oglašavanja bio je veoma korisno i efikasno sredstvo reklamiranja. Danas on izaziva reakciju samo oko 2 % publike.

Reklama na flajerima mora da bude kreativna i provokativna, odnosno takva da izazove reakciju kod potencijalnih kupaca. To znači da vaša reklama mora da sadrži zanimljivu fotografiju, slogan, mora biti ispisana zanimljivim fonotom, upečatljivih boja, kako bi privukla pažnju osobe koja je čita. U suprotom, završiće u kanti za smeće.

Dobra alternativa flajerima može biti oglašavanje u liftovima, kako biste obezbedili da mnogo više stanara jedne zgrade vide vašu reklamu. Kada se radi o kućama, podela letaka je jedino rešenje, a dobro je iskoristi i lokalne manifestacije gde cirkuliše mnogo ljudi za podelu letaka.

Lokalno reklamiranje prodavnice u liftovima stambenih zgrada u blizini vašeg objekta

okrug-40Efikasan direktni marketing je nekada predstavljao podelu flajera u poštanske sandučiće stanara stambenih zgrada, a danas je tu ulogu preuzelo oglašavanje u liftovima.

Kako većina zgrada više ne dozvoljava unošenje reklamnog materijala, lift reklama predstavlja odličan način da se predstavite stanarima zgrada u vašem okruženju.

Napravite kvalitetno vizuelno rešenje oglasa i pozovite stanare da posete vašu prodavnicu kreveta i dušeka.

Ako razmišljate dugoročnije, Lift oglasi su vam pripemili neverovatnu ponudu godišnjeg oglašavanja – 6 meseci platiš, 6 meseci oglašavaš se GRATIS!

Kontaktirajte nas: 064 40 70 560 i 011 21 21 935

POGLEDAJTE CENOVNIK OGLAŠAVANJA U LIFTOVIMA

Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka u novinama i na televiziji

Prostor u novinama uvek možete dobiti, bilo da govorimo o dnevnoj štampi ili o magazinima. Birajte pametno, pa uvek pre izaberite one novine koje se čitaju u vašem okruženju. Najbolje je izabrati vaše lokalne novine, koje pokrivaju mesto u kome živite i okolna mesta. Imajte na umu da ciljate na sugrađane i klijente iz okolnih gradova, pa bi u tom slučaju reklama u veoma udaljenom gradu bila potpuno beskorisna.

Lokalna televizija je takođe dobar izbor. Reklama na televiziji je u prednosti, jer možete prikazati više proizvoda, te zainteresovati potencijalne kupce. Reklama mora da bude upečatljiva i kreativna, ali kratka i sadržajna.

Koristite se zanimljivim sloganima i prikažite nekoliko modela kreveta (bračni, dečiji, krevet na sprat, krevet nestandardnih dimenzija, krevet zanimljivog dizajna) i dušeka (dušek sa oprugama, dušek sa memorijskom penom, hipoalergijski, dušek za krevetac).

Reklamiranje prodavnice kreveta u magazinima za opremanje enterijera

Reklama u specijalnim magazinim za opremanje doma mogu biti ključne za privlačenje klijenata. Zapravo, magazine će kupiti klijenti koji traže ideje za opremanje doma i oni neće slučajno naleteti na vašu reklamu. Ovde je bitno da reklama bude uočljiva, kao i da navedete adresu i specifične detalje koje kupce mogu interesovati.

Reklama treba da sadrži pogodosti koje nudite u pogledu plaćanja. Dakle, istaknite mogućnost plaćanja na rate i druge pogodnosti koje možete pružiti. Jasno naznačite i radno vreme.

Slično je i sa reklamiranjem prodavnice kreveta i dušeka na specijanim sajtovima za opremanje enterijera. Na sajtovima je bolje predstaviti modele kreveta ili dušeka koji će vas izdvojiti od konkurencije (Recimo, samo vaša prodavnica u okruženju nudi dušeke nestandardnih dimenzija).

Ukoliko izrađujete krevete po meri i želji kupaca, navedite taj podatak u reklami na specijanim sajtovima za uređenje unutrašnjosti doma.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka putem sajta

Vaš sajt je vaš prostor za reklamu. Angažujte profesionalca koji će vam kvalitetno izraditi sajt, a zatim se potrudite da celokupu ponudu postavite na sajtu.

Sajt je idealno mesto da potencijani kupci vide šta nudite čak i ako ne dođu u vašu prodavnicu. Ukoliko ste u mogućnosti, obezbedite i onlajn kupovinu koja je danas veoma rasprostranjena.

Sajt treba da bude pregledan, a proizvodi jasno odvojeni. To znači da je najbolje da posetioci vašeg sajta mogu u meniju da izaberu šta žele da pogledaju.

Svaki proizvod treba da sadrži adekvtnu fotografiju i opis. Prilikom opisivanja proizvoda služite se jezikom koji će razumeti svi vaši klijenti, a izbegavajte strane i stručne izraze. Opis proizvoda treba da sadrži: od kog materjala pravite krevete i dušeke, koje su dimenzije, mogu li se dimenzije menjati, koje boje imate u ponudi i slično.

Sajt treba da sadrži i sve pogodnosti koje nudite klijentima: plaćanje na rate, plaćanje čekovima, aktuelna sniženja ili akcije i drugo.

Na kraju, obavezno navedite radno vreme prodavnice, kontakt telefon, adresu prodavnice, kao i e-mail adresu. Veoma je bitno da e-mail adresu redovno proveravate i odgovarae na mejlove, kao i na pozive.

Reklamiranje prodavnice kreveta i dušeka na društvenim mrežama

U novije vreme veoma je bitno da budete aktivni na društvenim mrežama. Izaberite dve primarne mreže, na kojim ćete svakodnevno biti aktivni, dok na ostalima možete povremeno objavljivati reklame.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Facebook je društvena mreža koja je veoma pogodna za reklamiranje. Facebook reklama je relativno jeftina. Facebook naplaćuje da poveća vidljivost vaše objave kod većeg broja korisnika.

Kada pravite stranicu vaše prodavnice, pažljivo birajte ime i korisničko ime stranice. Koristite ključne reči kako biste olakšali klijentima da vas nađu u pretrazi. Obratite pažnju da date sve potrebne informacije i da postavite adekvatne fotografije.

Facebook vam nudi i mogućnost postavljanja anketa, objava, kao i sadržaj sa drugih sajtova što je bitno za komunikaciju sa klijentima. Video zapis koji pokazuje izgled vaše prodavnice može da bude privlačan kupcima. Uživo prenosi koje nudi facebook mogu da posluže da prikažete, recimo, otvaranje vaše prodavnice.

Instagram je društvena mreža koja je trenutno najpopularnija kod mladih. Pruža vam mogućnost da postavljate fotografije svojih proizvoda, a uz svaku fotografiju navedite opis koji joj odgovara. U opisu naloga navedite kratak opis proizvoda koje nudite, adresu, kontakt telefon, kao i adresu sajta.

Kada napravite naloge na društvenim mrežama, budite online. Objavljujte svakodnevno sadržaj, čak i nekoliko puta u toku dana. Društvene mreže se danas često koriste za promovisanje sniženja, akcija, a sve popularnije su i nagradne igre koje praktikuju gotovo sve veće prodavnice.