Kako reklamirati prodavnicu igračaka

Kako reklamirati prodavnicu igračaka

Kupovinom raznovrsnih edukativnih i zabavnih igračaka roditelji unose sreću u život njihove dece.

Veoma je važno da igračke nisu samo izvor razonode, već i način da se razviju verbalne sposobnosti, kreativnost i logičko razmišljanje.

Deca uče kroz igru kako da postanu društvena i samostalna bića, fizički spretna sa finim motornim veštinama.

Biraju igračke prema svojim interesovanjima, a mame i tate su tu da im dodatno pomognu u pripremi za učenje i sazrevanje.

Da bi kupili one igračke koje im se najviše dopadaju, potražiće specijalizovane prodavnicu sa bogatom ponudom i pristojnim cenama.

Generalno, razvoj i rast naših najmlađih uz omiljene igračke je veoma važan, a ako se bavite prodajom igračaka, neophodno je da svoj asortiman predstavite upravo na ovaj način.

Pošaljite ovu važnu poruku roditeljima u vidu odgovarajuće reklame.

lift-reklama-pozadina

Neka se reklama za vašu prodavnicu igračaka nađe u liftu

Bez obzira da li se bavite prodajom igračaka ili nekom drugom delatnošću, oglašavanje u liftu može veoma brzo da vam ’’dovede’’ mnogo novih klijenata zainteresovanih za saradnju sa vama.

Želite li da od vaše male prodavnice igračaka na Vračaru napravite brend? Počnite upravo sa reklamiranjem u susednim stambenim zgradama.

Zato je naš predlog za vas Okrug 6, koji obuhvata upravo Vračar, ali i Zvezdaru.

Vaša reklama će biti postavljena u oko 50 zgrada u ovoj oblasti, a uočiće je na hiljade ljudi.

Za dva meseca, koliko reklamiranje u liftu traje, primetiće vas mnogi roditelji i njihova dečica, ali i bake i deke, rodbina i prijatelji.

Svi oni će se uputiti kod vas da svojim malim prinčevima i princezama pronađu neku originalnu i lepu igračku.

Šaren i upadljiv poster biće pravi magnet za kupce.

Reklamiranje u liftovima je svojevrsna inovacija u svetu marketinga i pokazala se kao izuzetno delotvorna.

Na ovaj nude različiti proizvodi i usluge, kao i igračke, a uočljivi posteri sa jasnim porukama se sve više postavljaju na unutrašnje zidove liftova nego na ulici.

Smatra se da jedna osoba koja svakodnevno koristi lift uđe u njega u proseku četiri puta dnevno.

To znači da će četiri puta tog dana videti i vašu reklamu, memorisati njen sadržaj i sigurno se pronaći u njoj.

I utisci kupaca koji se prenose drugima jesu vid reklame

Sigurno se kao vlasnik jedne prodavnice igračaka dobro osećate kad čujete pozitivan komentar o vašem poslovanju, kvalitetu robe i ljubaznosti radnika.

Svaka pohvala, primedba i sugestija ne utiču samo na vas lično, već i na vaše kupce.

I ovo je reklama, a prenošenje dobrih i loših iskustava kod kupovine igračaka između roditelja uopšte nije retkost.

Naravno, samo dobri komentari i zadovoljan osmeh posetilaca je odraz vašeg rada.

Zbog toga, vodite računa da u svojoj radnji imate velik izbor igračaka i za bebe i za stariju decu.

Lutke, slagalice i lopte sa motivima likova iz aktuelnih popularnih crtanih filmova, poput Pepe Praseta, ili Diznijevih klasika će bez sumnje privući pažnju i mlađih i starijih.

Štampajte kataloge svakog meseca i obaveštavajte kupce o popustima, akcijama i promocijama.

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Reklamiranje prodavnice igrčaka putem web sajta

Svako ko se ozbiljno bavi prodajom robe i usluga, angažovaće stručnjaka i sebi obezbediti kvalitetno urađen i pregledan web sajt.

I ovo je specifičan način promocije, ali i još jedan način za ogranizaciju prodaje.

Igračke koje nudite poređajte u kategorije prema uzrastu deteta.

Ponudite i ukrasne kese, kutije i papir za pakovanje, jer mnogi kupuju igračke kao poklon za dečiji rođendan.

Možete i napraviti blog, koji će vaši kupci pratiti i pročitati neke korisne savete u vezi roditeljstva i igranja sa decom.

SEO optimizacija za uvećanje broja poseta na web sajtu

Tokom izrade web sajta, koji će predstaviti vašu prodavnicu igračaka, sadržaj se kreira prema smernicama Google-a za optimizaciju sajta.

Ovo je veoma važno, zbog povećanja posetilaca na vašoj web adresi i samim tim i potencijalnih kupaca.

Pažljivo birajte ključne reči koje će korisnici interneta kucati u Google pretraživač, pa samim tim što pre naći i vas, a neke od njih mogu biti ’’Igračke za decu’’, ’’Prodaja igračaka Beograd’’ i ’’Edukativne igračke Srbija’’.

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

Predstavite vašu prodavnicu igračaka i na društvenim mrežama

Pored web sajta i reklame u liftu, možete se priključiti društvenim mrežama i otvoriti nalog na kojem će se vaši pratioci informisati o vašoj ponudi igračaka.

Na Facebook stranici ili Instagram profilu redovno objavljujte postove sa novim artiklima, obaveštenja o sniženjima i zanimljive tekstove vezane za decu i njihove roditelje.

Ljudi koji vas redovno posećuju i ’’lajkuju’’ vaše objave će sigurno pokušati da vas kontaktiraju putem komentara ili privatnih poruka za detalje.

Ono što je veoma važno jeste da stalno budete aktivni i ažurni.

Na moderan način, uvedite mame, tate i njihovu dečicu u svet igre i zabave.