Kako reklamirati perionicu veša

reklamiranje-perionice-vesa

REKLAMIRANJE PERIONICE VEŠA

Nakon otvaranja svoje preduzetničke radnje koja će se baviti pranjem veša prvo pitanje koje sebi postavljamo jeste kako do prvih klijenata.

Ako mislite da je otvaranje lokala na prometnom mestu i stavljanje table na kojoj piše vaša delatnost sve zajedno sa strelicom ka vašem lokalu, npr ”perionica veša desno” dovoljna reklama za vas, onda ste u velikoj zabludi.

Veliki broj ljudi razmišlja upravo kao vi, često možete čuti ”ma to ovde mora da ide”, bilo šta da otvoriš na ovom mestu uspećeš, itd. Nakon toga sledi plaćanje skupog lokala, ali stvari ne idu uvek onako kako ste zamislili.

Bilo kakav lokal da imate i gde god se on nalazi, morate uložiti sredstva u marketing kako bi obavestili potencijalne potrošače o usluzi koju nudite i po kojim cenama.

Veliki broj ljudi želi prvo da pogleda vašu ponudu, da se informiše o ceni, da čuje iskustvo drugih ljudi pa tek onda da i on proba vašu uslugu.

reklama-u-liftu

Reklama u liftu

LIFT reklama – najbolji direktni vid oglašavanja perionice veša?

Gde je najbolje postaviti reklamu za perionicu veša?

Na kom mestu je reklamu nemoguće ignorisati?

Odgovor je u liftu stambene zgrade!

Ne čitamo svi iste novine, ne gledamo svi isti kanal, ne slušamo svi istu radio stanicu, ali svi stanari jedne zgrade koriste isti lift.

Reklamni pano postavljen je odmah do kontrolne table u visini prosečne osobe što ga čini nemogućim za ignorisanje.

okrug-39Marketing agencije Lift oglasi nudi vam mogućnost oglašavanja u liftovima stambenih zgrada u Beogradu.

Beograd je podeljen u 8 takozvanih okruga, svaki okrug broji 50 zgrada i oglašavanje na svakom okrugu traje 2 meseca.

Uz potpisivanje godišnjeg ugovora 6 meseci se plaća reklama, dok drugih 6 meseci dobijate gratis, plus dobijate godinu dana oglašavanja na internet portalu www.navedime.rs.

Sa svim zgradama iz ponude potpisani su ugovori o poslovnoj saradnji, što čini vaše oglašavanje legalnim. Lift reklama nije kao flajeri i ne postoji bojazan da će vas neko pozvati jer ste ubacili flajer u njegovo sanduče bez dozvole.

Za više informacija možete poslati mejl na office@liftoglasi.rs ili pozvati na brojeve telefona 011/21-21-935 ili 064/40-70-560.

Pogledajte cenovnik oglašavanja

 

izrada-sajta-baner

Izrada i optimizacija sajta

Jako bitan segment u vašem poslovanju je web sajt, kao način reklamiranja perionice veša

Kada se odlučite da napravite web sajt, nemojte razmišljati samo o tome kako da prođete što jeftinije.

Ako čujete profesionalan web sajt za 50 evra, odmah zaobiđite te profesionalce.

Sajt ne služi samo da bi lepo vizuelno izgledao, već je najbitniji takozvani pozadinski deo sajta, koji mora biti kvalitetno urađen, kako bi bio vidljiv na pretraživačima – npr. Google-u.

Lep sajt vam ništa ne znači ako ga nema na Google-u i samim tim niko ne dolazi na njega.

Nakon što napravite vaš web sajt potrebno je konstantno raditi na njemu ili kako se to stručno kaže, raditi na SEO optimizaciji, kako bi bio što bolje pozicioniran za pretrage vaših potencijalnih klijenata.

Za usluge SEO optimizacije potrebno je izdvojiti izmedju 100 i 300 evra na mesečnom nivou. Prvi rezultati SEO optimizacije vidljivi su nakon 6 meseci.

Društvene mreže za reklamiranje perionice veša

facebook-oglasavanje

Facebook oglašavanje

U današnje vreme takođe jako bitna stvar bez obzira na delatnost kojom se bavite su društvene mreže. Iskoristite tu mogućnost besplatnog kreiranja naloga na najposećenoj društvenoj mreži facebook i redovno objavljujte vaše aktuelnosti.

Ovo su neke osnovne stvari koje moraju da budu ispoštovane kako bi korisnik došao do vaše radnje. Sa ovom metodom potencijalni korisnik može da vas vidi u liftu stambene zgrade prilikom svakodnevne vožnje, preko Googla da dođe na vaš web sajt, ili da vas pronađe preko društvenih mreža.

Kada korisnik dođe do vaš, potrudite se da ga zadržite i da vam se ponovo vrati, možete napraviti recimo lojaliti kartice gde ćete dati svako 6 pranje gratis ili neki popust stalnim klijentima.

Ne dozvolite da potencijalni kupci prolaze pored vaše radnje.

Držite se zlatnog pravila, kupac je uvek u pravu!